Στη μάχη του… Βαλεντίνου

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου ανέκαθεν έδινε το έναυσμα για μια καθόλα εμπορική και καταναλωτική μέρα. Προσφέρει το δίχως άλλο, μια ευκαιρία για να «κερδίσουν» και οι εταιρείες, αλλά και οι καταναλωτές.

Έτσι, οι εταιρείες εκμεταλλευόμενες όλους τους τρόπους διαφήμισης, τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα, on line, outdoor, sms, σπεύδουν να πρωτοτυπήσουν προσφέροντας εκπτώσεις ή διοργανώνοντας διαγωνισμούς για να κερδίσουν τη μάχη του… Βαλεντίνου.

Στο πλαίσιο αυτό αναφέρουμε κάποια παραδείγματα που ήρθαν κοντά μας: Στο ραδιόφωνο σίγουρα ακούσαμε τις διαφημίσεις του Jumbo που δίχως άλλο μας κάνουν να χαμογελάμε. Τα γνωστά καταστήματα παιχνιδιών, έχουν πλέον επεκταθεί σε είδη σπιτιού και ρουχισμού και στο πλαίσιο αυτό προσφέρουν για τους Βαλεντίνους και τις Βαλεντίνες τα ανάλογα αξεσουάρ.


Η σοκολάτα Galaxy, από την άλλη, διοργανώνει διαγωνισμό με μεγάλο έπαθλο ένα ρομαντικό ταξίδι για δύο στο Παρίσι. Κι άλλοι τυχεροί όμως, θα κερδίσουν διάφορα άλλα δώρα.


Επίσης, το νέο στέκι της πρωτεύουσας το C House Lounge Café, διοργανώνει μια ολόκληρη εβδομάδα 12 – 17 Φεβρουαρίου, αφιερωμένη στη σοκολάτα «Chocolate Week», με μενού ειδικά διαμορφωμένο για τους ερωτευμένους.


Η σαμπάνια Moët & Chandon, που διανέμει η εταιρεία Φώτος Φωτιάδης Διανομείς Λτδ, προσφέρει το δικό της πακέτο αγάπης με τη Moët Rosé Impérial. Παρουσιάζει το πρόγραμμα «Δείξε την αγάπη σου με Moët Rosé Impérial», μ’ ένα μπουκάλι του συγκεκριμένου brand, που φέρει στο πακέτο ένα ειδικό στυλό και καλεί το κοινό να γράψει το δικό του μήνυμα αγάπης.

Οι υπεραγορές Lidl με το "Κλειδί της Αγάπης" στην ιστοσελίδα τους, καλούν τον κόσμο να κάνει έκπληξη στους αγαπημένους του και να κερδίσει ένα ταξίδι στη Ρώμη.


Τέλος, η εταιρεία Damart συνεχίζει τις προσφορές της, αυτή τη φορά για τους ερωτευμένους, σε εσώρουχα, ρούχα και παπούτσια που διατίθενται από 10- 20 ευρώ.
 

Δειτε Επισης

Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων