powered by

Η Κύπρος στο CNN και το Discovery Channel

Διαφημιστικ? σποτ που προβ?λλουν την Κ?προ ως τουριστικ? προορισμ? για ολ?κληρο τον χρ?νο και για σειρ? παραγ?ντων ?πως η κουζ?να του τ?που, οι υπηρεσ?ες ψυχαγωγ?ας και χαλ?ρωσης και βεβα?ως τα αξιοθ?ατα και το φυσικ? περιβ?λλον της χ?ρας.

Οι διαφημ?σεις «τρ?χουν» αυτ? τον μ?να σε CNN και Discovery Channel και προ?κυψαν απ? κ?ποια κεφ?λαια που ο ΚΟΤ εξοικον?μησε κατ? τη δι?ρκεια του χρ?νο και αποφ?σισε να επενδ?σει σε περαιτ?ρω προβολ? της χ?ρας στο εξωτερικ?. Αν και οι τηλεοπτικ?ς διαφημ?σεις σε διεθν? δ?κτυα αποτελο?ν πεδ?ο διαφων?ας των εμπλεκ?μενων με τον κυπριακ? τουρισμ? –για την αποτελεσματικ?τητ? τους- εντο?τοις στον ΚΟΤ πιστε?ουν ?τι απ? τη στιγμ? που ε?χαν διαθ?σιμα κεφ?λαια μ?νο κ?ρδος θα ?χει η Κ?προς απ? την προβολ? της.

Φ?βοι για μειωμ?νο προ?πολογισμ?
Την ?δια ?ρα αν?συχοι ε?ναι στον ΚΟΤ εν?ψει της συζ?τησης για τον προ?πολογισμ? του 2013, αφο? υπ?ρχουν κ?ποιες πληροφορ?ες για περαιτ?ρω με?ωση το ερχ?μενο ?τος.

Σημει?νεται ?τι ο ΚΟΤ επιδ?χτηκε απανωτ?ς μει?σεις στον προ?πολογισμ? του ε?χε και για το τρ?χον ?τος και για το 2011, καταφ?ρνοντας μ?λιστα να φ?ρει περισσ?τερους τουρ?στες κ?θε χρ?νο. Ωστ?σο, με τα 55 εκ. ευρ? που ε?χιε για το 2012 δ?σκολα τα ?φερε β?λτα ο Οργανισμ?ς και εκφρ?ζονται ανησυχ?ες πως ε?ν περικοπε? εκ ν?ου το κρατικ? κονδ?λι προς τον ΚΟΤ, τ?τε η προ?θηση της Κ?πρου στο εξωτερικ? θα ?χει εκπτ?σεις του χρ?νου.

Οι πληροφορ?ες κ?νουν λ?γο για με?ωση της τ?ξης των 7 εκ. ευρ? απ? τον προ?πολογισμ? των 55 εκ. ευρ? του 2012.

Ακ?ρωση διαγωνισμο? για online marketing
Μετ? το καλοκα?ρι ο ΚΟΤ προκ?ρυξε διαγωνισμ? ?ργου για online marketing με τις ενδιαφερ?μενες εταιρε?ες να καταθ?τουν τις προσφορ?ς τους ?μεσα, αφο? το ?ργο ?ταν προγραμματισμ?νο να αρχ?σει τ?λη Νοεμβρ?ου με δι?ρκεια τρι?ν μην?ν. Αν?λογο ?ργο εφαρμ?στηκε για πρ?τη φορ? π?ρσι με μεγ?λη μ?λιστα επιτυχ?α.

Παρ?λα αυτ? εμπλοκ? στην ?λη διαδικασ?α με την επιλογ? προσφοροδ?τη απ? το Δ.Σ. ακ?ρωσε τον διαγωνισμ? και ο ΚΟΤ δεν προτ?θεται να τον προκηρ?ξει ξαν? λ?γω χρ?νου. Η εν λ?γω καμπ?νια αφορ? τους χειμερινο?ς μ?νες και προ?θηση της Κ?πρου στο διαδ?κτυο σε χ?ρες του εξωτερικο?, ?να κομμ?τι στο οπο?ο η χ?ρα υστερε? σε σχ?ση με τους ανταγωνιστ?ς της. Παρ?λα αυτ? λ?γω της εμπλοκ?ς του θ?ματος φ?τος η Κ?προς θα με?νει εκτ?ς διαδικτυακο? marketing.

Δειτε Επισης

Οικιστικά οικόπεδα με υψηλές προοπτικές ανάπτυξης στην Πάφο από την Altamira Real Estate
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων