Cadbury: Σοκολάτα με βάση το προφίλ σου

Σε ένα «κόλπο» κατέφυγε η Gadbury για να τονώσει τις πωλήσεις της. Ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης σοκολάτας που ονομάστηκε «η  γεννήτρια της χαράς» δημιουργεί σοκολάτες με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών της Αυστραλίας και ύστερα τα διανέμει σε ζαχαροπλαστεία. 

Η "γεννήτρια της χαράς" επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν στο προφίλ τους στο Facebook μέσω της μηχανής, η οποία επιλέγει και διανέμει δωρεάν σοκολάτα σύμφωνα με το προφίλ τους.

Η Cadbury και η εταιρεία Red Agency έχουν δημιουργήσει μια ταινία που εξηγεί πώς λειτουργεί το μηχάνημα και δείχνουν στους καταναλωτές μερικές από τις γεύσεις που περιλαμβάνουν: σοκολάτα γάλακτος, φουντούκι, μέντα και crunchie.

ΠΗΓΗ: Marketingmagazine

Δειτε Επισης

Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα