Η Tesco απλώνει τα… πλοκάμια της

Χταπόδια, καλαμάρια και σουπιές βάζει στα ράφια της η Tesco σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις πωλήσεις της. Θα αποτελέσει τον πρώτο μεγάλο high street έμπορο, ο οποίος θα πωλεί φρέσκα χταπόδια και σουπιές ως μέρος μιας εναλλακτικής καμπάνιας πωλήσεων. 


Στόχος της Tesco είναι να διευρύνει ακόμα περισσότερο τις επιλογές του καταναλωτή. Η ποικιλία που προσφέρει έχει αυξηθεί από 40 σε 60 είδη εποχιακών φρέσκων ψαριών και μαλάκιων (χταπόδια, καλαμάρια, σουπιές). Όλα θα ψαρεύονται κοντά στις βρετανικές ακτές και συγκεκριμένα στις νοτιοδυτικές ακτές της Αγγλίας. Θα επωνομάζονται δε «Tesco"s "Catch of the Day"» και θα αποτελέσει μια προσπάθεια να στρέψει τους κατανωτές στο να υποστηρίζουν τις ψαραγορές. Ήδη, πέντε είδη, μουρούνα, βακαλάος, σολομός, τόνος και γαρίδες έχουν φτάσει στο 75% της κατανάλωσης του Ηνωμένου Βασιλείου.


Πέρσι, οι υπεραγορές Tesco είχαν λανσάρει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους πάγκους των ψαραγορών, ώστε το προσωπικό να μπορεί να δώσει συμβουλές στους πελάτες σ’ ότι αφορά στις αγορές τους, αλλά και στη μαγειρική, κάτι που ήδη έχει στεφθεί με επιτυχία.


Η καμπάνια αυτή ήδη δείχνει δυνατά αποτελέσματα. Κατά τον περσινό χρόνο, οι αναφορές των υπεραγορών έδειξαν ότι οι πωλήσεις φιλέτου γλώσσας αυξήθηκαν κατά 400% και της καπνιστής ρέγγας κατά 259%.

 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business: Οι βραβευθέντες και οι υποστηρικτές των 17ων IN Business Awards
Τα projects των οκτώ μεγάλων νικητών των Young Lions Cyprus 2025 και η μεγάλη ευκαιρία τους στις Κάννες (pics)
Σπάει τα κοντέρ ο τουρισμός… Το ρεκόρ τετραμήνου, οι κύριες αγορές και πώς κινήθηκαν Ρωσία και ΗΠΑ
Oι δύο νέες μελλοντικές αναπτύξεις της Αρχής Λιμένων Κύπρου-Η στρατηγική και τα μελλοντικά σχέδια
Απάντησε με λιβελλογράφημα, επιβεβαιώθηκε ως λασπολόγος ο Φαίδωνας...Τρίζει όντως αντί η άμαξα ο αμαξηλάτης
ΣΑΗ: Καθοριστική εξέλιξη στην ενεργειακή πολιτική της Κύπρου το άνοιγμα ανταγωνιστικής αγοράς ηλεκτρισμού
Ισχυρό πλεόνασμα γενικής κυβέρνησης το πρώτο τετράμηνο-Άγγιξε τα €646,8 εκατ.
Γ. Παπαναστασίου: Άγνωστο αν θα μειωθεί η τιμή του ρεύματος με ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρισμού
Με κυπριακή υπογραφή η νέα καμπάνια της Jeep για το μοντέλο Jeep Wrangler
Τι αλλάζει η Shein μετά την προειδοποίηση της Ε.Ε. για πιθανές κυρώσεις