Αλλάζει «πρόσωπο» η Neoderma

22 χρόνια προσφοράς στη Παγκόσμια αγορά γιόρτασαν τα καλλυντικά προϊόντα Neoderma. 
Κατά την διάρκεια συνεδρίου που πραγματοποιήθηκε με την ευκαιρία της επετείου, παρουσιάστηκαν και τα επόμενα πλάνα της Neoderma με στόχο την αύξηση μεριδίου στην παγκόσμια αγορά. Σχετική αναφορά έκανε στο InBusinessNews ο πρόεδρος της εταιρείας Rolandos Enterprises Public Ltd κ. Ρολάνδος Λοϊζου. 

«Βγαίνουμε με εντελώς καινούργιο πρόσωπο στη Παγκόσμια αγορά. Γίνεται μια τεράστια αλλαγή όχι μόνο στο  packaging που αλλάζει εντελώς αλλά και στο logo  της Neoderma. Θα τη ξανακτίσουμε από τη αρχή» ανέφερε ο κ. Λοϊζου.

Στο συνέδριο παρευρεθηκαν αντιπρόσωποι από 20 χώρες όπου εξάγονται τα προϊόντα. Παρών και αντιπρόσωποι της Middle East Airlines αφού πρόσφατα κάποια από τα προϊόντα λιανικής πωλούνται στα αεροπλάνα της.  
Το conference προσφώνησε ο Πρόεδρος της εταιρείας επικεντρωνόμενος στην επιτυχία της Neoderma όλα αυτά τα χρόνια αναφέροντας επίσης πως την παγκόσμια οικονομική κρίση την εκλαμβάνει ως ευκαιρία και πως η εταιρεία θα επενδύσει ακόμη περισσότερα για την ανάπτυξη της. 

 

Δειτε Επισης

Καλπάζει η τιμή του ελαιόλαδου στην Κύπρο... Αύξηση πέραν του 60% τον περασμένο Απρίλιο
Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε