Χαραλαμπίδης Κρίστης: Οι προκλήσεις της επόμενης μέρας

Η περίπτωση της εταιρείας Χαραλαμπίδης Κρίστης και η διανομή των προϊόντων ψύξης της με περιορισμένο Shelf Life εξετάστηκε στο 6ο Συνέδριο Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Logistics, που πραγματοποίησε η IMH την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με τον Demand Planning & Logistics Manager της Χαραλαμπίδης Κρίστης Λτδ Λευτέρη Κυρκούδη, τελικός σκοπός της δομής των Logistics είναι να ικανοποιεί τον πελάτη δημιουργώντας και υποστηρίζοντας ροές αγαθών και πληροφοριών εντός και εκτός του οργανισμού, σε επίπεδα τόσο inbound όσο και outbound.

Πάνω από 84% των προϊόντων της εταιρείας είναι φρέσκο γάλα με ημερομηνία λήξεως κι αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις: Το γεωγραφικό περιορισμό, το υψηλό κόστος ενέργειας, το υψηλό μεταφορικό κόστος, την ευπαθή φύση των γαλακτοκομικών προϊόντων, τα ωράρια φόρτωσης και διανομής, αλλά και τη συχνότητα της εξυπηρέτησης, αφού το 90% των προϊόντων είναι καθημερινά και με περιορισμένη διάρκεια ζωής. Όπως ανέφερε ο κ. Κυρκούδης, η αγορά αλλάζει και πρέπει να προσαρμοστούμε όλοι στις νέες συνθήκες. «Καθημερινά παρακολουθούμε τα διαθέσιμα αποθέματα», σημείωσε. Έφερε ως παραδείγματα το Shelf Life ορισμένων προϊόντων μερικά από τα οποία είναι: Το φρέσκο γάλα έχει διάρκεια ζωής οκτώ μέρες, το γιαούρτι 35 μέρες, τα τυροκομικά προϊόντα 270 μέρες, ο χυμός Life 23 μέρες, το Milko 40 μέρες, το Coffee Break 540 μέρες.

Η Χαραλαμπίδης Κρίστης Λτδ δημιουργήθηκε στις 12/12/2011, μετά την εξαγορά του 90% της Vivartia (Cyprus) Ltd από εταιρείες της οικογένειας Ντίνου Σιακόλα και την οικογένεια του Αλέξη Χαραλαμπίδη. Στο πλαίσιο εξοικονόμησης κόστους η εταιρεία προέβη σε ορισμένες ενέργειες με στόχο την ευελιξία και την ταχύτητα στο δίκτυο και την αξιοποίηση των παγίων.

Η εταιρεία προέβη στις ακόλουθες ενέργειες για τη μείωση του κόστους: 
• Μείωση των δρομολογίων από 170 σε 105.
• Μείωση της διακίνησης καταργώντας τη διανομή της Τετάρτης και της Κυριακής.
• Απόσυρση βαρέων οχημάτων και προσαρμογή στις απαιτήσεις των ταχογράφων.
• Εφαρμογή του σύστημα leasing και περιορισμός της τροφοδοσίας καυσίμων. Στόχος είναι ο στόλος να εξυπηρετεί διαφορετικά είδη δικτύου.
• Ελαχιστοποίηση του κόστους υποδομών, κάτι που ξεκίνησε το 2008 με τη συγχώνευση των κέντρων διανομής Λευκωσίας και Λάρνακας.
• Μείωση των εργατοωρών, ώστε την ώρα που πρέπει να γίνεται η παράδοση.
«Όλα δένουν στην πληροφορία», είπε. «Όταν υπάρχει ακριβής πληροφόρηση γίνεται σωστή αξιοποίηση. Έτσι επιτυγχάνεται συνεχής έλεγχος αποθεμάτων και σωστή διαχείριση οποιωνδήποτε κρίσεων», κατέληξε. 

 


 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων