Facebook: Εργαλείο για ROI

Το Facebook ετοιμάζεται να λανσάρει ένα εργαλείο μέτρησης του Return of Investment (ROI) για τις εταιρείες που διαφημίζονται στον ιστότοπο. Η εξέλιξη αυτή θα βοηθήσει τους marketers να βελτιώσουν και να κατανοήσουν καλύτερα την επικοινωνιακή στρατηγική των διαδικτυακών διαφημίσεων, ενώ θα καθορίσει και τις μελλοντικές τους διαφημιστικές επιλογές.

Το εργαλείο θα είναι μέρος της πλατφόρμας Ads Manager και θα καταγράφει τις πράξεις των χρηστών και τα κλικ που γίνονται εντός του δικτύου.

 

Δειτε Επισης

Δημήτρης Σκουρίδης: Προς αξιοποίηση στην υγειονομική περίθαλψη η τεχνητή νοημοσύνη
Πώς το ΑΙ κάνει πιο αποτελεσματικό το ERP
«GROW with SAP»: Υιοθετήστε το cloud ERP με τη Supernova
Google: Αλλάζει τις αναζητήσεις στο ίντερνετ με χρήση AI
Smart Solutions και οι νέες δυνατότητες για τους Οργανισμούς στο «Cisco Experience»
Πόλος έλξης για νεοφυείς εταιρείες η Πάφος-Θα εγκατασταθούν άλλες τρεις
Η άνοδος του cloud CRM
Αδειοδότηση για δίκτυα ψηφιακής τηλεόρασης-Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 10 Ιουνίου
Microsoft: Eπένδυση €4 δις στη Γαλλία για κατασκευή υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η ελληνική Kaizen Gaming κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών GameTech παγκοσμίως