Promotional: Partners Y&R

Οι Partners γεννήθηκαν πριν από 20 ακριβώς χρόνια, με στόχο να προσφέρουν υπηρεσίες επικοινωνίας και διαφήμισης, φέρνοντας μια νέα πνοή στη διαφημιστική κουλτούρα της Κύπρου, με το σκεπτικό πως «τόσο με τους πελάτες μας όσο και με την ομάδα μας έχουμε μια σχέση partners», εξήγησε η managing director της εταιρείας, Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου.

 

 

 

«Τόσο εγώ όσο και ο συνέταιρός μου, Λούκας Γρηγοράς (creative managing director), θέσαμε τις βάσεις για μια εταιρεία την οποία διακρίνουν οι υγιείς σχέσεις, που  στηρίζονται στον αλληλοσεβασμό και τη σωστή επικοινωνία, αφήνοντας ελεύθερα από νόρμες την έμπνευση, τη δημιουργικότητα, το πάθος, την τρέλα και τις γνώσεις των εργαζομένων και των συνεργατών μας», πρόσθεσε. Ο ανατρεπτικός συνδυασμός όλων των πιο πάνω, είπε, είναι αυτός που έχει δώσει βραβεία, διακρίσεις, δυνατό πελατολόγιο, αλλά και τη διάθεση μετά από 20 χρόνια, κάθε μέρα να αναζητούν στην εταιρεία την καινοτομία και τη δημιουργικότητα.
 
Κυρία Γιανναρά, ποιες υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία και ποια είναι η σημερινή της ταυτότητα;
Οι Partners/ Y&R έχουν, σήμερα, ένα δυνατό πελατολόγιο, το οποίο απαρτίζουν μερικά από τα μεγαλύτερα brands της Κύπρου, όπως, η Τράπεζα Κύπρου, ο Οργανισμός Κώστα Παπαέλληνα, η εταιρεία Α/φοί Λανίτη, η ΑΗΚ, η Zotiades Trading and Consulting, η εταιρεία Επιφανίου, Τhe Mall of Cyprus,  η ΕΥΡΗΚΑ, τα πολυκαταστήματα Debenhams, η Ασφαλιστική Εταιρεία EuroLife, η ΟΠΑΠ Κύπρου, Προγράμματα των Υπουργείων Οικονομικών, Παιδείας και Πολιτισμού και η Cambridge Weight Plan. Οι άνθρωποι της εταιρείας μας παρέχουν μια ολιστική προσέγγιση στην επικοινωνία, συνδυάζοντας το σύνολο των υπηρεσιών μάρκετινγκ. Έχουμε επενδύσει και συνεχίζουμε να επενδύουμε τόσο σε ερευνητικές υπηρεσίες όσο και στον τομέα των δημοσίων σχέσεων, στη digital επικοινωνία και προώθηση. Είμαστε εκ φύσεως ανήσυχα πνεύματα, έτσι βρίσκουμε πηγές έμπνευσης από διάφορα μέσα. Σε αυτή μας την ανησυχία οφείλεται άλλωστε και η δημιουργία των αδελφών εταιρειών μας pr:partners και byte digital, που προέκυψαν μέσα από την ανάγκη για μεγαλύτερη εξειδίκευση στον χώρο και εστίαση στο αντικείμενο.  

Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Αν και όλες οι εκστρατείες που έχουμε δημιουργήσει είναι πολύ κοντά στην καρδιά μας, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για μερικά πολύ ξεχωριστά έργα που νιώθουμε πως δεν πρόκειται να επαναληφθούν. Αυτά συμπεριλαμβάνουν την εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για το ευρώ και τα εγκαίνια των δύο διεθνών αερολιμένων μας.
Ποιο ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Σημαντικό επίτευγμα για την εταιρεία μας, μέχρι σήμερα, αποτελεί η σύμπραξή μας με τα διεθνή δίκτυα της Young & Rubicam και VML, που είναι από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως στον τομέα της διαφήμισης και της ψηφιακής επικοινωνίας, αντίστοιχα. Μέσα από αυτά έχουμε καταφέρει να συνδέσουμε την τοπική διαφημιστική κουλτούρα και το ταλέντο με παγκόσμιες διαφημιστικές οικογένειες προς όφελος πάνω απ’ όλα των πελατών μας.

Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Είναι γεγονός ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας, η εξάπλωση του διαδικτύου και η παγκοσμιοποιημένη αγορά έφεραν στο προσκήνιο ένα νέο είδος επικοινωνίας μέσω των κοινωνικών δικτύων (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn κ.ά.). Αυτό το είδος επικοινωνίας όχι μόνο έφερε πιο κοντά τον κόσμο με την ευρεία έννοια, αλλά δημιούργησε παράλληλα μια πολύ ιδιαίτερη διαφημιστική πλατφόρμα που συνεχώς εξελίσσεται, ανανεώνεται και τραβάει το ενδιαφέρον τόσο των διαφημιστών όσο και των πελατών. Ωστόσο, ο περιορισμένος διαφημιστικός προϋπολογισμός παραμένει ο αδύναμος κρίκος για ολοκληρωμένες επικοινωνιακές λύσεις, αν και υπάρχει, σαφώς, έντονη κινητικότητα.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα και τι χρειάζεται να γίνει για την ενδυνάμωσή του;  
Μπορεί να ακούγεται γραφικό πια, αλλά σίγουρα το περιορισμένο διαφημιστικό budget και η μικρή αγορά αποτελούν δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα στον κλάδο μας. Παράλληλα, πρόβλημα αποτελεί και το γεγονός ότι πολλοί πελάτες, στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν κάποια χρήματα από τον προϋπολογισμό τους, προβαίνουν συχνά στη διαδικασία να αναλαμβάνουν τον ρόλο και του διαφημιστή. Αυτό οδηγεί συχνά σε σπασμωδικές ενέργειες, που έχουν ως αποτέλεσμα να γίνεται κακό στην εικόνα των brands και των προϊόντων, αλλά και σ’ εκείνη των εταιρειών επικοινωνίας. Η εικόνα αυτή μπορεί, ωστόσο, να αρχίσει να αλλάζει με την άνοδο της οικονομίας, αλλά και με διάφορες άλλες ενέργειες, όπως με τις βραβεύσεις του ΣΔΕΚ, που θα πραγματοποιηθούν για πρώτη φορά κατά τη νέα χρονιά. Αυτό το νέο ανταγωνιστικό πλαίσιο που θα δημιουργηθεί πιστεύω ότι θα δώσει νέα πνοή στην εξέλιξη και την αναβάθμιση της κυπριακής διαφήμισης, και γιατί όχι, της κουλτούρας μας.    

Η ΟΜΑΔΑ  
Άντρεα Χατζηβασιλείο, client services director
Τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας; Δεν είναι μόνο τρία. Η μαγεία μιας επιτυχημένης εκστρατείας είναι να δέσουν όλα τα υλικά μαζί. Τα βασικά στοιχεία, όμως, είναι η σύνδεσή της με τις αξίες του brand, το ύφος της επικοινωνίας να μιλά στη γλώσσα του κοινού -  στόχου και το χτίσιμο μιας συναισθηματικής σύνδεσης με τον καταναλωτή.

Αθηνά Κυθραιώτου, account manager
Τι είναι διαφήμιση; Η μεταμόρφωση ενός εμπορικού μηνύματος σε μία συναισθηματική αλήθεια του καταναλωτή.

Ευτυχία Κουσιαππή, account executive
Αγαπημένη καμπάνια του 2014; H καμπάνια, Like a Girl, της Αlways. Χρησιμοποιούν τη φράση, Like a girl, που κλασικά δημιουργεί αρνητικούς συνειρμούς, και μέσω ενός κοινωνικού πειράματος στο βίντεο τη μετατρέπουν σε μια ατάκα που ενδυναμώνει και εμπνέει τις γυναίκες.

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit