Volkswagen: Αποχωρεί ο επικεφαλής μάρκετινγκ

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Volkswagen  Simon Thomas εγκαταλείπει την θέση του στην εταιρεία, μετά από ένα χρόνο παραμονής του στον όμιλο, με τις αρμοδιότητες του να διαχωρίζονται σε όλη την ομάδα της Volkswagen. Ο λόγος για την αποχώρησή του δεν έγινε γνωστός.

Ο Thomas προήχθη τον Ιούλιο του περασμένου έτους από το ρόλο του ως Διευθύνων Σύμβουλος των εργασιών της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εντάχθηκε  στην Volkswagen το 2011 από τη Nissan, όπου ήταν επικεφαλής των ευρωπαϊκών πωλήσεων.

Ο Xavier Chardon θα αναλάβει την παγκόσμια αγορά για τα αυτοκίνητα της Volkswagen, ενώ θα δίνει αναφορά σto μέλος του ΔΣ για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ Christian Klinger. Ο Chardon εντάχθηκε στην Volkswagen το 2011 ως επικεφαλής των πωλήσεων της εταιρείας στην Ευρώπη. Ήρθε από την Citroen, όπου κατείχε μια σειρά από θέσεις μάρκετινγκ.

Οι πωλήσεις της Volkswagen αυξήθηκαν κατά 4% το πρώτο εξάμηνο του έτους λόγω των ισχυρών πωλήσεων στην Κίνα.

ΠΗΓΗ: Marketingweek

Δειτε Επισης

Παγκόσμια διάκριση για τη Δέσποινα Πολυβίου στις εξετάσεις επαγγελματικού επιπέδου του ICAEW
Παρουσίαση βιβλίου «Σπύρος Κυπριανού: Στη μάχη της ιστορίας όπως την έζησα 1932-1959»
Nobu Matshuhisa: Η αγάπη του για την κυπριακή κουζίνα και η επέκταση στην Ευρώπη
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το κτίσιμο μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας και η τεράστια κοινωνική προσφορά
Έφυγε από την ζωή ο Έλληνας εφοπλιστής και επιχειρηματίας Βαρδής Βαρδινογιάννης
Διευθύντρια για πολυμερείς υποθέσεις στο DG TRADE η Μυρτώ Ζαμπάρτα-Διορίστηκε από την Κομισιόν
Η fashion designer Βασιλική Χαρίτωνος στο 1ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού Αναπηρίας DIS
Ο ιδρυτής της M. Residence Νικόλας Μιχαλιάς στη λίστα «40 under 40» του Fortune Greece-«Είναι ένας πρωτοπόρος»
Ο Νικόλας Στρατής, μέλος του ICAEW, στην υψηλού κύρους επιτροπή IFAC Young Leaders Collective
Κυκλοφόρησε η βιογραφία της Ζέτας Αιμιλιανίδου-H χαρισματική προσωπικότητα και το σημαντικό της έργο