Η ταυτότητα του σύγχρονου μπαμπά ως καταναλωτή

Who’s your daddy? Την απάντηση στην ερώτηση δίνει παγκύπρια έρευνα της Partners Y&R σε συνεργασία με την RAI Consultants η οποία αναδεικνύει το καταναλωτικό προφίλ του σύγχρονου πατέρα.

Ο πατέρας της νέας γενιάς εμφανίζεται ως καταναλωτής και ενεργό μέλος στο νοικοκυριό ενώ φαίνεται να αλλάζει και να αποκτά "ευάλωτα" σημεία όπως η ανάγκη ικανοποίησης όλων των επιθυμιών των παιδιών του.

Η νέα έρευνα της Partners Y&R, στην οποία συμμετείχαν 600 άνδρες και γυναίκες, συγκεντρώνεται στην αλλαγή που υφίσταται ο άνδρας όταν γίνει πατέρας και πιο συγκεκριμένα στην αλλαγή της καταναλωτική του συμπεριφοράς, δήλωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρίας, Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου.

«Σε μια δεκαετία ανατράπηκε η πατριαρχική δομή της οικογένειας που επικρατούσε στην Κύπρο για χιλιάδες χρόνια», σημείωσε ο Ολύμπιος Τουμάζος, από την RAI Consultants, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 69% των μπαμπάδων έχει την ευθύνη για την αγορά ηλεκτρικών ειδών και το 63% για την αγορά ειδών περιποίησης κήπου. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως το 43% των μπαμπάδων κάνει τα ψώνια για το νοικοκυριό. Ακόμη το 65% κάνει το πλύσιμο των πιάτων και το 54% αναλαμβάνει το μαγείρεμα.

Ακόμη επισημαίνεται πως το 30% των μπαμπάδων ακολουθεί τη μόδα ενώ περίπου το ίδιο ποσοστό αγοράζει καλλυντικά και είδη περιποίησης προσώπου. Παράλληλα το 67% των μπαμπάδων διατηρεί λογαριασμό στο  facebook και ενημερώνεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυρίως για τα αθλητικά. Το 30% των μπαμπάδων διαβάζει έντυπη εφημερίδα ενώ το 37% διαβάζει online εφημερίδες γεγονός που καταδεικνύει πως χρειάζεται ένας συνδυασμός έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων.

Η Partners Y&R με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας προτείνει στις επιχειρήσεις τη στόχευση της επικοινωνιακής τους πολιτικής στον σούπερ πατέρα της σύγχρονης εποχής, ο οποίος σκέφτεται πιο απλά από τις γυναίκες, προσαρμόζεται πιο εύκολα σε νέες συνθήκες, είναι λιγότερο εξονυχιστικός, ψωνίζει πιο γρήγορα και διαθέτει πιο εύκολα περισσότερα χρήματα για την αγορά ενός νέου προϊόντος.

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας