Johnnie Walker: Τhe «official whisky» της Formula 1

To «official whisky» της Formula 1 γίνεται η Johnnie Walker, κάτι που ενισχύει την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά της. Παράλληλα, διευρύνει περισσότερο την πρωτοβουλία για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. 

Η νέα πολυετής συμφωνία των δύο μερών, επιπρόσθετα με τη χορηγία της Diageo, στην οποία ανήκει το διάσημο ουίσκι και χορηγεί την ομάδα της McLaren Mercedes, καλά κρατεί από το 2005 και τώρα διευρύνεται ακόμα περισσότερο.

Μιλώντας στην εκδήλωση ανακοίνωσης της συνεργασίας την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, ο πρόεδρος της Diageo Αφρικής και Ασίας Nick Blazquez, τόνισε ότι ο δεσμός αυτός θα επιτρέψει στη μάρκα να επεκτείνει την πρόσβασή της στους οπαδούς του αγώνα ανά το παγκόσμιο. 

Σύμφωνα με την Diageo, η Formula 1 διαθέτει ένα παγκόσμιο τηλεοπτικό κοινό που αποτελείται από πέραν των 450 εκατομμυρίων ανθρώπων και συμμετοχές 1,5 εκατομμύριου. 

Επιπλέον, θα φέρει νέο ακροατήριο στην πρωτοβουλία για υπεύθυνη κατανάλωση ποτού, «Join the Pact», που ξεκίνησε πέρσι. Στο διάστημα αυτό, όπως ανέφερε η εταιρεία, πάνω από ένα εκατομμύριο άνθρωποι υπέγραψαν την υπόσχεση ποτέ να μην πίνουν και να οδηγούν.

Η Diageo σχεδιάζει περαιτέρω να αυξήσει τις επενδύσεις της στο πρόγραμμα του τρέχοντος έτους, με την ενεργοποίησή του σε νέα εδάφη. Φιλοδοξία της είναι να αποκτήσει επιπλέον πέντε εκατομμύρια δεσμεύσεις για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. 

ΠΗΓΗ: marketingweek.co.uk

Δειτε Επισης

Η MotoTrend παρουσίασε τη Ferrari 12Cilindri στο ξενοδοχείο Anassa
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το ολοκαίνουργιο Toyota RAV4
Samsung Vision AI: Η νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2025 της Samsung
Ξεκινά την παραγωγή του ηλεκτρικού pickup D-MAX EV η Isuzu
Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής