Σεισμός στις συγκοινωνίες, μπλεξίματα και στη Λεμεσό

Αλυσιδωτές επιπτώσεις φαίνεται να προκαλεί η διαφωνία μεταξύ μετόχων στον ΟΣΕΛ. Όπως πληροφορείται το InBusinessNews μέτοχοι στην ΕΜΕΛ, δηλαδή την εταιρεία συγκοινωνιών της Λεμεσού, εκφράζουν σφοδρά παράπονα για τους χειρισμούς της διεύθυνσης.

Πιο ειδικά γίνεται λόγος για μηδενική ενημέρωση από πλευράς της διεύθυνσης σε σχέση με τις εργασίες της εταιρείας, τις πληρωμές που γίνονται από τις κρατικές αρχές, την οικονομική διαχείριση της εταιρείας αλλά και τα ποσοστά που πρέπει να λαμβάνουν οι μέτοχοι ως εταίροι της ΕΜΕΛ. Μάλιστα, γίνεται ακόμη λόγος για μη διαμοιρασμό μετοχών σε αυτούς που τους αναλογούν, παρόλο που έχουν παρέλθει ήδη πέντε χρόνια μετά τη λειτουργία του νέου συστήματος συγκοινωνιών.

Τις καταγγελίες μετόχων της εταιρείας επιβεβαιώνουν καλά ενημερωμένες πηγές από το Υπουργείο Συγκοινωνιών, το οποίο παρακολουθεί στενά τα θέματα των εταιρειών λεωφορείων. «Όντως κάποιοι λειτουργούν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν» ανέφερε άτομο από το Υπουργείο Συγκοινωνιών, το οποίο έχει άριστη γνώση της κατάστασης στις συγκοινωνίες.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν αποκλείεται κλιμάκωση των αντιδράσεων από πλευράς μετόχων της ΕΜΕΛ, την ώρα που η περίπτωση στον ΟΣΕΛ ακόμη ταλαιπωρεί επιβάτες αλλά και το Υπουργείο, το οποίο αναζητά λύσεις για έξοδο από την κρίση που έχει δημιουργηθεί.

Προφανώς, οι διαφωνίες μεταξύ μετόχων στον ΟΣΕΛ έδωσε το έναυσμα για να αντιδράσουν και κάποιοι που εμπλέκονται με την ΕΜΕΛ. Το νέο σύστημα συγκοινωνιών, το οποίο τέθηκε σε ισχύ το 2010, προφανώς μπάζει τόσο από πλευράς εύρυθμης λειτουργίας, όσο και από πλευράς ελέγχου εκ μέρους της πολιτείας. Οι περιπτώσεις που προβάλλονται στα ΜΜΕ και δη οι πρόσφατες αποτελούν μόνο μερικές από όσα τεκταίνονται στις συγκοινωνίες της χώρας.

Από το 2012 με σειρά ρεπορτάζ του το InBusinessNews ασχολήθηκε με πολλά ζητήματα που αφορούσαν τον ΟΣΕΛ, οικονομική κακοδιαχείριση και διαγωνισμούς με «περίεργους» όρους. Ορισμένες προσφορές ακυρώθηκαν, ωστόσο, η πολιτεία δεν έχει ακόμη καταφέρει να επιφέρει συνθήκες διαφάνειας και χρηστής διοίκησης εντός των εταιρειών συγκοινωνιών στην Κύπρο.

 

Δειτε Επισης

Εβδομαδιαία άνοδος 5,04% στο ΧΑΚ
Πάνω από €1,6 εκατ. οι διαγραφές από την Τεχνική Επιτροπή Διαγραφής
Ανησυχεί για αδήλωτη εργασία, αισιοδοξεί για συλλογική σύμβαση στην οικοδομική βιομηχανία και ΑΤΑ ο Παναγιώτου
Οι τιμές της ενέργειας ώθησαν προς τα πάνω τον πληθωρισμό-Αυξήθηκε στο 2,1%
Παρουσίαση Σχεδίου Ενίσχυσης της νέας Επιχειρηματικής Δραστηριότητας στη Λάρνακα
Ομόφωνα αποδεκτή από την Ολομέλεια η αναπομπή νόμου για τις καινοτόμες επιχειρήσεις
Πρόταση Νικόλα φέρνει βελτιώσεις στον νόμο για τις πολιτογραφήσεις επαγγελματιών υψηλής εξειδίκευσης
Νόμος για ρύθμιση ληξιπρόθεσμων φορολογικών οφειλών-Η εξουσία που παρέχεται στον Έφορο Φορολογίας
«Πολιτικές που θέτουν την οικονομία σε τροχιά ανάπτυξης, στοχευμένα μέτρα εκεί και όπου χρειάζεται»
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Αυτό θα συνεχίσω να πράττω αν εκλεγώ ευρωβουλευτής