ΚΕΟ: Ακόμα πιο νέα στα 60 της

Καλοκαίρι ανανέωσης ήταν για την μπύρα ΚΕΟ αυτό που μας πέρασε. Η διαδικασία ξεκίνησε μήνες πριν και ήταν βασισμένη στους στρατηγικούς στόχους μάρκετινγκ της μάρκας που… στα 60 της είναι και φαίνεται νέα!
Για να καταρτιστεί το στρατηγικό πλάνο της όλης προσπάθειας προηγηθήκαν έρευνες αγοράς και συλλογικά brainstorming sessions, τα οποία κατέληξαν σε προτάσεις από ειδικούς συμβούλους επικοινωνίας. Το αποτέλεσμα ήταν μια νέα, μοντέρνα εικόνα για την μπύρα ΚΕΟ, με minimal design και δυναμική παρουσία του κίτρινου χρώματος, σήμα κατατεθέν για το κυπριακό αυτό προϊόν. «Από τη μια, σκοπός μας ήταν το φρεσκάρισμα της εικόνας. Ταυτόχρονα, όμως, δόθηκε έμφαση και στην κληρονομιά της μπύρας, γι’ αυτό τα κείμενα ‘μπύρα από την Κύπρο’ και ‘proudly brewed on the island of Cyprus’ αναγράφονται με περηφάνια στην ετικέτα. Ακόμα ένας σχεδιαστικός στόχος ήταν η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, εξού και το γνώριμο κόκκινο λογότυπο ΚΕΟ μεγάλωσε και γύρισε κάθετα», εξήγησε ο brand manager της ΚΕΟ, Γιώργος Γεωργίου.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η νέα εμφάνιση αντιμετωπίστηκε θετικά από τους καταναλωτές, καθώς είδαν το αγαπημένο τους προϊόν να φρεσκάρεται, να δείχνει πιο δυναμικό και να συνάδει με τις σύγχρονες τάσεις της ποπ κουλτούρας και του μάρκετινγκ. Η αλλαγή συνοδεύτηκε από μια επικοινωνιακή καμπάνια με τηλεοπτικές διαφημίσεις, πινακίδες εξωτερικών χώρων και έμφαση στο διαδίκτυο. Σημαντική ήταν και η επικοινωνία από τα ψηφιακά Μέσα, δημιουργώντας πλατφόρμες επικοινωνίας σε Facebook, Twitter και Instagram.
«Όπως πάντα, σημαντική έμφαση δόθηκε και στην παραγωγή της μπύρας, με αυστηρούς ελέγχους ποιότητας, ώστε να μη δείχνει απλώς φρέσκια ως εικόνα, αλλά το ίδιο το προϊόν να φτάνει φρέσκο στον καταναλωτή με υψηλά πρότυπα ποιότητας και την παραδοσιακά αξεπέραστη συνταγή της ΚΕΟ», τόνισε.
Η δυναμική αλλαγή στη μάρκα έφερε και τα ανάλογα επιθυμητά αποτελέσματα. Παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό και τις επενδύσεις των υπόλοιπων παικτών, η μπύρα ΚΕΟ αυξάνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς της. «Οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι του μάρκετινγκ φαίνεται να επιτυγχάνονται. Φυσικά μια μάρκα, η οποία παραμένει 60 χρόνια ‘νέα’, σχεδιάζει σε βάθος χρόνου τις κινήσεις της. Η αλλαγή της ετικέτας ήταν μόνο το πρώτο στάδιο στην καινούργια εποχή της ΚΕΟ, ενώ και οι μακροπρόθεσμοι στρατηγικοί στόχοι έχουν ήδη τεθεί», κατέληξε ο κ. Γεωργίου.  
 

Δειτε Επισης

«Το πλαφόν δεν είναι αυτοσκοπός...Οι ελεύθερες αγορές δουλεύουν στη βάση της κερδοφορίας»
Α. Χατζηαδάμου: Πιέσεις στην αγορά λόγω «e-kalathi»-Παρέμβαση που δημιούργησε προβλήματα σε συγκεκριμένες υπεραγορές
Αλέξανδρος Ιωσηφίδης: Ανήσυχοι για τα στενά του Ορμούζ οι Κύπριοι πλοιοκτήτες-Κίνδυνος εγκλωβισμού των πλοίων
Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Έκθεση KPMG: Χαμένα έσοδα ύψους 22 εκατ. από την κατανάλωση παράνομων τσιγάρων το 2024 για την Κύπρο
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις
Κάγια Κάλας: Εξαιρετικά επικίνδυνο το κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Δεν θα ήταν καλό για κανένα
Δυσαρεστημένοι με το e-kalathi οι καταναλωτές… «Κατώτερο των προσδοκιών, περιορισμένη η χρησιμότητά του»
Public: Νέο κλιματιστικό χωρίς άγχος και με εγγύηση χαμηλότερης τιμής