Promotional: MSPS

H MSPS Κύπρου είναι μία εταιρεία Integrated Marketing, η οποία ιδρύθηκε το 2010 ως μια ανεξάρτητη εταιρεία, μέλος του group της MSPS η οποία δραστηριοποιείται σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία. «Τα αρχικά MSPS αναφέρονται στις λέξεις Market Support and Promotion Services, όνομα το οποίο εμπερικλείει ουσιαστικά τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της. Η MSPS είναι παράλληλα κομμάτι του δικτύου εταιρειών The Contract Group (TCG) και Sales Services International (SSL), το οποίο είναι ενεργό σε 15 χώρες», εξήγησε η Managing Director της εταιρείας, Μαίρη Χάματσου
 

 

Κυρία Χάματσου, ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας και τα εφόδιά της;
Στόχος της MSPS Κύπρου είναι η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας στου πελάτης της. Ως ένα one-stop-shop, αναλαμβάνει όλη τη διαδικασία μιας καμπάνιας από τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη σύλληψη του concept μέχρι και την επιτυχημένη υλοποίηση. Προσθέτοντας αξία με τη δημιουργικότητα, τον επαγγελματισμό, αλλά και στοχεύοντας πάντα σε κάτι περισσότερο από το καλύτερο αποτέλεσμα, η MSPS είναι πάντα αποφασισμένη να προσφέρει στους πελάτες της μετρήσιμα αποτελέσματα και ROI. Εφόδια μας είναι το know-how από την πολύχρονη πείρα της εταιρείας σε όλες τις αγορές και φυσικά οι επαγγελματίες του χώρου που την απαρτίζουν, οι οποίοι στόχο έχουν πάντα το καλύτερο αποτέλεσμα. Στην MSPS Κύπρου θέλουμε και δουλεύουμε πάντα με γνώμονα τη δημιουργία πρωτοποριακών και μοντέρνων ιδεών με έμφαση στην ποιότητα, την αποδοτικότητα και στην κάλυψη των αναγκών και στόχων κάθε πελάτη. Και  πάνω από όλα δεσμευόμαστε για το τελικό αποτέλεσμα.

Τι υπηρεσίες προσφέρετε;
Μερικές από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι οι εξής: Δημόσιες Σχέσεις, Εxperiential Marketing, Προώθηση, Ανάπτυξη Στρατηγικής, Direct Marketing, Trade Support, Event Marketing, Digital Integration, Merchandising και Digital Public Relations.

Πείτε μας μερικούς από τους πελάτες μας και μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Μερικοί από τους πελάτες μας είναι οι  Lidl, Cytamobile-Vodafone, Moneygram International, Exxon Mobil, Photos Photiades Distributors, Lanitis Bros, C.A. Papaellinas ,CIPA, Henkel, Beautyline, Αprostrom, Alector Pharmaceuticals. Ανάμεσα στα μεγαλύτερα έργα που έχουμε αναλάβει ήταν την οργάνωση της εκστρατείας below the line για την έναρξη των εργασιών της  Lidl στο νησί μας. Αυτό περιελάμβανε μεταξύ άλλων πλάνο δημοσιότητας, εγκαίνια αποθήκης, media events, street marketing, ανοίγματα επτά καταστημάτων, tastings κ.α. Καθώς επίσης, για τη Cytamobile-Vodafone, για δύο συνεχόμενες χρονιές φέρνουμε κάτι καλό με experiential ενέργειες για τα προγράμματα RED, ενώ για το πελάτη μας Moneygram  τρέχουμε για τρία χρόνια το πρόγραμμα Ethnic marketing. Επίσης, ένα άλλο μεγάλο έργο που υλοποιήσαμε ήταν η οργάνωση του Russian Global Business Conference  2013 για λογαριασμό του CIPA.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε;
Η κάθοδος της Lidl στην Κύπρο το 2010 έφερνε μαζί της και μια μεγάλη πρόκληση για εμάς. Οι καταναλωτές δεν έπρεπε μόνο να δεχθούν μια νέα πολυεθνική εταιρεία, αλλά να μάθουν ένα νέο τρόπο ψωνίσματος. Νομίζω την ημέρα που άνοιξαν ταυτόχρονα τα πρώτα επτά καταστήματα Lidl δικαιωθήκαμε για τη δουλειά μας. Για όσους θυμούνται την ημέρα αυτή, οι δρόμοι γύρω από το κατάστημα έκλεισαν από την πολυκοσμία, ενώ όλη η Κύπρος συζητούσε για την έναρξη των καταστημάτων.  Η προσέλευση του κόσμου στα εγκαίνια των καταστημάτων ήταν από τα μεγαλύτερα ανοίγματα Lidl στον κόσμο με ενέργειες που διάρκεσαν τρεις μέρες. Τέσσερα χρόνια μετά, περηφανευόμαστε ότι δημιουργήσαμε μια αξιοζήλευτη σχέση brand – καταναλωτή. Η Lidl έχει εμπιστευτεί στην MSPS από την αρχή σε σημαντικούς τομείς της επικοινωνίας της, ώστε να επιτευχθεί αυτό. Η συνεργασία επεκτείνεται σε πολλά επίπεδα και αφορά πολλές δράσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Συμπεριλαμβάνει τη διαχείριση δημοσίων σχέσεων, τη δημιουργία και οργάνωση προωθητικών ενεργειών και την οργάνωση και διαχείριση του προγράμματος ΕΚΕ.   Από το 2013, η MSPS επινόησε και διεξάγει το πρόγραμμα της «Μαγειρικής Ακαδημίας Lidl»,  στο οποίο μέχρι σήμερα, αρκετές εκατοντάδες πελάτες της Lidl μαθαίνουν δωρεάν να μαγειρεύουν με προϊόντα Lidl, καθιστώντας τους έτσι τους πιο ένθερμους και πιστούς «πρεσβευτές» της Lidl.

Πόσα έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των Κοινωνικών Δικτύων;
Η έκρηξη των Κοινωνικών δικτύων έχει αλλάξει τις ισορροπίες και δημιούργησε νέα δεδομένα. Η σχέση του καταναλωτή έχει μετατραπεί σε ενεργή και δεν είναι απλά παθητικός δέκτης μηνυμάτων. Ο καταναλωτής έχει τη δύναμη να εκθειάσει ή να μειώσει το κάθε brand ανά πάσα στιγμή! Τα social media έχουν καταφέρει να σπάσουν το μονοπώλιο της επικοινωνίας από τα κυρίαρχα μέσα επικοινωνίας και  ανοίγουν μπροστά μας ένα νέο πεδίο όλο προκλήσεις.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα;
Σε άλλες εποχές θα μιλούσαμε για τα... προβλήματα! Σήμερα, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι η Μείωση της Διαφημιστικής Δαπάνης.

FACTS AND FIGURES
Πελατολόγιο: Εξυπηρετούμε γύρω στους 20 πελάτες, μερικοί εκ των οποίων διαχειρίζονται πολλά και γνωστά brands.
Προσωπικό: Η ομάδα αποτελείται από έξι άτομα και πάνω από 100 εξωτερικούς συνεργάτες.
Χρόνια λειτουργίας: 4
Συνεργασία με οίκο του εξωτερικού: Ανήκουμε στο ΜSPS Group, με εταιρείες σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία.

Μαριλένα Κωνσταντίνου, Αccount Managers
Τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης καμπάνιας: Για μια επιτυχημένη καμπάνια χρειάζονται μια φανταστική ιδέα, ένα «ανοιχτόμυαλο» brand με όραμα και μια ομάδα επαγγελματιών με στρατηγικό μυαλό και αρκετή δόση τρέλας που θα την υλοποιήσει!
Γιάννης Διονυσιάδης, Αccount Managers
Αγαπημένη πρόσφατη καμπάνια: H καμπάνια της κρατικής σιδηροδρομικής εταιρείας της Γαλλίας (SNCF) 'Europe «It’s just next door» και η καμπάνια του οργανισμού Περιφέρειας Κρήτης «Incredible Crete».

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit