IPH: Η περίπτωση της διανομής chilled, frozen και ambient προϊόντων

Το 79% των πωλήσεων της εταιρείας Iacovos Photiades Foodstuff Suppliers Ltd (IPH) αφορούν ψυχόμενα (chilled)  προϊόντα, οπότε καλείται να διαχειριστεί ένα μεγάλο μέρος προϊόντων σε ψυχόμενο περιβάλλον. Διαχειριζόμενη προϊόντα σε πολλαπλά κανάλια, η εταιρεία κατάφερε να ισορροπήσει κόστος και ποιότητα στη διανομή των προϊόντων της.
Δραστηριοποιείται σε food and non‐food, στις τρεις θερμοκρασιακές ζώνες ambient, chilled και frozen. Το 46% των προϊόντων είναι ψυχόμενα (chilled), to 33% κατεψυγμένα (frozen) και το 21% ambient (δηλαδή, προϊόντα σε θερμοκρασία δωματίου, που δεν χρειάζονται ψυγείο).

Όπως τόνισε ο Business Development Manager της εταιρείας Χρίστος Φωτιάδης, στο 6ο Συνέδριο Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics που διοργάνωσε η IMH, σε συνεργασία με την Planning, την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου, στόχος της εταιρείας είναι, μέσα από τις προσπάθειες εξοικονόμησης κόστους, να προσφέρει στους πελάτες της υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση. Η φρεσκάδα, η ποιότητα, η γρήγορη και συχνή εξυπηρέτηση, η διαθεσιμότητα προϊόντος στο ράφι, η ευρεία κάλυψη, η ιχνηλασιμότητα, τα μετρήσιμα επίπεδα εξυπηρέτησης, το customization, όλα αυτά διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.

Η εταιρεία έχει επενδύσει σε λογισμικά E Track σ’ ότι αφορά στην παρακολούθηση κι εξέλιξη του δρομολογίου, τη δυνατότητα παρακολούθησης της θερμοκρασίας φορτηγών, αλλά και σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ έχει καταφέρει να μειώσει το κόστος κατανάλωσης καυσίμων κατά 4%. «Εξυπηρετούμε με μέτρο, ανάλογα με τον τόπο, έτσι μειώνουμε το κόστος. Δεν χαλαρώνουμε το επίπεδο σέρβις ούτε μειώνουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης. Η συνεννόηση έρχεται πάντα με τον πελάτη», σημείωσε ο κ. Φωτιάδης.

Ανέφερε ότι έγινε πλήρης εκμετάλλευση και βελτιστοποίηση των κινήσεων οχημάτων, αισθητή μείωση του κόστους διανομής/χλμ (20% Back haulage ratio), συχνότερη εξυπηρέτηση των πελατών, ακόμα και σε μικρά και απομακρυσμένα σημεία, αλλά και χρήση της σύγχρονης λήψης και συλλογής παραγγελίας (PDA’s, Voice picking). «Πέραν τούτου, με γνώμονα τη συνεχή διαθεσιμότητα των προϊόντων στα ράφια, αξιοποιούμε το ανθρώπινο δυναμικό σε πολλαπλά κανάλια, ενώ επενδύουμε σε συνεχή εκπαίδευσή του. Τεχνολογικά επίσης, επενδύσαμε σε νέο σύστημα ERP, με ενσωματωμένη λύση WMS», σημείωσε.

Σ’ ότι αφορά στην παρακολούθηση των δρομολογίων ο κ. Φωτιάδης τόνισε ότι παρακολουθούνται όλα τα στάδια της εξέλιξης, ο χρόνος παράδοσης, οι θερμοκρασίες των φορτίων, ενώ αναλύονται τα δεδομένα για την αξιολόγηση της κερδοφορίας του πελάτη. «Πετύχαμε μείωση στην κατανάλωση καυσίμων, την ελαχιστοποίηση του κινδύνου, εξοικονόμηση χρόνου, καταφέραμε να ανταποκρινόμαστε κάθε φορά με βάση τις διακυμάνσεις της εποχικότητας και τις τάσεις της αγοράς», πρόσθεσε.

Η εταιρεία IPH διαθέτει ένα δίκτυο διανομής παγκύπριας κάλυψης και διανέμει προϊόντα dry foods όπως, ketchup, μαγιονέζα, τόνο, τροφές ζώων, κατεψυγμένα τρόφιμα όπως, κρέας, πουλερικά, θαλασσινά, ποτά όπως, μεταλλικό νερό και crushed ice coffee, αλλά και ψυχόμενα τρόφιμα όπως, τυριά, βούτυρο και κρέμες. Το ποσοστό πωλήσεών της ανά κανάλι κυμαίνεται στο 41% στο Retail, 30% στο Horeca και 29% στα McDonald’s.

 

Δειτε Επισης

Καλπάζει η τιμή του ελαιόλαδου στην Κύπρο... Αύξηση πέραν του 60% τον περασμένο Απρίλιο
Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές το Πάσχα, αλλά όχι σε άλλα καταστήματα λιανικής
Μαρία Παναγιώτου: Υπάρχει ενδιαφέρον για το e-κοφίνι, ξεπέρασαν τους 1200 οι συμμετέχοντες
Φιλελεύθερο ανά την Ευρώπη το ωράριο των καταστημάτων-Τι κατέδειξε έρευνα της Βουλής
Κερδίζουν από τους ενοικιαστές τους Mall of Cyprus και Mall of Engomi
«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε