Henkel: Το καλό 2012 τονώνει τις προοπτικές για το μέλλον

Τη νέα της στρατηγική και τους οικονομικούς της στόχους μέχρι και το 2016 παρουσίασε η Henkel. Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, την ίδια στιγμή, η εταιρεία επιβεβαίωσε τον στόχο της για το οικονομικό έτος 2012, βασισμένο στην ισχυρή απόδοσή της του πρώτους εννέα μήνες του έτους.

«Η νέα στρατηγική έχει τα θεμέλια της στις εταιρικές μας αξίες και θα οδηγήσει την επιτυχημένη ανάπτυξη της Henkel τα επερχόμενα χρόνια, προκειμένου να κατορθώσουμε να υλοποιήσουμε το μακροπρόθεσμο όραμα μας – να είμαστε ένας παγκόσμιος ηγέτης σε προϊόντα και τεχνολογίες», εξήγησε ο Henkel CEO, Kasper Rorsted. «Θα ξεπεράσουμε σε επιδόσεις τον ανταγωνισμό σαν παγκοσμιοποιημένη εταιρεία με απλουστευμένες λειτουργίες και με μια εξαιρετικά εμπνευσμένη ομάδα – αυτή είναι η ουσία της νέας μας στρατηγικής.  Θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη και θα αυξήσουμε την κερδοφορία και στους τρεις επιχειρηματικούς μας τομείς. Συγκεκριμένα, εστιάζουμε στην ανάπτυξη των βασικών κατηγοριών μας και αυτών με την μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική, καθώς και στην επέκταση των δραστηριοτήτων μας σε αναπτυσσόμενες αγορές, ενώ συνεχώς προσαρμόζουμε τις δομές μας και ενδυναμώνουμε την παγκόσμια ομάδα».

Η νέα στρατηγική βασίζεται στην επιτυχημένη εφαρμογή των στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως αυτές ορίστηκαν το 2008 μέχρι και το 2012. Τα θεμέλια της στρατηγικής μέχρι το 2016 αποτελούσαν μια λεπτομερή ανάλυση των σπουδαιότερων μακροπρόθεσμων τάσεων της αγοράς. Το μείγμα των προϊόντων των τριών επιχειρηματικών τομέων που δραστηριοποιείται η Henkel επανεξετάστηκαν βάσει των τάσεων αυτών με στόχο να αποφασιστεί πώς πρέπει να τοποθετηθούν για να αποφέρουν κερδοφόρα ανάπτυξη στις εν λόγω αγορές.

Ως αποτέλεσμα, η Henkel έχει εντοπίσει σημαντικές δυνατότητες για ταχύτερη ανάπτυξη και αύξηση της κερδοφορίας σε κάθε έναν από τους προαναφερθέντες τομείς. Η εταιρεία θα αυξήσει τις επενδύσεις και τις κεφαλαιουχικές τις δαπάνες (capex) άνω του 40% σε σύνολο περίπου €2 δισ. μέχρι το 2016.

Πηγή:www.capital.gr

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Πάσχα στο Toy Confectionery: Αυγά…έκπληξη και χειροποίητα πανετόνε