Ad Board: Πήρε διαφημιστικό πρόγραμμα Kings Avenue

Tο διαφημιστικό πρόγραμμα για το εμπορικό κέντρο Kings Avenue Mall στην Πάφο κέρδισε μετά από διαγωνισμό η Ad Board Media Ltd.

Το νέο συμβόλαιο, αναφέρει σχετική ανακοίνωση, θα επιτρέψει στην Ad Board να διευρύνει το φάσμα της διαφήμισης και επικοινωνίας που προσφέρονται σε τοπικές, περιφερειακές και διεθνείς μάρκες και οργανισμούς , συμπεριλαμβανομένης και τεχνολογίας αιχμής στην ψηφιακή τεχνολογία.

«Το νέο ψηφιακό δίκτυο που απαρτίζεται από 65’ οθόνες υψηλής ευκρίνειας – το πρώτο που υλοποιείται στην Κύπρο – θα προσφέρει στους διαφημιζόμενους τις καλύτερες τοποθεσίες για επικοινωνία κατά την διάρκεια του παραμονής στους στο εμπορικό κέντρο». Οι ψηφιακές οθόνες, όπως αναφέρεται, θα βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από σημαντικούς anchor tenants και στους χώρους εστίασης, δίνοντας την ευκαρία σε οποιονδήποτε διαφημιζόμενο να έρθει σε άμεσε επαφή με το κοινό που επισκέπτεται το Kings. Το διαφημιστικό πρόγραμμα επίσης συμπεριλαμβάνει άλλες διαφημιστικές λύσεις όπως Power Stations, Matrix Mixed Media, High Level Banners και πολλά άλλα.

«Με ένα εμβαδό πέραν των 103.000 τμ. και με πάνω από 1.250 θέσεις στάθμευσης, το Kings Avenue Mall στεγάζει μια συλλογή από διεθνείς μάρκες και αναμένεται να λάβει πάνω από 3.5 εκατομμύρια επισκέψεις το 2014», καταλήγει η ανακοίνωση.
 

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας