Promotional: LEDRA ADVERTISING
14:39 - 17 Φεβρουαρίου 2015

Η διαφημιστική εταιρεία Ledra δημιουργήθηκε το 1963 από τον δρα Γιώργο Βασιλείου, όταν εντόπισε την έλλειψη που υπήρχε τότε στις υπηρεσίες της διαφήμισης, αλλά και του μάρκετινγκ γενικότερα. «Με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρία, η Ledra Advertising προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαφήμισης και επικοινωνίας, επενδύοντας πάντα στις νέες τάσεις που εμφανίζονται στη διαφημιστική αγορά», ανέφερε η Μελίνα Τσιγαρίδου, media director της εταιρείας.
Κυρία Τσιγαρίδου, ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Μας διακρίνει μια μακρόχρονη σχέση με τους πελάτες μας, που μετρά χρόνια συνεργασίας, όπως με την εταιρεία Unilever (από το 1980), τις Υπεραγορές ΑλφαΜέγα, την εταιρεία Βάσσος Ηλιάδης, τα καταστήματα Jumbo, τις επιπλώσεις Φασουλιώτης και πολλές άλλες επιχειρήσεις. Μέσα από τα πολλά χρόνια συνεργασίας με τους πελάτες μας λανσάραμε και κάναμε γνωστά πολλά brands και εταιρείες, όπως τις Υπεραγορές ΑλφαΜέγα, τις Επιπλώσεις Φασουλιώτη, τα καταστήματα Beautyline, τη Laiki eBank και γνωστά προϊόντα, όπως τα Lux, Comfort, Flora και Becel.
Ποιo ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Τεράστια σημασία για μας έχει η σχέση που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας και το γεγονός ότι μερικοί από τους μεγαλύτερους και πιο σημαντικούς μάς εμπιστεύονται εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Αυτό είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά μας.
Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Στον τομέα της διαφήμισης η εξέλιξη είναι φυσικό φαινόμενο και κάτι που χαρακτηρίζει το επάγγελμά μας. Είναι λογικό, από τη στιγμή που ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας, να γίνει ένα πάντρεμα με την επικοινωνία. Είναι όμως και μια τεράστια πρόκληση για εμάς που ασχολούμαστε με αυτό το επάγγελμα, γιατί πλέον ο καταναλωτής απέκτησε φωνή και όσο κι αν προσπαθείς να χτίσεις ένα brand πολύ εύκολα μπορεί να καταστραφεί αυτή η εικόνα από μερικούς δυσαρεστημένους καταναλωτές.
Πάντως, αν και έχει γίνει μια σημαντική πρόοδος τα τελευταία χρόνια, υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης όσον αφορά στη χρήση όλων των δικτύων (πέρα του Facebook) από απόψεως δημιουργικότητας, αλλά κυρίως στρατηγικής.
Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα και τι χρειάζεται να γίνει για την ενδυνάμωσή του;
Όπως και σε όλες τις επιχειρήσεις, η οικονομική κρίση επηρέασε τον κλάδο, κυρίως λόγω της μείωσης στα διαφημιστικά budgets.
Πώς θα χαρακτηρίζατε τη διαφημιστική αγορά της Κύπρου σε σύγκριση με άλλες του εξωτερικού;
Λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος της Κύπρου τόσο σε πληθυσμό όσο και σε διαφημιστική δαπάνη, η αγορά της διαφήμισης είναι σίγουρα πολύ πιο μικρή σε σχέση με εκείνες άλλων χωρών. Όμως, οι επενδύσεις που γίνονται για έρευνες και μετρήσεις, που αφορούν στη χρήση των Μέσων και στη διαφημιστική δαπάνη, είναι σχετικά ψηλές.
FACTS & FIGURES:
Πελατολόγιο: Πάνω από 20 πελάτες. Μεταξύ αυτών οι εταιρείες: Unilever, Alpha Mega, Nestle, Jumbo, Exxon Mobil, adidas, FIAT, Alfa Romeo, Jeep, Chipita, Bayer, Επιπλώσεις Φασουλιώτη, A.J. Vouros και Goodyear.
Προσωπικό: 21 άτομα.
Χρόνια: Πάνω από 50.
Συνεργασία με οίκο του εξωτερικού; Με την JWT.
Παρουσία στο εξωτερικό: Όχι.
Σλόγκαν: Επαγγελματίες της διαφήμισης και αφοσιωμένοι στο να βοηθάμε τους πελάτες μας να αναπτύσσονται και να μεγαλώνουν.
Η ΟΜΑΔΑ
Μελίνα Τσιγαρίδου, media director
Tι ρόλο έχει η επικοινωνία στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων; Η επικοινωνία στην εποχή των κοινωνικών δικτύων έχει τεράστια σημασία, αφού πλέον δεν είναι μονόπλευρη και υπάρχει άμεση ανταπόκριση από τον καταναλωτή - θετική ή αρνητική.
Σωτήρης Σωτηριάδης, creative director/copy
Τι είναι διαφήμιση;
Είναι ένα επιδιωκόμενο best seller που έχει story, πρωταγωνιστές και φυσικά πάντοτε happy end!
Όλγα Παπασταύρου, account director
Αγαπημένη καμπάνια του 2014; Make love not war. Η εκστρατεία του ΑΧΕ, σύμφωνα με την οποία όλοι οι μεγάλοι πόλεμοι τελειώνουν με μια σκηνή αγάπης. Μια μεγαλειώδης καμπάνια με ένα μεγαλειώδες σύνθημα.
Γιώργος Καλασίδης, financial controller
Τι είναι διαφήμιση; Η διαφήμιση είναι ένα δυνατό και πειστικό μήνυμα προς υποψήφιους αγοραστές, το οποίο επιδιώκει να επιφέρει τη μέγιστη αγορά.
Κώστας Σαββίδης, strategic planner
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας; Στρατηγική, περιεχόμενο και τοποθέτηση.