Gucci: Οι καταναλωτές βαρέθηκαν τα κραυγαλέα λογότυπα

Στα 50 εκατομμύρια ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Gucci, το τέταρτο τρίμηνο του 2013. Πρόκειται για τα χαμηλότερα κέρδη των τελευταίων τεσσάρων ετών.

Η εταιρεία είδε τις πωλήσεις της, στην Ευρώπη, να μειώνονται, καθώς μειώθηκαν οι εύποροι τουρίστες, που επισκέφτηκαν την ήπειρο.

Επίσης, οι καταναλωτές με τις «βαθιές τσέπες», κυρίως από την Κίνα, έχουν αλλάξει γούστο. Δεν προτιμούν τα προϊόντα με τα κραυγαλέα λογότυπα, που μέχρι τώρα θεωρούνταν σύμβολα κοινωνικού στάτους.

Η προσπάθεια της Gucci για προσαρμογή σε προϊόντα με πιο διακριτικά σύμβολα είναι χρονοβόρα.

ΠΗΓΗ: euronews.com

Δειτε Επισης

ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι
Πάουελ: Ο πληθωρισμός παραμένει ψηλά-Δεν βλέπω, ωστόσο, νέα αύξηση
Χρυσός: Σε ανοδική τροχιά για τρίτο μήνα ενόψει Fed
Δαπάνες νοικοκυριών και επενδύσεις οδηγούν σε ανάπτυξη 0,2% τη γαλλική οικονομία
Στο επίκεντρο ο πληθωρισμός της ευρωζώνης, την ώρα που το γεν ταλαντεύεται
Καφές: Πιο «πικρός» από τη νέα καλλιεργητική περίοδο με ράλι στις τιμές
Σημαντική η παρέμβαση ΔΝΤ για διάσωση Πακιστάν από χρεοκοπία