Η Hyundai ψηλά στη λίστα brand value της Interbrand

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταία μελέτης της Interbrand, η Hyundai έχει ανέβει στην 39η θέση παγκόσμια, σαν αξία μάρκας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με αύξηση της τάξης του 8,5% στην αξία της εταιρείας, στα 11,3 δισεκατομμύρια δολλάρια Αμερικής, η Hyundai είναι ταυτόχρονα και η 7η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων στον κόσμο. Στην τελευταία δεκαετία, η αξία της Hyundai έχει αυξηθεί κατά 7 δισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που την ανέβασε 36 θέσεις και μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών της υφηλίου.

Σημειώνεται πως σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η σοβαρή ανάμιξη της Hyundai με τα κοινά και η ενεργός συμμετοχή της σε παγκόσμιες αθλητικές και καλλιτεχνικές διοργανώσεις. Η προσφορά στην αγορά αυτοκινήτων υπερσύγχρονης τεχνολογίας και εξαιρετικής ποιότητας έρχεται να επιβεβαιώσει τη θετική αντιμετώπιση της εταιρείας από τις παγκόσμιες κοινωνίες.

“Παρά το παγκόσμιο υπέρ-ανταγωνιστικό κλίμα, η Hyundai κατάφερε να ενισχύσει την παρουσία της στις αγορές μέσα από αξιοσημείωτη βελτίωση των προϊόντων της. Η προσήλωση της Hyundai στην προσφορά εξαιρετικών εμπειριών στους πελάτες της σε κάθε ευκαιρία, βοηθά στο ν’ ανέβει ακόμα πιο ψηλά στην εκτίμηση του κοινού και στην αξία ως εταιρεία”, δήλωσε ο Mike Rocha, Διευθυντής Αξιολόγησης για Παγκόσμιες Μάρκες της Interbrand.

Δειτε Επισης

Toyota Κύπρου: Απολογείται για SMS για takata σε μη επηρεαζόμενους πελάτες-Από το ΤΟΜ η βάση δεδομένων
Όμιλος Παπαέλληνας: Φέρνει και παρουσίασε το Panadol Duo στην κυπριακή αγορά
EvZeen.com: Έκτα γενέθλια με επιπλέον εκπτώσεις και δώρα- Ένας αξιόπιστος online προορισμός
Πετρολίνα: Πού βρίσκεται η εξαγορά της ExxonMobil Cyprus, τα κέρδη για το 2024 και η διανομή μερίσματος
Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της