powered by

Δώστε στο brand σας τη φήμη που του αξίζει

Αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια η ανάκτηση της χαμένης φήμης του brand. Βρείτε τους τρόπους να την κερδίσετε ξανά στο Brand Congress, που παρουσιάζει η Cyta στις 26 Σεπτεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park.
 
Μπορεί οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν την αξία που έχει η καλή φήμη ενός brand και να κάνουν πολλά για να την κτίσουν. Όταν, όμως, κάτι πάει στραβά, πολλές φορές λένε ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν υπάρχει η πολυτέλεια για να ξανακτιστεί. 

Ο γκουρού των brands, Jonathan Gabay, διαφωνεί ασφαλώς και μάλιστα με επιχειρήματα! Σύμφωνα με τον ίδιο, στην περίπτωση που ένα προϊόν ή μια υπηρεσία αποκτά κακή φήμη, δεν σημαίνει ότι έχει χάσει τη μάχη: «Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που ένα ‘κακό’ brand, επαναπροσδιορίζοντας τον εαυτό του, επανακτά το καλό του όνομα». Στη διαδικασία αυτή αξίζει να μπει κάθε επιχείρηση, ανεξάρτητα από το μέγεθος και τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται, για να διαφοροποιηθεί από άλλες, να προβάλει μία ξεκάθαρη εταιρική εικόνα που θα κερδίσει την εμπιστοσύνη νέων πελατών, αλλά και για να εξασφαλίσει την αφοσίωση των υφιστάμενων.

Αυτά και άλλα πολλά θα αναλύσει ο Jonathan Gabay, ο οποίος έρχεται στην Κύπρο για το Brand Congress, που έχει φέτος ως τίτλο: «From the ashes of recession to the brand of success». O Jonathan Gabay, μέσα από δύο δυναμικές παρουσιάσεις, στοχεύει να δώσει τη γνώση και τις απαραίτητες δεξιότητες για αναδόμηση του εμπορικού σήματος των εταιρειών. Και θα το επιτύχει αυτό, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν, την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή.

Ο Jonathan Gabay αποκαλείται «μάγος των brands» και δεν είναι τυχαίο που τον εμπιστεύονται εταιρείες - κολοσσοί ανά το παγκόσμιο για το σχεδιασμό της στρατηγικής branding και rebranding, όπως: IBM, KPMG, Deutsche Bank, BBC, John Lewis, Microsoft και πολλές άλλες. Θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς αυθεντίες στο δημιουργικό branding, τη διαχείριση της φήμης εταιρειών, καθώς και τις δημόσιες σχέσεις. Είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για το βραβείο Brand of the Year του διάσημου ευρωπαϊκού περιοδικού Grocer και σχολιαστής και αναλυτής σε διεθνή ΜΜΕ, όπως: BBC, ITN, SKY, CNN, ABC, SKYChannel 4, Πέντε και Bloomberg TV. Επιπλέον, έχει συγγράψει συνολικά 14 βιβλία, τα οποία σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων σε χώρες όπου κυκλοφόρησαν.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, πωλήσεων, ανθρώπινου δυναμικού, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.

Επικοινωνία

Οργάνωση: ΙΜΗ. Κύριος Χορηγός: Cyta. Χορηγοί: Fileminders και Μπύρα KEO. Χορηγοί Επικοινωνίας: InBusinessNews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και OK!. Δημιουργικός Σχεδιασμός: Partners Y&R. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com.

Δειτε Επισης

Η Κύπρος αναλαμβάνει τη φιλοξενία της Ευρωπαϊκής Ημέρας για τη Θάλασσα 2026
Η Cablenet σε μια εκδήλωση αποκλειστικά για τους real estate επαγγελματίες
Παν. Νεάπολις Πάφος: Εικονική ποινική δίκη για την ενδοοικογενειακή βία από φοιτητές της Νομικής Σχολής
Τα συμπεράσματα ημερίδας για την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας που διοργάνωσε ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου
Στρατηγική συνεργασία Astras Oncology Network και Genekor Medical SA-Ο κεντρικός άξονας και οι βασικοί της πυλώνες
Η ψυχική υγεία των νέων στην Κύπρο: Από τη σιωπή στη δράση-Αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και προοπτικές
Ανοιχτή πρόσκληση στον επιχειρηματικό κόσμο της πόλης για στήριξη από το Λάρνακα 2030
Επιχειρηματική αποστολή ΚΕΒΕ στη Φινλανδία-Ενίσχυση συνεργασίας σε ναυτιλία και της θαλάσσια τεχνολογία
Μάριος Καπιρής: Ηγεσία στη μείωση ψηφιακής βλάβης και προστασία της ιδιωτικότητας
Ολύμπιος Τουμάζου: Οι νέες διατροφικές τάσεις και η σύνδεσή τους με τη μείωση βλάβης