Για πόσους λόγους ερωτεύεσαι;

 Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.

Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους  ενδιαφερόμενους  που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.

H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.

Δειτε Επισης

Η ανάλυση της κυπριακής αγοράς διαμερισμάτων και η ενδιαφέρουσα ιστορία της Λεμεσού και της Λευκωσίας
Επαναπροκηρύσσεται τον Ιανουάριο το στεγαστικό σχέδιο χορηγιών για νεαρά ζευγάρια και νέους έως 41 ετών
Ξεκινά η διαδικασία ταχείας αδειοδότησης έργων στρατηγικής ανάπτυξης
Επενδυτική ευκαιρία με μεγάλο γωνιακό οικόπεδο στον Δήμο Λεμεσού από την Altamira Real Estate
Nicosia back to future: Από τα Le Café, Versus και City Plaza, στο 360 και το King’s Gardens
Νέο γραφείο πωλήσεων για τη Μαρίνα Αγίας Νάπας στη Λεμεσό
Κωνσταντίνος Κωνσταντή: Το μέτρο-εργαλείο που πρέπει να εισαχθεί για αύξηση των οικιστικών μονάδων στην αγορά
Triangle: Επαναπροσδιορίζοντας το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον στη Λεμεσό
MHV: Τέταρτο τρίμηνο του 2025 το ξενοδοχείο «The Landmark Νicosia»-Πότε παραδίδονται οι δύο πύργοι
Έναρξη εργασιών για τα οικιστικά έργα «RIA COURT 67 & 68» στη Λάρνακα