Άνοδος στις λιανικές πωλήσεις της ευρωζώνης τον Οκτώβριο-Αύξηση σε τρόφιμα και ποτά

Αυξημένος κατά 1,9% ήταν στην ευρωζώνη ο ημερολογιακά προσαρμοσμένος δείκτης για τις λιανικές πωλήσεις ενώ στην Ε.Ε. αυξήθηκε κατά 2,1% με τον κλάδο τροφίμων ποτών και καπνού καθώς και των μη εδώδιμων προϊόντων (εκτός καυσίμων) να κινούνται ανοδικά.

Σε μηνιαία βάση, τον Οκτώβριο του 2024, σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2024, οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,5% στη ζώνη του ευρώ και κατά 0,3% στην Ε.Ε., σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Eurostat, της στατιστικής υπηρεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σημειώνεται ότι, τον Σεπτέμβριο του 2024, ο όγκος του λιανικού εμπορίου αυξήθηκε κατά 0,5% στη ζώνη του ευρώ και κατά 0,4% στην Ε.Ε..

Ποιοι κλάδοι κινήθηκαν ανοδικά, ποιοι υποχώρησαν στις λιανικές πωλήσεις

Σε ετήσια σύγκριση ο όγκος του λιανικού εμπορίου αυξήθηκε για τρόφιμα, ποτά, καπνό κατά 0,6%, για τα μη εδώδιμα προϊόντα (εκτός από τα καύσιμα αυτοκινήτων) κατά 2,7% και για τα καύσιμα αυτοκινήτων σε εξειδικευμένα καταστήματα κατά 1,9%.

Στην Ε.Ε., ο όγκος του λιανικού εμπορίου αυξήθηκε για τρόφιμα, ποτά, καπνό κατά 0,7%, για τα μη εδώδιμα προϊόντα (εκτός από τα καύσιμα αυτοκινήτων) κατά 3,0%, και για τα καύσιμα αυτοκινήτων σε εξειδικευμένα καταστήματα κατά 0,6%.

Μεταξύ των κρατών μελών για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, οι υψηλότερες ετήσιες αυξήσεις στον συνολικό όγκο λιανικού εμπορίου καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο (+15,4%), στη Ρουμανία (+10,2%) και στην Κροατία (+6,7%). Οι μεγαλύτερες μειώσεις παρατηρήθηκαν στη Φινλανδία (-2,9%), στο Βέλγιο (-2,5%) και στην Εσθονία (-1,6%).

Σε μηνιαία σύγκριση, μεταξύ Οκτωβρίου και Σεπτεμβρίου 2024, στην ευρωζώνη ο όγκος του λιανικού εμπορίου αυξήθηκε για τρόφιμα, ποτά, καπνό κατά 0,1%, ενώ μειώθηκε για τα μη εδώδιμα προϊόντα (εκτός από τα καύσιμα αυτοκινήτων) κατά 0,9% και για τα καύσιμα αυτοκινήτων σε εξειδικευμένα καταστήματα κατά 0,3%.

Στην Ε.Ε., ο όγκος του λιανικού εμπορίου μειώθηκε για τρόφιμα, ποτά, καπνό κατά 0,1%, για τα μη εδώδιμα προϊόντα (εκτός των καυσίμων αυτοκινήτων) κατά 0,7%, και για τα καύσιμα αυτοκινήτων σε εξειδικευμένα καταστήματα κατά 0,5%.

Μεταξύ των κρατών μελών για τα οποία υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, οι μεγαλύτερες μηνιαίες μειώσεις του συνολικού όγκου λιανικού εμπορίου καταγράφηκαν στο Βέλγιο (-1,7%), στη Γερμανία (-1,4%), στη Δανία και στην Κύπρο (και οι δύο -1,1%). Οι υψηλότερες αυξήσεις παρατηρήθηκαν στο Λουξεμβούργο (+2,4%), στην Πολωνία (+2,2%) και στη Λιθουανία (+1,5%).

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa