Η Tesco απλώνει τα… πλοκάμια της

Χταπόδια, καλαμάρια και σουπιές βάζει στα ράφια της η Tesco σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις πωλήσεις της. Θα αποτελέσει τον πρώτο μεγάλο high street έμπορο, ο οποίος θα πωλεί φρέσκα χταπόδια και σουπιές ως μέρος μιας εναλλακτικής καμπάνιας πωλήσεων. 


Στόχος της Tesco είναι να διευρύνει ακόμα περισσότερο τις επιλογές του καταναλωτή. Η ποικιλία που προσφέρει έχει αυξηθεί από 40 σε 60 είδη εποχιακών φρέσκων ψαριών και μαλάκιων (χταπόδια, καλαμάρια, σουπιές). Όλα θα ψαρεύονται κοντά στις βρετανικές ακτές και συγκεκριμένα στις νοτιοδυτικές ακτές της Αγγλίας. Θα επωνομάζονται δε «Tesco"s "Catch of the Day"» και θα αποτελέσει μια προσπάθεια να στρέψει τους κατανωτές στο να υποστηρίζουν τις ψαραγορές. Ήδη, πέντε είδη, μουρούνα, βακαλάος, σολομός, τόνος και γαρίδες έχουν φτάσει στο 75% της κατανάλωσης του Ηνωμένου Βασιλείου.


Πέρσι, οι υπεραγορές Tesco είχαν λανσάρει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους πάγκους των ψαραγορών, ώστε το προσωπικό να μπορεί να δώσει συμβουλές στους πελάτες σ’ ότι αφορά στις αγορές τους, αλλά και στη μαγειρική, κάτι που ήδη έχει στεφθεί με επιτυχία.


Η καμπάνια αυτή ήδη δείχνει δυνατά αποτελέσματα. Κατά τον περσινό χρόνο, οι αναφορές των υπεραγορών έδειξαν ότι οι πωλήσεις φιλέτου γλώσσας αυξήθηκαν κατά 400% και της καπνιστής ρέγγας κατά 259%.

 

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα