Promotional: Telia & Pavla

«Ξεκίνησα την Telia & Pavla το 1982, μετά τις σπουδές μου στην Αμερική στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας, με όραμα τη δημιουργία μιας εταιρείας που θα έβαζε τελεία και παύλα στο κατεστημένο της κυπριακής διαφήμισης, ξεκινώντας κάτι νέο, φρέσκο και δυναμικό. Είμαι περήφανος που 32 χρόνια μετά η Τelia & Pavla συνεχίζει με το ίδιο όραμα να διαφοροποιείται και να προχωρά όλο και πιο δυναμικά, με έμφαση στη στρατηγική και τη δημιουργικότητα, χτίζοντας brands και κυρίως προσφέροντας αποτελέσματα στους πελάτες της», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στέλιος Αναστασιάδης

 

 

Σήμερα, με τη θυγατρική της, TheWorx, η εταιρεία δραστηριοποιείται σε όλο το φάσμα της ATL - ΒΤL επικοινωνίας, προσφέροντας όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται ο σύγχρονος διαφημιζόμενος κι επιπλέον τις απεριόριστες δυνατότητες της BBDO, ενός από τα δημιουργικότερα διαφημιστικά δίκτυα στον κόσμο. «Κι εμείς έχουμε κερδίσει τα περισσότερα βραβεία στο εξωτερικό σε σχέση με κάθε ανταγωνιστική μας εταιρεία», πρόσθεσε.

Κύριε Αναστασιάδη, ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Tι να πρωτοθυμηθώ… Το λανσάρισμα του πρώτου ΑΤΜ, CyBank 24, το Ταράζει τα Νερά της Λαϊκής Τράπεζας, εκστρατείες ΕΚΕ της ΟΠΑΠ και του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, το πολυσυζητημένο Νeo, το MALL of Cyprus, αλλά κι επιτυχημένες εκστρατείες προϊόντων, όπως, Pepsi, Galaxy, Lays και Serano. Πρόσφατη επιτυχημένη εκστρατεία μας είναι το Όλα τα Καλά της Cyta. Και χρησιμοποιώντας το σλόγκαν της, είναι πολλά τα καλά έργα μας!

Ποιo ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας, που θα ξεχωρίζατε στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Αδιαμφισβήτητα το deal μας με την BBDO το 1990, σε μια εποχή που σύνδεση με διεθνές δίκτυο ήταν άγνωστη στην Κύπρο. Και θέλω να τονίσω ότι η BBDO θα μπορούσε τότε να επιλέξει όποια εταιρεία ήθελε, αλλά προτίμησε εμάς. Αυτό ήταν και είναι η καλύτερη απόδειξη της αληθινής αξίας μας.

Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Η βασική ανάγκη ήταν και παραμένει για κάθε brand να αγγίξει το κοινό του όσο πιο εύστοχα γίνεται, μέσα από μια ωραία ιστορία κι όχι με εγωκεντρικό και πομπώδες ύφος. Το να μεταφέρεις την ιστορία αυτή με κάθε μέσο απαιτεί πολλές και εξειδικευμένες γνώσεις. Αυτό έχει όντως αλλάξει, όμως η ανάγκη δημιουργίας μιας μοναδικής διαφημιστικής ιστορίας είναι πάντα το κλειδί.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα;
Μετά την κρίση αντιμετωπίσαμε πρωτοφανείς καταστάσεις. Τα διαφημιστικά κονδύλια μειώθηκαν στο μισό, ενώ οι πελάτες απαιτούν την ίδια ποιότητα και συχνά μεγαλύτερο όγκο δουλειάς. Αυτό εξασκεί μεγάλες πιέσεις και ανάγκασε τον κλάδο μας να συρρικνωθεί. Η αλλαγή θα έρθει όταν οι καταναλωτές νιώσουν πιο ασφαλείς κι επανέλθει η ομαλότητα στην αγορά.

FACTS & FIGURES

Πελάτες: Η εταιρεία εξυπηρετεί πολλούς πελάτες - μεγάλους τοπικούς, μικρομεσαίους και διεθνείς - όπως, Mars, Colgate, Palmolive, Orbit, Πανεπιστημιο Λευκωσιας, Cyta, ΟΠΑΠ, Corina Snacks, Electroline, Pepsi, ΚFC, Metlife και Serano.
Προσωπικό: 23 άτομα, αλλά μέσω της διαφημιστικής συμμαχίας Hybrid Advertising Alliance, της οποίας η εταιρεία είναι ιδρυτικό μέλος, έχει στη διάθεσή της τις υπηρεσίες 39 εξειδικευμένων επαγγελματιών.
Χρόνια: 32.
Συνεργασίες στο εξωτερικό: Με την ΒΒDO Worldwide
Παρουσία στο εξωτερικό: Mέσω του δικτύου της σε όλο τον κόσμο.
Σλόγκαν: Τhe work, the work, the work

Η OΜΑΔΑ

Άθως Κυριάκου, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας;
H ευφάνταστη στρατηγική, η πρωτότυπη ιδέα που λειτουργεί σφαιρικά, αλλά και ο αποτελεσματικός συνδυασμός στα media, πρέπει να λειτουργούν σαν μια καλοκουρδισμένη ορχήστρα.

Αναστασία Τσάμη, creative director
Αγαπημένη καμπάνια του 2014;
H χριστουγεννιάτικη διαφήμιση των Sainsbury’s της AMV BBDO, που βασίζεται σε αληθινή ιστορία του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου και συγκεκριμένα των Χριστουγέννων του 1914.

Ειρήνη Λουκαΐδου, strategic planner
Τι είναι διαφήμιση;
Η αφήγηση μίας ιστορίας με σκοπό να αγγίξει το κοινό - στόχο και να αλλάξει τη συμπεριφορά του προς το προϊόν, την υπηρεσία και τον οργανισμό μας.

Ιωάννα Σαββίδου, αssistant creative director
Τι καινούριο μάθατε τελευταίως για τη διαφήμιση;
Καφές σε αναμονή! Ένα κίνημα που ξεκίνησε πριν από 100 χρόνια στη Νάπολη και ξαναζωντανεύει με επιχειρήσεις που το υποστηρίζουν και δίνουν την ευκαιρία σε όποιον επιθυμεί να κεράσει έναν καφέ, προπληρώνοντάς τον, σε έναν άγνωστο που δεν έχει τη δυνατότητα να τον αγοράσει.

Δήμητρα Γεωργίου, αccount manager
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Τα κοινωνικά δίκτυα είναι από μόνα τους επικοινωνία. Συγκεκριμένα, είναι ένας πιο εύκολος και οικονομικός τρόπος επικοινωνίας.

Eλένη Αβρααμίδου, senior analyst media/planner
Τι είναι διαφήμιση;
Η διαφήμιση είναι μορφή επικοινωνίας για ένα προϊόν με εικόνα, χρώμα και ήχο. Η πρόκληση  για τον media planner είναι να πετύχει, επηρεάζοντας σωστά τη γνώμη του κοινού.

Δειτε Επισης

Πέταξαν πρώτη φορά για Μάλτα οι Κυπριακές Αερογραμμές
TOP KINISIS TRAVEL-Ακόμα πιο συναρπαστικό το ταξίδι
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ STEPHANIS - Τεχνολογία για όλους
SUPERHOME CENTER: Ανοίγουν νέα καταστήματα
PETROLINA (HOLDINGS) PUBLIC: Επιθυμία μας η επιβράβευση των πελατών μας
Στα €173 εκ. τα ΜΕΔ των μη βιώσιμων δανειοληπτών του ΕΣΤΙΑ
Ε. Καλογήρου: Πρέπει να μάθουμε να ζούμε και να ταξιδεύουμε με τον ιό
Worldline | SIX Payment Services - Η πιο Ασφαλής Λύση Πληρωμών για την Επιχείρησή σας!
WΑΕR - Η ανδρική μόδα αλλιώς
SUPERHOME CENTER (D.I.Y) LIMITED - Δυναμικά και στο διαδίκτυο