Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.
Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους ενδιαφερόμενους που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.
H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.
Ροή Ειδήσεων
Πριν 5 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Πτώση 0,80% για το ΧΑΚ στην πρώτη εβδομάδα Δεκεμβρίου
Πριν 6 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Επανεκλογή Σωτηρούλας Χαραλάμπους ως ΓΓ ΠΕΟ
Πριν 7 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Μαρία Παναγιώτου: Μέχρι καλοκαίρι του 2026 επιπλέον τρία υδατικά έργα
Πριν 7 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Αλέξης Βαφεάδης: Οι αξιόπιστες συνδέσεις στις μεταφορές θεμέλιο της ευρωπαϊκής ενότητας και συνοχής
Πριν 7 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Παράταση στην υποβολή δήλωσης παρακράτησης φόρου εισοδήματος από εργοδότες για 2024
Πριν 7 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Ανασχηματισμός στην Κυβέρνηση - Οι νέοι υπουργοί και οι μετακινήσεις
Πριν 7 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ
Αννίτα Δημητρίου: Τροπολογίες για φορολογική μεταρρύθμιση θα καταθέσει ο ΔΗΣΥ
Πριν 8 ώρες| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΗΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Είσοδος Prosperity Group στην ελληνική αγορά ακινήτων – Η νέα στρατηγική επένδυση στην Αθήνα
Πριν 8 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ






