Powered by

Alitalia: Στόχος η επάνοδος στην κερδοφορία μέχρι το 2017

Η Alitalia αποκάλυψε το στρατηγικό της σχεδιασμό για εφαρμογή μιας σειράς νέων και καινοτόμων υπηρεσιών που θα αναβαθμίσουν αισθητά την ταξιδιωτική εμπειρία των πελατών της. Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας, επιβεβαίωσε επίσης την επιτυχή υλοποίηση του 3ετούς στρατηγικού της πλάνου για επάνοδο στην κερδοφορία μέχρι το 2017.

Ο Πρόεδρος της Alitalia, κ. Luca Cordero di Montezemolo μαζί με τον Αντιπρόεδρο του Δ.Σ. της αεροπορικής εταιρείας, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Etihad Airways κ. James Hogan, παρουσίασαν στα πλαίσια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη, ενώπιων 2.000 υπαλλήλων της εταιρείας, τις νέες υπηρεσίες και καινοτομίες που θα περάσουν από το στάδιο του σχεδιασμού σε αυτό της υλοποίησης τις επόμενες εβδομάδες. 

Στις καινοτομίες που ανακοίνωσαν οι δύο άντρες περιλαμβάνονται: η έναρξη πτήσεων της Alitalia προς δύο προορισμούς της Λατινικής Αμερικής (το Σαντιάγο της Χιλής από το Μάιο του 2016 και το Μέξικο Σίτι από τον Ιούνιο του 2016), η λειτουργία υπηρεσίας σοφέρ για τους ταξιδιώτες της Διακεκριμένης θέσης, η δημιουργία νέων και αναβάθμιση υφιστάμενων VIP αιθουσών αναμονής (Ρώμη, Μιλάνο, Νάπολη, Κατάνια και Νέα Υόρκη), η εσωτερική ανακαίνιση των καμπίνων των αεροσκαφών της εταιρείας, η προσφορά δυνατότητας σύνδεσης με το διαδίκτυο εν πτήση καθώς επίσης και οι προσπάθειες βελτίωσης των υπηρεσιών πελατών στο αεροδρόμιο Fiumicino.

Στις δηλώσεις του ο κ. Chairman Luca Cordero di Montezemolo είπε: «Η απόδοση των προσπαθειών μας για υλοποίηση του επιχειρησιακού μας πλάνου και αναδιάρθρωσης της εταιρείας βρίσκονται σε πολύ καλό επίπεδο. Για πρώτη φορά, από το 2009, το ποσοστό πληρότητας των αεροσκαφών μας ξεπερνά το 80% και είμαστε σε πολύ καλό δρόμο για να φτάσουμε τους στόχους που θέσαμε, έτσι ώστε να επανέλθει η Alitalia στην κερδοφορία μέχρι το 2017. Σήμερα ανακοινώνουμε την συμπερίληψη στο πτητικό μας πρόγραμμα δύο προορισμών της Λατινικής Αμερικής, νέες υπηρεσίες προς τους πελάτες μας της διακεκριμένης θέσης, σημαντικές επενδύσεις στις προσφερόμενες υπηρεσίες στο αεροδρόμιο Fiumicino και ένα επιθετικό πρόγραμμα βελτίωσης και αναβάθμισης του στόλου μας. Αυτά, θα βοηθήσουν στη μεταμόρφωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας».

Ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ της Alitalia κ. James Hogan από την πλευρά του τόνισε: «Μαζί έχουμε πετύχει πολλά μέχρι σήμερα. Η Alitalia αναβαθμίζεται και παρόλο του ότι έχουμε ακόμη δουλειά και δρόμο να διανύσουμε, οφείλουμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό, εξελίσσοντας παράλληλα και την κουλτούρα που χαρακτηρίζει την ίδια την εταιρεία. Η Alitalia, ως μέλος της συνεργασίας Etihad Airways Partners, έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα που θα την βοηθήσει να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει, και να επανέλθει στην κερδοφορία. Σε έξι μήνες, οι αλλαγές αυτές θα έχουν τεθεί σε πλήρη εφαρμογή, και οι αποδέκτες, δηλαδή οι πελάτες, θα είναι σε θέση να ζήσουν μια νέα και αναβαθμισμένη εμπειρία ταξιδεύοντας με την Alitalia».

Δειτε Επισης

Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία
Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις η ανάπτυξη στη Βρετανία-Στο +0,7% το πρώτο τρίμηνο
Ιστορική οικονομική δέσμευση 1,2 τρις δολαρίων μεταξύ ΗΠΑ και Κατάρ-Τι αφορούν οι συμφωνίες
Σε χαμηλό 5 εβδομάδων ο χρυσός-Νέα πτώση πέραν του 2%
Οι 10 πιο κερδισμένες μετοχές από την επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο
Παγκόσμιο χρέος: Ποιες χώρες το εκτινάσσουν την ώρα που οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι εμπορικοί πόλεμοι εντείνουν την κρίση
Οι χώρες της ΕΕ με τις περισσότερες ώρες εργασίας-Τα νέα στοιχεία της Eurostat
Αυστηρότεροι έλεγχοι ασφάλισης πλοίων στα χωρικά ύδατα της Ε.Ε.-Τι απαιτεί η νέα οδηγία