Business Gossip: Συνεργατισμός

Ποιο είναι το νέο μεγάλο διαφημιστικό κονδύλι που θα γίνει μεγάλη μάχη για το ποιος θα το πάρει; Μα φυσικά του Συνεργατισμού.

Πριν την ανακεφαλαιοποίηση και την αναδιάρθρωση και τη συγχώνευση των συνεργατικών κάθε ΣΠΙ είχε το δικό του budget επικοινωνίας και διαφήμισης και όλα μαζί συμποσούνταν σε ορισμένα εκατομμύρια ευρώ.

Τώρα η νέα διοίκηση (και μάλιστα πολύ ορθά πράττει) θα κάνει ενοποιημένη διαφήμιση και σύντομα, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα βγει σε spec.

Αναμένουμε η νέα ταυτότητα του Συνεργατισμού να εκφραστεί και μέσω της επικοινωνίας που θα κάνει. Δεδομένου ότι πολλά από τα διαφημιστικά έχουν πελάτες τράπεζες να δούμε και ποια γραφεία θα πάρουν τον Συνεργατισμό.
 

Δειτε Επισης

Τα βαρυσήμαντα μηνύματα στην τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Η έξυπνη και γεμάτη νόημα ανάρτηση της Ελληνικής για την Γιορτή της Μητέρας-«Αν η μαμά ήταν κάρτα…»
Μαξιμαλιστικές προσεγγίσεις από συντεχνίες και προς θερμό καλοκαίρι στα εργασιακά με καυτή πατάτα την ΑΤΑ
Τρικούβερτος καβγάς Κουμή-Καρούσου στα social media…Η κόντρα και η αφορμή για να διασταυρώσουν τα ξίφη τους
Παζαράκι PwC Foundation με πολλαπλασιαστικό όφελος
Η καθηλωτική εμπειρία του Μιχάλη Αντωνίου που δεν περιγράφεται με λόγια (pics)
«Ο επαγγελματικός καθαρισμός στα καλύτερά του» και τα εύσημα από Χριστόδουλο Αγκαστινιώτη
Σε δείπνο με μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και στελεχών της διοίκησης της Eurobank ο Νίκος Χριστοδουλίδης
Ελληνική-Eurobank: Ποιο θα είναι το… σπίτι της ενοποιημένης τράπεζας;
Η… συγχώνευση ξεκίνησε από τους εθελοντές