Πρότυπα Κέντρα Σκίασης από την Euroblinds

Το νέο της Κέντρο Σκίασης παρουσιάζει η εταιρεία Euroblinds στο κατάστημά της στη λεωφ. 28ης Οκτωβρίου 10, στην Έγκωμη.


Το κατάστημα έχει πλήρως ανακαινιστεί αποτελώντας ένα σύγχρονο πρότυπο Κέντρο Σκίασης. Όπως μας ανέφερε η διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού Δήμητρα Νικολαϊδου, η οποία ασχολείται και με θέματα μάρκετινγκ, στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει πανομοιότυπα κέντρα σε όλα τα καταστήματά της, όπου βέβαια αυτό επιτρέπουν οι αρχιτεκτονικές προδιαγραφές του κτιρίου.


Τα Κέντρα Σκίασης είναι πανομοιότυπα, στο ίδιο στιλ και προδιαγραφές και ουσιαστικά επιτρέπουν στον πελάτη να βλέπει σε πραγματικές διαστάσεις τα προϊόντα, για παράδειγμα πως θα φαίνεται στην εφαρμογή ένα παράθυρο με rolling shutter.


Στο παρόν στάδιο υπάρχουν τέσσερα Κέντρα Σκίασης, δύο στη Λευκωσία, ένα στη Λεμεσό και ένα στην Πάφο.


«Στο πλαίσιο της στρατηγικής μας είναι να καλυφθούν όλες οι περιοχές, αλλά προχωρούμε με βήματα ασφαλείας δεδομένης της κρίσης», επισήμανε η κ. Νικολαϊδου. Σημείωσε ότι είναι μεγάλη υπόθεση να γίνονται ανοίγματα όταν όλοι συρρικνώνονται, αλλά σημαντικό για την εταιρεία είναι να έχει δυνατή επαφή με τον πελάτη. «Σίγουρα, μας έχει επηρεάσει η κρίση αν σκεφτούμε ότι έχουμε άμεση επαφή με την οικοδομική βιομηχανία. Αλλά προσπαθούμε να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα, διαφορετικά θα χαθούμε», πρόσθεσε.
 

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα