Η Hyundai ψηλά στη λίστα brand value της Interbrand

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταία μελέτης της Interbrand, η Hyundai έχει ανέβει στην 39η θέση παγκόσμια, σαν αξία μάρκας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με αύξηση της τάξης του 8,5% στην αξία της εταιρείας, στα 11,3 δισεκατομμύρια δολλάρια Αμερικής, η Hyundai είναι ταυτόχρονα και η 7η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων στον κόσμο. Στην τελευταία δεκαετία, η αξία της Hyundai έχει αυξηθεί κατά 7 δισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που την ανέβασε 36 θέσεις και μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών της υφηλίου.

Σημειώνεται πως σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η σοβαρή ανάμιξη της Hyundai με τα κοινά και η ενεργός συμμετοχή της σε παγκόσμιες αθλητικές και καλλιτεχνικές διοργανώσεις. Η προσφορά στην αγορά αυτοκινήτων υπερσύγχρονης τεχνολογίας και εξαιρετικής ποιότητας έρχεται να επιβεβαιώσει τη θετική αντιμετώπιση της εταιρείας από τις παγκόσμιες κοινωνίες.

“Παρά το παγκόσμιο υπέρ-ανταγωνιστικό κλίμα, η Hyundai κατάφερε να ενισχύσει την παρουσία της στις αγορές μέσα από αξιοσημείωτη βελτίωση των προϊόντων της. Η προσήλωση της Hyundai στην προσφορά εξαιρετικών εμπειριών στους πελάτες της σε κάθε ευκαιρία, βοηθά στο ν’ ανέβει ακόμα πιο ψηλά στην εκτίμηση του κοινού και στην αξία ως εταιρεία”, δήλωσε ο Mike Rocha, Διευθυντής Αξιολόγησης για Παγκόσμιες Μάρκες της Interbrand.

Δειτε Επισης

Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
Πώλησε και τα πολυκαταστήματα ERA η Ermes-Στην Gencom που αναλαμβάνει όλες τις υποχρεώσεις έναντι του τυπικού ποσού του €1,00
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Toyota: Καμπανάκι για τα κέρδη, αυξάνονται οι πιέσεις λόγω δασμών Τραμπ