Η Hyundai ψηλά στη λίστα brand value της Interbrand
12:27 - 12 Οκτωβρίου 2015

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταία μελέτης της Interbrand, η Hyundai έχει ανέβει στην 39η θέση παγκόσμια, σαν αξία μάρκας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με αύξηση της τάξης του 8,5% στην αξία της εταιρείας, στα 11,3 δισεκατομμύρια δολλάρια Αμερικής, η Hyundai είναι ταυτόχρονα και η 7η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων στον κόσμο. Στην τελευταία δεκαετία, η αξία της Hyundai έχει αυξηθεί κατά 7 δισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που την ανέβασε 36 θέσεις και μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών της υφηλίου.
Σημειώνεται πως σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η σοβαρή ανάμιξη της Hyundai με τα κοινά και η ενεργός συμμετοχή της σε παγκόσμιες αθλητικές και καλλιτεχνικές διοργανώσεις. Η προσφορά στην αγορά αυτοκινήτων υπερσύγχρονης τεχνολογίας και εξαιρετικής ποιότητας έρχεται να επιβεβαιώσει τη θετική αντιμετώπιση της εταιρείας από τις παγκόσμιες κοινωνίες.
“Παρά το παγκόσμιο υπέρ-ανταγωνιστικό κλίμα, η Hyundai κατάφερε να ενισχύσει την παρουσία της στις αγορές μέσα από αξιοσημείωτη βελτίωση των προϊόντων της. Η προσήλωση της Hyundai στην προσφορά εξαιρετικών εμπειριών στους πελάτες της σε κάθε ευκαιρία, βοηθά στο ν’ ανέβει ακόμα πιο ψηλά στην εκτίμηση του κοινού και στην αξία ως εταιρεία”, δήλωσε ο Mike Rocha, Διευθυντής Αξιολόγησης για Παγκόσμιες Μάρκες της Interbrand.