Η Tesco απλώνει τα… πλοκάμια της
11:38 - 15 Οκτωβρίου 2012
Χταπόδια, καλαμάρια και σουπιές βάζει στα ράφια της η Tesco σε μια προσπάθεια να αυξήσει τις πωλήσεις της. Θα αποτελέσει τον πρώτο μεγάλο high street έμπορο, ο οποίος θα πωλεί φρέσκα χταπόδια και σουπιές ως μέρος μιας εναλλακτικής καμπάνιας πωλήσεων.
Στόχος της Tesco είναι να διευρύνει ακόμα περισσότερο τις επιλογές του καταναλωτή. Η ποικιλία που προσφέρει έχει αυξηθεί από 40 σε 60 είδη εποχιακών φρέσκων ψαριών και μαλάκιων (χταπόδια, καλαμάρια, σουπιές). Όλα θα ψαρεύονται κοντά στις βρετανικές ακτές και συγκεκριμένα στις νοτιοδυτικές ακτές της Αγγλίας. Θα επωνομάζονται δε «Tesco"s "Catch of the Day"» και θα αποτελέσει μια προσπάθεια να στρέψει τους κατανωτές στο να υποστηρίζουν τις ψαραγορές. Ήδη, πέντε είδη, μουρούνα, βακαλάος, σολομός, τόνος και γαρίδες έχουν φτάσει στο 75% της κατανάλωσης του Ηνωμένου Βασιλείου.
Πέρσι, οι υπεραγορές Tesco είχαν λανσάρει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους πάγκους των ψαραγορών, ώστε το προσωπικό να μπορεί να δώσει συμβουλές στους πελάτες σ’ ότι αφορά στις αγορές τους, αλλά και στη μαγειρική, κάτι που ήδη έχει στεφθεί με επιτυχία.
Η καμπάνια αυτή ήδη δείχνει δυνατά αποτελέσματα. Κατά τον περσινό χρόνο, οι αναφορές των υπεραγορών έδειξαν ότι οι πωλήσεις φιλέτου γλώσσας αυξήθηκαν κατά 400% και της καπνιστής ρέγγας κατά 259%.