Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.
Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους ενδιαφερόμενους που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.
H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.
Ροή Ειδήσεων
Πριν 29 λεπτά| ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
7Q Invest: Δημόσια πρόταση για εξαγορά του 100% των μετοχών της LCP Holdings and Investments Public Ltd
Πριν 40 λεπτά| ICT
Ανάμεσα στα επτά κράτη που θα φιλοξενήσουν Κέντρο Τεχνητής Νοημοσύνης η Κύπρος
Πριν 46 λεπτά| ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Χαμένοι στη διαφήμιση: Δυσδιάκριτα post θέτουν σε κίνδυνο τους παίκτες στοιχημάτων
Πριν 1 ώρα| ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΕΣΤΙΑΣΗ
3rd International Dragon Boat Regatta στη Μαρίνα Αγίας Νάπας: Θέαμα, ταχύτητα και συγχρονισμός σε μια φαντασμαγορική διοργάνωση
Πριν 1 ώρα| Ενέργεια
GSI: Στις 16 Οκτωβρίου η τηλεδιάσκεψη Γιόργκενσεν, Παπαναστασίου και Παπασταύρου
Πριν 1 ώρα| Lifestyle
Η Πετρολίνα ενισχύει για ακόμη μια φορά το Telethon
Πριν 2 ώρες| Απόψεις
Αυξημένο ενδιαφέρον και ανταπόκριση για στεγαστικά σχέδια της Κυβέρνησης
Πριν 2 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Φορολογική μεταρρύθμιση: Πότε κατατίθενται στη Βουλή τα νομοσχέδια – Τι δήλωσε ο Υπουργός Οικονομικών
Πριν 2 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ