Pernod Ricard: Υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και στις έγκυες

Η νέα προσπάθεια της Pernod Ricard αγγίζει τη χρήση του σήματος για τις έγκυες γυναίκες, με σκοπό να προωθήσει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
 
Η γνωστή εταιρεία αλκοολούχων ποτών, με την αναγραφή στις φιάλες της, προειδοποιεί για την κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Πρόκειται για ένα λογότυπο που θα παροτρύνει τις έγκυες γυναίκες να μην πίνουν  και θα τοποθετείται πάνω στις φιάλες των εμπορικών σημάτων των ποτών όπως, Chivas Regal, Absolut και Malibu. 
 
Η επέκταση του προαιρετικού συστήματος επισήμανσης έχει ως στόχο να τονίσει «απερίφραστα» στις έγκυες γυναίκες τους κινδύνους της κατανάλωσης οινοπνεύματος.
Αυτή η καμπάνια θα υποστηριχθεί από δημόσιες διασκέψεις, φυλλάδια και δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων που θα αναδείξουν και άλλες υποχρεώσεις της εταιρείας για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Αυτό ήρθε ως αποτέλεσμα της αυξανόμενης πίεσης από την κυβέρνηση στους παρασκευαστές ποτών για τη συγκεκριμένη προειδοποίηση. 
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη