Strongbow και Lambrini λάνσαραν dark fruit ciders

Σε πιο dark ciders στρέφονται οι παραγωγοί μηλίτη στη Βρετανία, σύμφωνα με το περιοδικό The Grocer.
 
Η Heineken για παράδειγμα, λάνσαρε πριν από δύο μήνες περίπου μια ποικιλία σκούρων φρούτων του μηλίτη της Strongbow, ενώ η Halewood μια παραλλαγή από κεράσι και μήλο του brand Lambrini.
 
Το Strongbow dark fruit cider περιλαμβάνει χυμό φραγκοστάφυλου και βατόμουρου. Τον Ιούλιο λάνσαρε επίσης, μια ποικιλία αχλαδιού. Η εμφάνιση του dark fruit έγινε σε τενεκεδάκια των 440 ml αρχικά και τον Αύγουστο των 500 ml. Το λανσάρισμά του προωθήθηκε από διαφημίσεις outdoor και δείγματα. 
 
Η ενέργεια της Heineken να λανσάρει το νέο μηλίτη με γεύσεις για να προσελκύσει περισσότερους θαυμαστές, κρίθηκε πετυχημένη μια και απ’ ότι φαίνεται από μετρήσεις παρατηρείται αύξηση στην κατανάλωση χρόνο με το χρόνο.
Πηγή: The Grocer

Δειτε Επισης

Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef
Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe