Τα ρούχα αγοράζονται online

  • Μείωση σε Ταξίδια, Αεροπορικά Εισιτήρια
  • Ανεβαίνει η Amazon


Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2014 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για
το τρίτο τρίμηνο του 2014 με τον Ιούλιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση με 58.4%, με αύξηση 6.1% από το  αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Οι υπόλοιποι μήνες ακολούθησαν κάπως αντίθετη πορεία με τον Αύγουστο να καταγράφει 47.0% με μείωση 1.3% και το Σεπτέμβριο 42.5%  με μείωση 0.7%.

Συνολικά, οι online αγορές κατέγραψαν μείωση από το περασμένο τρίμηνο κατά  1.2%, φτάνοντας το 33%.  Σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2013 υπήρξε οριακή αύξηση κατά 0.1%.

Το i report κατέγραψε ότι 14.2% των συνολικών online αγορών του τρίτου τριμήνου του 2014 έγιναν από Tablet,  24.4% έγιναν από  κινητό τηλέφωνο και 82.4% από ηλεκτρονικό υπολογιστή.

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2014 καταδεικνύουν μια σταθερή πορεία των online αγορών με μια ενδιαφέρουσα αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά, όπου σημαντικό ποσοστό των αγορών έγιναν στην αρχή του τριμήνου τον Ιούλιο και έτσι η άνοδος δεν συνέχισε στους επόμενους μήνες », δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε: Πρώτη την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 47.6% και αύξηση 5.5% από το προηγούμενο τρίμηνο, με τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται  στο 74.5% και τα ρούχα εργασίας να μειώνονται στο  37.9%
Δεύτερη την κατηγορία των Ξενοδοχείων με 25.8% και άνοδο 4.1%
Τρίτη την κατηγορία των Καλλυντικών με 19.5% και  αύξηση 1.1%
Τέταρτη την κατηγορία των Ειδών Υπόδησης με 18.7% και αύξηση 3.1%

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε το Ebay σταθερά πρώτο με 57.5% και μείωση 2.4%. Δεύτερη ακολουθεί η Amazon με 28.6% και αύξηση 6.3% και τρίτο το Asos με 13.9% και μείωση 2.8%.

Από τα Κυπριακά  e-shops  η Cyprus Airways ανέβηκε στο 10.5% και το Pixmania στο 2.5%. Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων - τη Ryan Air με 9.1%, το Hotels.com  με 7.6%, το Booking.com με  6.2% και το Feelunique.com με 5.9%.


«Το τρίτο τρίμηνο του 2014 παρόλο που δεν κατέδειξε μεγάλη άνοδο στις online αγορές επιβεβαίωσε την  αλλαγή προτιμήσεων αγαθών και υπηρεσιών με σημαντικές μειώσεις στα Οργανωμένα Ταξίδια και στα Αεροπορικά εισιτήρια, ενώ κατέδειξε σημαντική άνοδο στα είδη Υπόδησης και τα Καλλυντικά», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.  

 

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης