powered by

Για πόσους λόγους ερωτεύεσαι;

 Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.

Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους  ενδιαφερόμενους  που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.

H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.

Δειτε Επισης

Cyfield: Ποιότητα κατασκευής και σίγουρος τίτλος ιδιοκτησίας-Έκδοση τίτλων για τρία ακόμα έργα
FIBA Eurobasket 2025: Με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες της A&A Apostolides στο «Σπύρος Κυπριανού»
H Viomar Ltd εξοπλίζει τους The Landmark Nicosia Towers με πατώματα και επιφάνειες δαπέδου
Ντουμπάι: Ρεκόρ πωλήσεων για τα πολυτελή ακίνητα πριν την παγκόσμια αβεβαιότητα λόγω δασμών
J+A Philippou architects-engineers: Το αρχιτεκτονικό γραφείο πίσω από το ιδιόκτητο γήπεδο του ΑΠΟΕΛ
Μαρίνος Κυναιγείρου: Με το δεξί στο 2025 η κτηματαγορά-Θετικές οι προοπτικές για το μέλλον
Στεγαστική πολιτική: Διευρύνονται τα εισοδηματικά κριτήρια για το σχέδιο στέγασης μέτρια αμειβόμενων του ΚΟΑΓ
Ανοδικά οι τιμές των κατασκευαστικών υλικών το πρώτο τρίμηνο...Σε ποια οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Πρόσβαση για περισσότερους πολίτες στα στεγαστικά σχέδια του ΚΟΑΓ-Η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου
Ανακαλύψτε μοναδικές ευκαιρίες οικοπέδων από την Gordian σε Λεμεσό και Λάρνακα