Promotional: DDB Cyprus

Η DDB Cyprus δραστηριοποιείται στην Κύπρο εδώ και 15 χρόνια, με βάση τη δομή, την κουλτούρα και τις αρχές του πολυεθνικού δικτύου της DDB, που έχει ηγετική παρουσία με 200 γραφεία σε 90 χώρες, παρέχοντας ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών επικοινωνίας με άξονα το τρίπτυχο «Imagine, Inspire, Influence».  

Όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος της DDB Cyprus, Γιάννος Κινάνης, η DDB ιδρύθηκε το 1949 από τους Doyle, Dane και Bernbach με την κοινή πεποίθηση ότι η δημιουργικότητα είναι η πιο ισχυρή δύναμη για την εξέλιξη, εδραίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων και των brands. Από τότε μέχρι σήμερα, η DDB αναπτύσσεται και διακρίνεται σε όλο τον κόσμο.

Κύριε Κινάνη, πείτε μας λίγα λόγια για την κουλτούρα και τη φιλοσοφία της DDB.
Η κουλτούρα μας εμπνέει δυναμικές και δημιουργικές πρακτικές, που προσφέρουν αποτελεσματικές και παραγωγικές λύσεις (business solutions). Η DDB ανά τον κόσμο είναι μια συμμαχία εμπνευσμένων και ταλαντούχων ανθρώπων, που συνεργάζονται με οδηγό τη δημιουργικότητα και την αφοσίωση στην αποτελεσματικότητα.
Επενδύουμε στις ιδιαίτερες ικανότητες και το ταλέντο του κάθε μέλους της ομάδας μας, προάγοντας τις καινοτόμες ιδέες και τη συνεχή ανάπτυξη των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Σημαντικό ρόλο στην καθημερινή αυτή πρακτική μας διαδραματίζει και το Catalyst, το πρόγραμμα του δικτύου μας που παρέχει τη δυνατότητα σε όλα τα στελέχη μας διεθνώς να μοιράζονται τις εμπειρίες, τη γνώση, τα εργαλεία και την εκπαίδευση, εφόδια που διαμορφώνουν ολοκληρωμένους και μάχιμους επαγγελματίες.
Είστε ικανοποιημένος από τη μέχρι σήμερα πορεία της εταιρείας και την απήχηση που έχει στην αγορά;
Ο καλύτερος πρέσβης της ταυτότητάς μας είναι η ίδια μας η δουλειά και η αποτελεσματικότητά της. Αφοσιωμένη στο να συνδυάζει την αποτελεσματικότητα με τη δημιουργικότητα για την ανάπτυξη των brands που υπηρετεί, η DDB έχει καταφέρει με το έργο της να είναι σήμερα η εταιρεία με τις περισσότερες βραβεύσεις στην ιστορία του εμβληματικού φεστιβάλ διαφήμισης των Cannes Lion Awards. Ακόμα, απόδειξη της ποιότητας του έργου μας είναι και η βράβευση με Ermis Gold Award στο διακεκριμένο φεστιβάλ διαφήμισης της Ελλάδας.  
Θα πρέπει, επίσης, να επισημάνουμε ότι η DDB Cyprus είναι πλήρες μέλος του ΣΔΕΚ, με ενεργό συμμετοχή στα διοικητικά συμβούλια του συνδέσμου.

Τι χαρακτηρίζει την ομάδα σας;
Η ομάδα της DDB Cyprus έχει διαμορφωθεί και αναπτύσσεται ως αναπόσπαστο και πλήρες μέλος του δικτύου, εξυπηρετώντας τόσο τους πολυεθνικούς πελάτες της DDB που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο όσο και τους αμιγώς Κύπριους πελάτες. Με 17 έμπειρα στελέχη, αλλά και με την υποστήριξη της δυναμικής του διαδικτύου, προσφέρουμε πλήρες φάσμα υπηρεσιών, διαμορφώνοντας και διεκπεραιώνοντας στρατηγικές επικοινωνίας 360°. Με βάση τις ανάγκες και τους στόχους των πελατών μας, δημιουργούμε αποτελεσματικές εκστρατείες τόσο σε ό,τι αφορά στο περιεχόμενο (δημιουργικό) όσο και σε ό,τι αφορά στη διαχείριση των διαθέσιμων μέσων (ATL, BTL, νέα Μέσα - διαδίκτυο).

Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα που έχετε αναλάβει;
Στα 15 χρόνια της δραστηριοποίησής της στην Κύπρο, η ομάδα μας έχει εργαστεί για πελάτες, όπως: Alpha Bank, Alpha Ασφαλιστική, Όμιλος Εταιρειών Frou-Frou, Όμιλος ΚΕΟ, Όμιλος PHC, Henkel (Dixan), Unicars, IKEA, Χαραλαμπίδης Κρίστης και Exxon Mobil - Esso.

Ποιο θα αναφέρατε ως το μεγαλύτερο έργο - πρόκληση που ανέλαβε η εταιρεία;
Η πιο δύσκολη, ίσως, επικοινωνιακή πρόκληση που αντιμετωπίσαμε ως ομάδα ήταν η επανατοποθέτηση του εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού «Άγιος Νικόλαος» στην αγορά.
Το 2008, μετά από σχετικό έλεγχο, εντοπίστηκαν ιχνοστοιχεία στο νερό τα οποία διαπιστώθηκε ότι προέρχονταν από πρόβλημα στην αντλία. Η ΚΕΟ PLC αμέσως απέσυρε όλα τα προϊόντα από την αγορά και έκλεισε τη μονάδα παραγωγής. Το προϊόν έμεινε εκτός αγοράς μέχρι την αποπεράτωση της ολοκαίνουργιας μονάδας.
Εννέα μήνες αργότερα, η DDB σε συνεργασία με την ομάδα marketing της ΚΕΟ, σχεδίασαν την εκστρατεία επανατοποθέτησης του brand στην αγορά με άξονα το κεντρικό μήνυμα «Δεν θα σας το προσφέραμε ξανά, εάν δεν το δίναμε πρώτα στα δικά μας παιδιά.  Άγιος Νικόλαος…Η επόμενη γενιά είναι εδώ».
Η ιδέα βασίστηκε στην ανάγκη ανάκτησης της εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού με μια υπόσχεση που θα είχε συναισθηματική βαρύτητα. Τα παιδιά των εργαζομένων της ΚΕΟ, λοιπόν, έγιναν οι νέοι πρεσβευτές και εγγυητές της ποιότητας του προϊόντος, πρωταγωνιστώντας στις διαφημιστικές εκστρατείες όπου εμφανίζονταν να καταναλώνουν το προϊόν. Τρεις μήνες μετά το λανσάρισμα της εκστρατείας, το brand ανέκτησε διπλάσιο μερίδιο αγοράς από εκείνο που αρχικά είχε στοχευθεί, ενώ στην πορεία κατάφερε να τοποθετηθεί ξανά στην κορυφή της κατηγορίας του εμφιαλωμένου νερού.

H OMAΔΑ
Σούλα Πιπερίδου, media director

Τι είναι η διαφήμιση; Όπως πολύ επιτυχημένα έχει πει κάποιος: «Το να κάνεις δουλειά χωρίς διαφήμιση είναι σαν να κλείνεις το μάτι σε μια κοπέλα στο σκοτάδι». Η διαφήμιση είναι η φωνή και ο τρόπος για να ακουστεί κάποιο προϊόν ή υπηρεσία με αποδέκτη το κοινό που απευθύνεται. Βέβαια, υπάρχει μια σειρά από παραμέτρους που επηρεάζουν το εύρος αυτής της φωνής και οι οποίες καθορίζουν το πώς, το πότε και το γιατί.

Tania Kapou, client service director
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας; Σε μια επιτυχημένη εκστρατεία θα αναγνωρίσεις αμέσως τη δυνατή ιδέα, τη σωστή και την οργανωμένη υλοποίησή της και τη βαθιά γνώση των ορίων της κοινωνίας στην οποία απευθύνεται. Στοιχεία αναπόσπαστα για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα που θα αγκαλιαστεί από τους τελικούς αποδέκτες.

Δειτε Επισης

Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων και προώθηση του e-learning στο Δημόσιο
Cyprus: The new Global Tech and Innovation Hub Summit