Promotional: THEWORX

Η εταιρεία ΤheWorx  ιδρύθηκε το 2005 ως θυγατρική της Telia & Pavla BBDO. Σκοπός της ίδρυσής της ήταν η προσφορά εξειδικευμένων υπηρεσιών επικοινωνίας, σε μια αγορά που βρισκόταν ακόμη σε εμβρυϊκό στάδιο όσον αφορά στις ενέργειες του μη παραδοσιακού μάρκετινγκ.

 

 

 

«Στην πορεία και ύστερα από τη διείσδυση των digital και social media στον τομέα της επικοινωνίας, η TheWorx εξελίχθηκε, συμβαδίζοντας με τις νέες παγκόσμιες τάσεις του μάρκετινγκ και ακολουθώντας την Proximity Worldwide, το αντίστοιχο δίκτυο της BBDO στον τομέα μας. Σήμερα, η TheWorx είναι μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων, ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνίας που, μέσω των υπηρεσιών της, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας στους πελάτες της», ανέφερε η Αρετή Αναστασιάδου, managing director της εταιρείας

Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Στα 10, σχεδόν, χρόνια της ύπαρξής μας έχουμε αναλάβει πληθώρα projects για ένα μεγάλο αριθμό πελατών. Κάποια από αυτά που ξεχωρίζουμε είναι οι πρωτοπόροι για την εποχή διαγωνισμοί που διοργανώσαμε για τη σοκολάτα Galaxy, το PetFest, ο θεσμός που δημιουργήθηκε από τη TheWorx για τα brands Pedigree και Whiskas, η διοργάνωση του φαντασμαγορικού opening event του My Mall στη Λεμεσό, καθώς και οι online και digital ενέργειες για brands, όπως, Carlsberg, Johnnie Walker και J&B.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Η παγκοσμίου επιπέδου αναγνώρισή μας από τη Mars Worldwide για προωθητική ενέργεια που διοργανώσαμε για συγκεκριμένο brand του ομίλου. Χαρακτηριστικό του μεγέθους της επιτυχίας μας είναι ότι η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια παρουσιάστηκε ως case study σε παγκόσμιο συνέδριο της Mars και ο μηχανισμός της ενέργειας χρησιμοποιήθηκε και σε άλλες αγορές ανά το παγκόσμιο.

Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
#Bigtime! Do i need to explain? Call us!

Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα και τι χρειάζεται να γίνει για την ενδυνάμωσή του;
Η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής και τεχνολογιών που ήδη υπάρχουν και χρησιμοποιούνται στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού ειδικά από εταιρείες non-traditional marketing.

FACTS & FIGURES
Πελατολόγιο: Η εταιρεία έχει μία μεγάλη γκάμα σταθερών πελατών, όπως, Cyta, ΟΠΑΠ Κύπρου, Photos Photiades Distributors (Carlsberg, Johnnie Walker, J&B, Χυμός ΕΝΑ), Mars Inc. (M&M’s, Galaxy, Snickers, Pedigree, Whiskas) και Wrigley’s (5Gum, Orbit). Αναλαμβάνει, επίσης, πολλά μεμονωμένα projects, που υλοποιεί σε ad hoc βάση.
Προσωπικό: 7 άτομα.
Χρόνια: 10.
Συνεργασία με οίκο στο εξωτερικό: Mε την Proximity Worldwide.
Παρουσία στο εξωτερικό: Στις χώρες όπου δραστηριοποιείται το δίκτυο Proximity.
Σλόγκαν: Brand involving communications.

Η ΟΜΑΔΑ

Αρετή Αναστασιάδου, managing director
Τι καινούριο μάθατε τελευταίως σε ό,τι αφορά τον ευρύτερο τομέα της διαφήμισης;
Το Ιnstagram ξεπέρασε πρόσφατα το Twitter σε αριθμό χρηστών. Αναμένουμε, συνεπώς, ότι το 2015 θα φέρει πολλές αλλαγές και εκπλήξεις στον τομέα του ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Ανδρέας Σπυρόπουλος, art director
Αγαπημένη καμπάνια του 2014;

Η διαδραστική και σε real time BTL εκστρατεία της AMV BBDO, που δημιούργησε για τα πατατάκια Walkers.

Τώνια Αναστασίου, account manager
Τι είναι διαφήμιση;

Διαφήμιση είναι η τέχνη της επικοινωνίας. Η δυνατότητα να χτίζεις μια μάρκα, να την απογειώνεις, να την κάνεις αρεστή.  

Πόπη Σάββα, production coordinator
Τι είναι διαφήμιση;

Διαφήμιση είναι η όλη διαδικασία που γνωστοποιεί στο καταναλωτικό κοινό ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Δέσποινα Θεοχαρίδου, PR & events coordinator
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;

Η επικοινωνία στη νέα εποχή είναι ένα απαραίτητο εργαλείο, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης και συνεχούς ενημέρωσης και προσωπικής αλληλεπίδρασης με το κοινό.

Κωνσταντίνος Κακούρος, copywriter
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας;

Δημιουργικότητα, καλή στρατηγική και φυσικά πρωτοτυπία.

Δειτε Επισης

Στα €91 εκατ. οι κρατικές δαπάνες για την προσφυγική πολιτική
Διγλωσσία κυβέρνησης για νέο επενδυτικό σχέδιο
Julio Tironi: Σε νέα εποχή οι υπηρεσίες δημόσιων συγκοινωνιών
Διπλάσια δωρεάν data στα προγράμματα κινητής Unlimited της PrimeTel
Blue Air: Πτήσεις από €26,84 προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βουκουρέστι
Αρχή Λιμένων: Ζητά προσφορές για δύο υποστατικά στο παλιό Λιμάνι Λεμεσού
Την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατέλαβε ο όμιλος Volkswagen
ΣΟΔΑΠ: Προσφορές για πώληση ακινήτου στα Τσιφλικούδια
Κενά καταστήματα για το Pop-up Festival ζητά ο Δήμος Λευκωσίας
Προγραμματιστές συστημάτων ψάχνει το Τμήμα Φορολογίας