Μέσα Φεβρουαρίου σε κανονική λειτουργία το e-kalathi...«Μεγάλη ανταπόκριση από τις υπεραγορές για την πιλοτική περίοδο»

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα e-kalathi να τεθεί στη διάθεσή των καταναλωτών, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα σε εθελούσια βάση ενώ, αφού λάβει την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες, προγραμματίζεται η κανονική λειτουργία της στα μέσα Φεβρουαρίου.

Σε ανακοίνωσή της με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα για το e-kalathi, η Υπηρεσία αναφέρει ότι «εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα να τεθεί στη διάθεσή τους, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα».

«Πέρα από τον βασικό στόχο της παροχής άμεσης και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρησης στους καταναλωτές, για τις τιμές βασικών προϊόντων, κατά την πιλοτική περίοδο λειτουργίας της πλατφόρμας, η ΥΠΚ αναμένει να λάβει, επίσης, την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες (καταναλωτές και υπεραγορές), ούτως ώστε να μπορέσουν να γίνουν τυχόν διορθωτικές ενέργειες πριν από την κανονική λειτουργία της, που προγραμματίζεται στα μέσα Φεβρουαρίου του 2025», σημειώνεται.

Κατά την πιλοτική εφαρμογή, συνεχίζει η ανακοίνωση, «η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει περίπου 480 βασικά καταναλωτικά αγαθά, τα οποία έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο καλάθι του νοικοκυριού».

Σημειώνεται ότι «παρά το γεγονός πως κατά την πιλοτική περίοδο εφαρμογής η συμμετοχή των υπεραγορών θα είναι σε εθελούσια βάση, εντούτοις υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση εκ μέρους τους».

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει, επίσης ότι, «με το πέρας της πιλοτικής περιόδου, και αφού εκδοθεί το προβλεπόμενο Διάταγμα από τον Υπουργό Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, στην πλατφόρμα θα πρέπει να ενταχθούν όλες οι επηρεαζόμενες υπεραγορές και θα περιληφθούν όλα τα προϊόντα που θα ορίσει ο Υπουργός, όπως προνοεί και η σχετική νομοθεσία».

Τονίζεται, καταληκτικά, ότι «διαχρονική προτεραιότητα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή είναι η ενίσχυση της προστασίας και της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή».

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa