CAFFΕ NERO: Καλοκαιρινό ξεκίνημα

Franchisee: PHC Franchised Restaurants Public Ltd

Η εταιρεία εκπροσωπεί στην Κύπρο τα σημαντικότερα διεθνή brands μαζικής εστίασης, όπως, Pizza Hut, KFC, Taco Bell, Wagamama και Caffé Nero, αλλά και μερικά από τα πιο πετυχημένα τοπικά brands, όπως, Derlicious, Souvlaki and Gyros, Hobo Café και Sitio.
Χώρα προέλευσης: Αγγλία
Πρώτο κατάστημα: Το πρώτο κατάστημα Caffé Nero θα λειτουργήσει πριν από το καλοκαίρι σ’ ένα μοναδικό καλοκαιρινό προορισμό, στην παραλία Μακένζι Λάρνακας.
Προσωπικό: 15, περίπου, baristas
Τιμές: Οι τιμές του Caffé Nero θα είναι απόλυτα προσιτές και λογικές, σε αντίθεση με την υπόλοιπη αγορά.
Στόχος: Να παρουσιάσουμε με επιτυχία το Caffé Nero στο κυπριακό κοινό. Θα επικεντρωθούμε στα μοναδικά χαρακτηριστικά του, δηλαδή, στην ποιοτική του υπεροχή, την αισθητική του ανωτερότητα, αλλά και τη μοναδική σχέση με τους πελάτες.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
Ιστορία: Ο Gerry Ford, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του Caffé Nero, ξεκίνησε το πρώτο κατάστημα στο Λονδίνο. Στόχος του ήταν να δημιουργήσει μια αυθεντική ιταλική καφεταρία, προσφέροντας υψηλής ποιότητας καφέ, βασισμένο στο espresso. Στην πορεία αγαπήθηκε και αναγνωρίστηκε από τον κόσμο.
Το πιο περιζήτητο ρόφημα: Προϊόντα βασισμένα στο espresso, Espresso,  Cappuccino, Caffé latte, κρύα ή ζεστά.
Αριθμός καταστημάτων: Σήμερα αριθμεί πάνω από 600 καταστήματα παγκοσμίως.
Προσωπικό: Περισσότερα από 4.000 άτομα.
Το μεγαλύτερο κατάστημα: «Δεν είναι εύκολη η απάντηση, διότι υπάρχουν πάρα πολλά καταστήματα Caffé Nero στο Λονδίνο, εξίσου πετυχημένα κι ανεξάρτητα από το μέγεθος», τόνισε ο γενικός διευθυντής cafe και εστιατορίων της PHC Franchised Restaurants Public Ltd, Κωνσταντίνος Ντουμής.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ
Τα Caffé Nero ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες αλυσίδες για την εξαιρετική ποιότητα του καφέ, το μοναδικό περιβάλλον και την ιδιαίτερη σχέση που αναπτύσσουν με τους πελάτες. Ξύλινο χειροποίητο μπαρ, αναπαυτικοί δερμάτινοι καναπέδες, έπιπλα αντίκες και η ζεστή μυρωδιά του φρεσκοκομμένου καφέ δημιουργούν την αίσθηση μιας αυθεντικής ιταλικής καφετερίας. «Ένα Caffé Nero σε φέρνει πιο κοντά στο Μιλάνο και τη Φλωρεντία και… μακριά από το πλαστικό και αμερικανοποιημένο πρότυπο, που έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα», επισημαίνει ο ίδιος. Η πλούσια και ισχυρή γεύση του καφέ είναι αποτέλεσμα ενός μοναδικού συνδυασμού από διαφορετικούς φρέσκους κόκκους καφέ, ο οποίος δημιουργείται αποκλειστικά και μόνο στα Caffé Nero. Έχοντας ως βάση του δύο δόσεις φρεσκοκομμένου espresso, η δυνατή και τολμηρή γεύση παραμένει αναλλοίωτη σε κάθε είδος καφέ.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
«Άποψη μου είναι ότι με τις παρούσες οικονομικές συνθήκες δημιουργούνται νέα δεδομένα ακόμα και στην αγορά του καφέ», ανέφερε ο κ. Ντουμής. Και πρόσθεσε: «Ο τομέας των καφετεριών αντιστέκεται περισσότερο από άλλες επιχειρήσεις. Η έξοδος για καφέ αποτελεί την πιο εύκολη και οικονομική επιλογή ψυχαγωγίας και επίσης, καλύπτει την ανάγκη του κόσμου για κουβέντα και παρέα».

ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ
Το προφίλ των πελατών του Caffé Nero ποικίλλει. Μπορεί κανείς να συναντήσει επαγγελματίες, φίλους, ζευγάρια ή και νεαρούς, οι οποίοι έχουν ως στέκι τους και προορισμό το Caffé Nero, αλλά ακόμα και οικογένειες, κυρίως τα Σαββατοκύριακα.

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ/ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ
Ο βασικός προμηθευτής μας θα είναι το Caffé Nero UK, αφού πολλά από τα προϊόντα είναι εξειδικευμένα. Τα υπόλοιπα θα τα προμηθευόμαστε από την τοπική αγορά.

TRIVIA
Τα Caffé Nero έχουν αναγνωριστεί παγκοσμίως μέσα από σημαντικές διακρίσεις για την ποιότητα του καφέ, όπως: The best Εspresso Τhis Side of Milan από το περιοδικό Tatler του Ηνωμένου Βασιλείου, Hot, Strong and Delicious Coffee από το Harden’s Guide to Best London Restaurants, Hero Βrand Αward από το Peach Network και πολλές άλλες.
Η σημαντικότερη διάκριση, όμως, έρχεται από τους ίδιους τους καταναλωτές, οι οποίοι ψηφίζουν τα Caffé Nero ως τη νούμερο ένα επιλογή τους για οκτώ συνεχόμενα χρόνια, σύμφωνα με την έκθεση Allegra. Πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη Μεγάλη Βρετανία και είναι αναγνωρισμένη ως η σημαντικότερη έκθεση των καταναλωτών για τον κλάδο του καφέ.
 

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας