Cadbury: Σοκολάτα με βάση το προφίλ σου

Σε ένα «κόλπο» κατέφυγε η Gadbury για να τονώσει τις πωλήσεις της. Ένα μηχάνημα αυτόματης πώλησης σοκολάτας που ονομάστηκε «η  γεννήτρια της χαράς» δημιουργεί σοκολάτες με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών της Αυστραλίας και ύστερα τα διανέμει σε ζαχαροπλαστεία. 

Η "γεννήτρια της χαράς" επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν στο προφίλ τους στο Facebook μέσω της μηχανής, η οποία επιλέγει και διανέμει δωρεάν σοκολάτα σύμφωνα με το προφίλ τους.

Η Cadbury και η εταιρεία Red Agency έχουν δημιουργήσει μια ταινία που εξηγεί πώς λειτουργεί το μηχάνημα και δείχνουν στους καταναλωτές μερικές από τις γεύσεις που περιλαμβάνουν: σοκολάτα γάλακτος, φουντούκι, μέντα και crunchie.

ΠΗΓΗ: Marketingmagazine

Δειτε Επισης

Συνταξιοδοτικό: Καμπανάκι από Συμβούλιο Οικονομίας και Ανταγωνιστικότητας-Οι επτά συστάσεις και η ανάγκη άμεσων μέτρων
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Στρατηγική επένδυση για ψηφιακή κυριαρχία από την Cyta-Εξαγόρασε το data center της Simplex στη Λάρνακα
ΑΛΜΑ στο… κενό-Πριν αλέκτορα φωνήσαι επιβεβαίωσε εαυτόν ο Οδυσσέας
Κόλλησε στα γρανάζια της δικαιοσύνης η διαχείριση των ΜΕΔ-Δεν προχωρά η λειτουργία ειδικής δικαιοδοσίας
Η σύσταση της AMLA, οι αναβαθμισμένες απαιτήσεις και οι προκλήσεις συμμόρφωσης για τις ξένες επιχειρήσεις εντός της Ε.Ε.
Μάριος Κοσμά: Ήταν και θα είναι πάντα επενδυτικός προορισμός η Κύπρος-Πώς θα έρθουν παγκόσμιας εμβέλειας επενδυτές
Οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι, η πολυπλοκότητα των κυρώσεων και ο κρίσιμος ρόλος των υπευθύνων συμμόρφωσης
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Melissa van den Broek: Σε νέα εποχή εποπτείας η Ε.Ε. με την AMLA-Η Αρχή που αλλάζει το τοπίο της συμμόρφωσης