Henkel: Το καλό 2012 τονώνει τις προοπτικές για το μέλλον

Τη νέα της στρατηγική και τους οικονομικούς της στόχους μέχρι και το 2016 παρουσίασε η Henkel. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, την ίδια στιγμή, η εταιρεία επιβεβαίωσε τον στόχο της για το οικονομικό έτος 2012, βασισμένο στην ισχυρή απόδοσή της του πρώτους εννέα μήνες του έτους.

«Η νέα στρατηγική έχει τα θεμέλια της στις εταιρικές μας αξίες και θα οδηγήσει την επιτυχημένη ανάπτυξη της Henkel τα επερχόμενα χρόνια, προκειμένου να κατορθώσουμε να υλοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο όραμα μας – να είμαστε ένας παγκόσμιος ηγέτης σε προϊόντα και τεχνολογίες», εξήγησε ο Henkel CEO, Kasper Rorsted. «Θα ξεπεράσουμε σε επιδόσεις τον ανταγωνισμό σαν παγκοσμιοποιημένη εταιρεία με απλουστευμένες λειτουργίες και με μια εξαιρετικά εμπνευσμένη ομάδα – αυτή είναι η ουσία της νέας μας στρατηγικής.  Θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη και θα αυξήσουμε την κερδοφορία και στους τρεις επιχειρηματικούς μας τομείς. Συγκεκριμένα, εστιάζουμε στην ανάπτυξη των βασικών κατηγοριών μας και αυτών με την μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική, καθώς και στην επέκταση των δραστηριοτήτων μας σε αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ συνεχώς προσαρμόζουμε τις δομές μας και ενδυναμώνουμε την παγκόσμια ομάδα».

Η νέα στρατηγική βασίζεται στην επιτυχημένη εφαρμογή των στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως αυτές ορίστηκαν το 2008 μέχρι και το 2012. Τα θεμέλια της στρατηγικής μέχρι το 2016 αποτελούσαν μια λεπτομερή ανάλυση των σπουδαιότερων μακροπρόθεσμων τάσεων της αγοράς. Το μείγμα των προϊόντων των τριών επιχειρηματικών τομέων που δραστηριοποιείται η Henkel επανεξετάστηκαν βάσει των τάσεων αυτών με στόχο να αποφασιστεί πώς πρέπει να τοποθετηθούν για να αποφέρουν κερδοφόρα ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές.

Ως αποτέλεσμα, η Henkel έχει εντοπίσει σημαντικές δυνατότητες για ταχύτερη ανάπτυξη και αύξηση της κερδοφορίας σε κάθε έναν από τους προαναφερθέντες τομείς. Η εταιρεία θα αυξήσει τις επενδύσεις και τις κεφαλαιουχικές τις δαπάνες (capex) άνω του 40% σε σύνολο περίπου €2 δισ. μέχρι το 2016.

Πηγή:www.capital.gr

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν