Η Tesco απλώνει τα… πλοκάμια της

Χταπόδια, καλαμάρια και σουπιές βάζει στα ράφια της η Tesco σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις πωλήσεις της. Θα αποτελέσει τον πρώτο μεγάλο high street έμπορο, ο οποίος θα πωλεί φρέσκα χταπόδια και σουπιές ως μέρος μιας εναλλακτικής καμπάνιας πωλήσεων. 


Στόχος της Tesco είναι να διευρύνει ακόμα περισσότερο τις επιλογές του καταναλωτή. Η ποικιλία που προσφέρει έχει αυξηθεί από 40 σε 60 είδη εποχιακών φρέσκων ψαριών και μαλάκιων (χταπόδια, καλαμάρια, σουπιές). Όλα θα ψαρεύονται κοντά στις βρετανικές ακτές και συγκεκριμένα στις νοτιοδυτικές ακτές της Αγγλίας. Θα επωνομάζονται δε «Tesco"s "Catch of the Day"» και θα αποτελέσει μια προσπάθεια να στρέψει τους κατανωτές στο να υποστηρίζουν τις ψαραγορές. Ήδη, πέντε είδη, μουρούνα, βακαλάος, σολομός, τόνος και γαρίδες έχουν φτάσει στο 75% της κατανάλωσης του Ηνωμένου Βασιλείου.


Πέρσι, οι υπεραγορές Tesco είχαν λανσάρει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους πάγκους των ψαραγορών, ώστε το προσωπικό να μπορεί να δώσει συμβουλές στους πελάτες σ’ ότι αφορά στις αγορές τους, αλλά και στη μαγειρική, κάτι που ήδη έχει στεφθεί με επιτυχία.


Η καμπάνια αυτή ήδη δείχνει δυνατά αποτελέσματα. Κατά τον περσινό χρόνο, οι αναφορές των υπεραγορών έδειξαν ότι οι πωλήσεις φιλέτου γλώσσας αυξήθηκαν κατά 400% και της καπνιστής ρέγγας κατά 259%.

 

Δειτε Επισης

Πήρε ώθηση από τις γιορτές και τα ξεπουλήματα το λιανεμπόριο-Ευοίωνες προοπτικές για το 2025 με επενδύσεις και επεκτάσεις
Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη