Έξυπνες επικοινωνιακά καμπάνιες πραγματοποιεί η Imperio βάζοντας μεταξύ ανθρώπων και αγοράς ακινήτων τον έρωτα. Πιο συγκεκριμένα η Imperio επικοινωνεί τον Έρωτα, ως ένα μέτρο σύγκρισης που μπορεί κάποιος να αντιληφθεί το βαθμό της επιθυμίας του για μια τόσο σχεδιαστικά και ποιοτικά άψογη κατοικία της Imperio.
Έτσι η νέα καμπάνια της Imperio εδώ και λίγες μέρες είναι εμφανής σε οδηγούς και πεζούς στους δρόμους της Λεμεσού, στοχεύοντας να φανερώσει κάποια δείγματα της δουλειάς της σε όλους τους ενδιαφερόμενους που ψάχνουν μια ιδανική κατοικία με υψηλές προδιαγραφές.
H Imperio με την κίνηση της αυτή δίνει επίσης άλλη μια σπουδαία ευκαιρία για τους λάτρεις της δουλειάς της. Έτσι προσφέρει επώνυμα έπιπλα αξίας €25,000 σε όσους ανακαλύψουν τον σωστό αριθμό των σημείων που διαφημίστηκε με την υπογραφή της συμφωνίας για την απόκτηση της νέας τους κατοικίας έως τις 3 του Δεκέμβρη 2012.
Ροή Ειδήσεων
Πριν 27 λεπτά| CBN
Digital Cooperation Organization: Cyprus has strengthened its digital governance and connectivity
Πριν 27 λεπτά| CBN
Shri Manish: "Indian IT firms are entering Cyprus, not only to provide services but also to position themselves strategically within the EU digital single market"
Πριν 29 λεπτά| CBN
Valentina Eftimov on Wizz Air's dynamic presence on Cyprus' travel scene through over 35 routes (video)
Πριν 50 λεπτά| Χρηματοοικονομικά
AIFs: Κεφαλαιακή ανάπτυξη και διασυνοριακή διανομή σε πορεία εξέλιξης
Πριν 55 λεπτά| Millennial & Gen Z Project
Ανδρέας Γιασεμίδης: Ζωτικής σημασίας για την PwC Κύπρου η στήριξη του «Gen Z & Millennial Project» - «Για να πάρει αξία το όραμα»
Πριν 1 ώρα| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΗΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μερσίνα Ισιδώρου: Θεσμοθέτηση του επιχειρηματία ανάπτυξης γης και ανάπτυξη με αξιοπιστία και υψηλά επαγγελματικά πρότυπα
Πριν 1 ώρα| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΗΣ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μάριος Πολυβίου: Υπό μελέτη και κατασκευή πέραν των 20 ξενοδοχείων στη Λάρνακα
Πριν 1 ώρα| ΚΥΠΡΟΣ
ΑΤΑ: Το σημείο που αιφνιδίασε και τίναξε στον αέρα την προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας
Πριν 11 ώρες| ΚΥΠΡΟΣ






