Colgate-Palmolive: Στρέφεται σε αποδοτικότερο marketing

Κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2013 η εταιρεία Colgate-Palmolive έχει σημειώσει αύξηση των εσόδων της κατά 2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Αυτό δήλωσε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Colgate-Palmolive Nigel Burton μιλώντας σε συνέδριο της UBS στις ΗΠΑ, την Πέμπτη 13 Μαρτίου.
 
Όπως είπε η «η ανάπτυξη της εταιρείας τα τελευταία τρία χρόνια ήταν καλή, ισχυρή και συνεχής παρά την οικονομική κρίση και αυτό δείχνει τη δύναμη των εμπορικών σημάτων της». 
 
Όπως είπε, η εταιρεία θα επενδύσει στην καινοτομία και θα ξοδέψει χρήματα σε εκστρατείες μάρκετινγκ, ώστε να διατηρήσει την αύξηση ενώπιον του ανταγωνισμού και κυρίως σ’ ότι αφορά στη φροντίδα των δοντιών. «Είμαστε σε μια επιχείρηση που κτίζουμε τη μάρκα», ανέφερε και πρόσθεσε: «Έχουμε ισχυρά εμπορικά σήματα και τα σήματα αυτά απαιτούν επενδύσεις, έτσι λειτουργεί η επιχείρησή μας. Πιστεύουμε και έχουμε στοιχεία που να δείχνουν ότι η αύξηση των επενδύσεων στις μάρκες θα βοηθήσει στην ανάπτυξη».
 
Σήμερα, η Colgate -Palmolive δαπανά περίπου το 15% του διαφημιστικού της budget στα ψηφιακά Μέσα, ποσοστό που αυξάνεται ιδιαίτερα σε αγορές όπως, των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Παρόλα αυτά είναι μικρό ποσοστό αν συγκριθεί με αυτό των αντιπάλων της. Η Unilever το 2013 επένδυσε ποσοστό 17% στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και η P&G, 30%.
 
Ο Burton είπε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μια αυξανόμενη τάση, ενώ παρόλο που η διαφήμιση στην τηλεόραση παραμένει «θεμελιώδης», το ποσοστό της διαφημιστική δαπάνης μπορεί να μειωθεί. «Πουλάμε 7 δισ. σωληνάρια οδοντόκρεμας το χρόνο. Είναι μαζική επιχείρηση και απευθύνεται σε πολλούς καταναλωτές, οπότε πρέπει να βεβαιωνόμαστε ότι γνωρίζουν και είναι πιστοί στα brands μας. Η τηλεόραση εξακολουθεί να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να φτάσει σε περισσότερους ανθρώπους», υπογράμμισε.
 
Παρόλα αυτά η εταιρεία συνεχίζει να ψάχνει αποδοτικότερους τρόπους για να προσελκύσει ακόμα περισσότερους καταναλωτές. Γι’ αυτό και πρόσφατα, λάνσαρε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ που περιλαμβάνει την ομαδοποίηση παρόμοιων χωρών, που συγκεντρώνονται σ’ ένα κομβικό σημείο, σε μια ηγετική αγορά, χρησιμοποιώντας ό,τι μαθαίνουν από άλλες περιοχές. Αυτή την προσέγγιση χρησιμοποιεί στο λανσάρισμα της νέας οδοντόκρεμας ενάντια στην τερηδόνα, σε τρεις χώρες, Τουρκία – Βραζιλία – Μαλαισία και η οποία θα αποτελέσει το πείραμα προτού λανσαριστεί ευρύτερα σε Αφρική/ Ευρασία, Νότια Αμερική και Ασία. Στην Ευρώπη, επικεφαλής έχει τεθεί το Ηνωμένο Βασίλειο, με το λανσάρισμα της συγκεκριμένης οδοντόκρεμας να έχει οριστεί για αργότερα αυτό το χρόνο.
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Ebury: Οι υψηλές πληθωριστικές πιέσεις καθυστερούν την μείωση των επιτοκίων στις ΗΠΑ
Τουρκία: Φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων-Μαζεύει τις απώλειες η λίρα
Δημοσκόπηση Reuters: Η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει την ανάπτυξή της μέχρι το 2025
Ρωσία: Αμετάβλητα στο 16% τα επιτόκια-Νέο υψηλό για το ρούβλι
Έρευνα ΕΚΤ: Βελτιώνεται η εικόνα που έχουν οι καταναλωτές για τον πληθωρισμό
Οδεύει προς τα $10.000 ο χαλκός μετά την προσφορά της BHP για την Anglo American
Αύξηση 3% στα καθαρά κέρδη πρώτου τριμήνου της TotalEnergies
TikTok: Αναζητεί «παραθυράκια» να αποφύγει το πρόστιμο της Ε.Ε.
Την μικρότερη ανάπτυξη διετίας σημείωσε η οικονομία των ΗΠΑ το α΄ τρίμηνο
Γεν: «Βουτιά» 34 ετών παρά την παρέμβαση των αρχών