Lidl: Διαφημίζει πρώτη φορά τη μάρκα της, «Deluxe»

Την πρώτη της πανεθνική τηλεοπτική εκστρατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο για προώθηση της δικής της σειράς μάρκας Deluxe ξεκινά η Lidl.
 
Το ντεμπούτο των διαφημίσεων ξεκινά στις 31 Οκτωβρίου σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια και ποικίλουν σε μήκος από 10 μέχρι 30 δευτερόλεπτα και θα κρατήσουν μέχρι τα Χριστούγεννα, σε μια προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων. Οι διαφημίσει παρουσιάζουν close-up πλάνα των προϊόντων Deluxe, όπως ζεστό κρασί, ολόκληρη μαγειρεμένο αστακό και γερμανικό κέικ φρούτων.
 
Η Lidl εισήγαγε τη μάρκα Deluxe στη γκάμα της το 2008, ως εποχιακό εμπορικό σήμα, αλλά το 2012 επεκτάθηκε, καθώς οι πωλήσεις των προϊόντων αυτών διπλασιάστηκαν από £19,5 εκατ. το 2011 σε πάνω από £40 εκατομμύρια το 2012 .Σύμφωνα με την εταιρεία τα προϊόντα Deluxe είναι πλέον τα πρώτα σε πωλήσεις και ελπίζει ότι οι διαφημίσεις θα βοηθήσουν στην κατά 50% αύξηση των πωλήσεων αυτό το έτος, δηλαδή, σε £63.8 εκατ.
 
Τα discount supermarkets όπως, οι Lidl και Aldi έχουν παρουσιάσει σημαντική αύξηση των πωλήσεων τους τελευταίους μήνες, αυξάνοντας με τον τρόπο αυτό την «πίεση» στις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων τροφίμων. 
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Το ταξίδι της μετεγκατάστασης και γιατί οι ξένες tech εταιρείες... ψηφίζουν Κύπρο-Η Palta και η Wargaming
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Σε αναπτυξιακή τροχιά με ακόμη πιο θετικές προοπτικές για το μέλλον η οικονομία της Κύπρου
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Μοναδικές οικιστικές επιλογές σε όλη την Κύπρο από την Altamira Real Estate
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία