Powered by

Πόσες ώρες πρέπει να δουλέψει κανείς για να αγοράσει ένα iphone

Πολλοί είναι οι Αμερικανοί που δεν σκέφτονται δύο φορές πριν να αγοράσουν ένα iPhone - παρά την υψηλή τιμή του.

Η ίδια νοοτροπία επικρατεί και σε άλλες χώρες παρόλο που το έξυπνο κινητό της Apple είναι μια πολυτέλεια πέρα από ότι προστάζει η οικονομική δυνατότητα των περισσοτέρων εργαζομένων.

Στο Κίεβο, για παράδειγμα, ο μέσος εργαζόμενος θα δουλέψει περίπου 627 ώρες, δηλαδή περισσότερες από 13 εβδομάδες εργασίας, για να πληρώσει για ένα iPhone 6 16G. Στο Ναϊρόμπι και την Τζακάρτα, 468 ώρες, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε από την UBS.

Στη λίστα της UBS και η Λευκωσία όπου για την αγορά ενός iPhone ένας μέσος εργαζόμενος  χρειάζεται να δουλέψει 44,9 ώρες για να το αγοράσει

Παράλληλα, σε εύπορες πόλεις όπως τη Ζυρίχη, τη Γενεύη και τη Νέα Υόρκη, όπου οι εργαζόμενοι κερδίζουν περισσότερα, ο μέσος εργαζόμενος θα χρειαστεί τρεις ή λιγότερες ημέρες εργασίας για να αγοράσει το ίδιο iPhone.

Αυτό είναι λογικό σημειώνει η UBS, όταν κοιτάς την αμοιβή των εργαζομένων. Στο Κίεβο, για παράδειγμα, η ακαθάριστη ωριαία μέση αμοιβή είναι $1,93, δηλαδή 21 φορές μικρότερη από ό,τι στη Ζυρίχη, όπου οι εργαζόμενοι παίρνουν $41 ανά ώρα κατά μέσο όρο, σύμφωνα με τη UBS.

ΠΗΓΗ: marketwatch.com

 

Δειτε Επισης

Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου