Powered by

Emirates: Αθήνα-Ντουμπάι το πιο κερδοφόρο δρομολόγιο

Περισσότερους από 120.000 επιβάτες μετέφερε, από τις αρχές της χρονιάς έως σήμερα, η Emirates από το Ντουμπάι προς την Αθήνα και αντίστροφα, με το δρομολόγιο Αθήνα-Ντουμπάι να είναι το πιο κερδοφόρο στην Ευρώπη του αερομεταφορέα, όπως ανέφερε, κατά τη διάρκεια σημερινής συνάντησης με τους δημοσιογράφους, ο Mohammad Sarhan, Area Manager Greece and Albania της εταιρείας.

Το τελευταίο εξάμηνο η εταιρεία ενίσχυσε τη χωρητικότητα των πτήσεων (capacity) σε ποσοστό 60%, ενώ, κατά το πρώτο εξάμηνο, ο αριθμός των επιβατών ενισχύθηκε κατά 30%.

Αύξηση παρουσίασε και ο τομέας cargo της Emirates: οι εξαγωγές προϊόντων αυξήθηκαν κατά 20%, ενώ οι εισαγωγές ενισχύθηκαν κατά 10%.

Η αεροπορική θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο πτήσεις από Μιλάνο προς Νέα Υόρκη, ενώ ήδη το Μιλάνο συνδέεται με την Αθήνα μέσω της Aegean.

Σημειώνεται ότι η Emirates απασχολεί συνολικά 456 Έλληνες από τους οποίους 346 αποτελούν πλήρωμα καμπίνας και 37 πιλότοι.

Ο μέσος μισθός των μελών του πληρώματος είναι 1.500-2.000 ευρώ, ενώ οι αποδοχές των πιλότων διαμορφώνονται στις 8.000 έως 10.000 ευρώ.

από Capital.gr

Δειτε Επισης

Ελλάδα: Τι σχεδιάζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης για το 2025 και μετά
DBRS: Αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψη για ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2024
Ελλάδα: Άντλησε από τις αγορές κοντά στα 9 δις ευρώ από την αρχή του έτους
Στοίχημα για την ελληνική οικονομία η πιστωτική επέκταση των τραπεζών
Στις αγορές με δεκαετές ομόλογο το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκατ.
Πώς θα κινηθεί η ελληνική οικονομία έως το 2028
Moody’s: Αναβάθμισε σε θετικές τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας-Επιβεβαίωσε το αξιόχρεο Ba1
Ελκυστικό το... story των ελληνικών τραπεζών-Οι θετικές προοπτικές για τον κλάδο
Από ευνοϊκότερο έδαφος ξεκινά το 2025 για την ελληνική οικονομία και τον προϋπολογισμό
DBRS: Αναβάθμισε σε θετικές από σταθερές τις προοπτικές για τις καταθέσεις Eurobank και Εθνικής