Cannes Lions: Οι υπόλοιποι νικητές των βραβείων

Ολοκληρώθηκε η απονομή των βραβείων Cannes Lions 2013. Πέραν των νικητών που ανακοινώθηκαν μέχρι την Παρασκευή το πρωί σε προηγούμενο θέμα, άλλες έξι κατηγορίες βράβευσης πραγματοποιήθηκαν τις δύο τελευταίες μέρες της διοργάνωσης. Ιδού οι υπόλοιποι νικητές:

Grands Prix
Το βραβείο Titanium Grand Prix πήρε η καμπάνια της Unilever για το Dove, που δημιούργησε η Ogilvy Βραζιλίας. Το Integrated Grand Prix πήρε η καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

Branded Content & Entertainment Lions
Το βραβείο απέσπασε ο διαφημιζόμενος Intel + Toshiba για το προϊόν Toshiba Laptop with Intel inside.

Direct Lions
Το βραβείο δόθηκε και πάλι στην καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

Film Craft Lions
Το βραβείο απέσπασε η καμπάνια Meet the Superhumans του βρετανικού Channel 4.

Grand Prix For Good
Η περιβαλλοντική οργάνωση WWF με την καμπάνια Worldwide Fund for Nature, δημιουργία της BBDO Γερμανίας, κέρδισε ένα από το Grand Prix For Good.

Film Lions
Το βραβείο δόθηκε και πάλι στην καμπάνια Dumb ways to die της Metro Trains.

 

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι