powered by

Για πόσους λόγους ερωτεύεσαι;

 Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.

Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους  ενδιαφερόμενους  που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.

H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.

Δειτε Επισης

Επιλεγμένα οικιστικά ακίνητα σε Λεμεσό και Πάφο από την Altamira Real Estate
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Άρθρο του CEO της Eurobank Φωκίωνα Καραβία: Ινδία, ένας στρατηγικός εταίρος για την Ελλάδα και την Κύπρο
Δρ. Ρατζίβ Σινγκ: Σημαντικός ο ρόλος του Συμβουλίου IGC για την οικονομική συνεργασία Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου
Κ. Φυτιρής: Κίνητρα για να προσελκύσουμε μεγάλα σκάφη αναψυχής στην Κύπρο-Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί
Τα πολεοδομικά κίνητρα για προσιτή στέγη και όσα πρέπει να ξέρουν οι developers-«Εμφανής η απήχηση του Σχεδίου»
Μπήκε από τον Πρόεδρο ο θεμέλιος λίθος για την β' φάση ανάπτυξης... Ένα σημαντικό ορόσημο για τα κυπριακά αεροδρόμια(pics)
Έκανε εργαλείο παρακολούθησης εισαγωγών για μη εκτροπή εμπορίου λόγω δασμών η Κομισιόν
Ψηφίστηκε το νέο πλαίσιο για άμεσες μεταφορές σε ευρώ-Εκσυγχρονίζονται οι νομοθεσίες
Βίκτωρας Τροκούδης(Plum): Τι σημαίνει για καταναλωτές και αποταμιευτές η νέα μείωση επιτοκίων από την ΕΚΤ