Burberry: Το διαδίκτυο φέρνει ενίσχυση πωλήσεων

Η εταιρεία πολυτελών ενδυμάτων Burberry Group PLC ανακοίνωσε αύξηση στις πωλήσεις του δεύτερου μισού του έτους, λόγω της ανάπτυξης των διαδικτυακών πωλήσεων, ωστόσο ανέφερε πως οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών θα πλήξουν την κερδοφορία.

Τα έσοδα για τους έξι μήνες έως τις 31 Μαρτίου ενισχύθηκαν κατά 19%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, και ανήλθαν στα 1,3 δισ. λίρες (2,2 δισ. δολ.), ανακοίνωσε η εταιρεία, τονίζοντας πως η συνεισφορά των καταστημάτων διατηρήθηκε σταθερή, ενώ ενισχύθηκαν οι διαδικτυακές πωλήσεις.

«Ενώ οι τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες παραμένουν υλικό εμπόδιο σε αυτό που χαρακτηρίζεται ως αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον, η συνεχιζόμενη δυναμική της επωνυμίας μας παρέχει μια εξαιρετική βάση για το μέλλον», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος, Angela Ahrendts, η οποία αργότερα φέτος θα αποχωρήσει για να ενταχθεί στο δυναμικό της Apple.

Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τρίτη στις 1.422 πένες, οδηγώντας την αποτίμηση της εταιρείας στα 6,3 δισ. λίρες.

ΠΗΓΗ: capital.gr

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι