Business Gossip: Συνεργατισμός

Ποιο είναι το νέο μεγάλο διαφημιστικό κονδύλι που θα γίνει μεγάλη μάχη για το ποιος θα το πάρει; Μα φυσικά του Συνεργατισμού.

Πριν την ανακεφαλαιοποίηση και την αναδιάρθρωση και τη συγχώνευση των συνεργατικών κάθε ΣΠΙ είχε το δικό του budget επικοινωνίας και διαφήμισης και όλα μαζί συμποσούνταν σε ορισμένα εκατομμύρια ευρώ.

Τώρα η νέα διοίκηση (και μάλιστα πολύ ορθά πράττει) θα κάνει ενοποιημένη διαφήμιση και σύντομα, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα βγει σε spec.

Αναμένουμε η νέα ταυτότητα του Συνεργατισμού να εκφραστεί και μέσω της επικοινωνίας που θα κάνει. Δεδομένου ότι πολλά από τα διαφημιστικά έχουν πελάτες τράπεζες να δούμε και ποια γραφεία θα πάρουν τον Συνεργατισμό.
 

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;