Flight Mode brought to you by

Οι προτεραιότητες των Βρετανών ταξιδιωτών για το 2024

Τα ταξίδια παίρνουν τα «πάνω» τους για τα καλά, όπως φαίνεται, παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες.

Πρόσφατες έρευνες, κατέδειξαν πως οι καταναλωτές και ειδικότερα οι Βρετανοί θα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2024.

Σύμφωνα με την έκθεση που παρουσίασε η βρετανική τράπεζα NatWest, σχεδόν το ένα πέμπτο των καταναλωτών θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα για διακοπές φέτος, παρά το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί αναμένουν χειρότερες οικονομικές συνθήκες.

Πιο συγκεκριμένα, το 81% επιλέγουν πρώτα τα  ταξίδια σε σχέση με τα έξοδά τους για άλλα προϊόντα/υπηρεσίες, ενώ μόνο το 4% των ερωτηθέντων, δήλωσε ότι δεν είναι εντός του προϋπολογισμού τους τα ταξίδια.

Ταυτόχρονα τα ταξίδια ήταν μεταξύ των τριών κορυφαίων τομέων που σημείωσαν αύξηση δαπανών τον περασμένο Ιανουάριο, με μια αύξηση της τάξης 8,9% σε ετήσια βάση μαζί με τις δαπάνες για συνδρομές σε ψηφιακά μέσα και άλλες υπηρεσίες.

Η έρευνα τονίζει τη σημασία του κόστους και της αξίας για τους καταναλωτές, κατά την επιλογή ταξιδιωτικών προορισμών, που κατατάσσεται ως κορυφαία προτεραιότητα για σχεδόν τα δύο τρίτα (64%) των ερωτηθέντων στο Ηνωμένο Βασίλειο, εκ των οποίων το 59% είναι Baby Boomers.

Παράλληλα, 48% των Βρετανών ερωτηθέντων και 51% όλων των 8.000 ερωτηθέντων, απάντησαν ότι η ασφάλεια και η υγεία αποτελούν προτεραιότητα. 

Οι τάσεις για Gen Z  (κάτω από 27 ετών)  και Millennials (28-43 ετών), δείχνουν πως όλοι οι καταναλωτές δεν είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν τις διακοπές τους, παρά τα αυξημένα έξοδα και τις οικονομικές δυσκολίες.

Πάντα, θα επιλέγουν τρόπους, ώστε οι διακοπές τους να κοστίζουν λιγότερο, όπως το να ταξιδεύουν  σε περιόδους μη αιχμής, σε κοντινούς προορισμούς ή να πραγματοποιούν κρατήσεις  πτήσεων και ξενοδοχείων με προσφορές της τελευταίας στιγμής.

Επίσης η κοινωνική ενσωμάτωση διαδραματίζει ρόλο στη διαμόρφωση των τάσεων των ταξιδιωτών . Ένα 21% των millennials και Gen Z απάντησαν ότι είναι σημαντική για αυτούς η κοινωνική ενσωμάτωση/ συμμετοχή των πολιτών (social inclusion) στον προορισμό που θα επισκεφθούν όταν θα αποφασίσουν να προχωρήσουν σε κράτηση, ενώ το 28% από αυτούς απάντησαν ότι λαμβάνουν υπόψιν εάν ο προορισμός των διακοπών διαθέτει παροχές και υποδομές για επικοινωνίες και εργασία.

Παράλληλα, η ευρύτερη διάδοση της τεχνολογίας και των digital native καταναλωτών δίνει νέα τροπή στις ταξιδιωτικές διαδικασίες . Οι διαδικτυακές κρατήσεις διακοπών έχουν αυξηθεί από 5% το 1990, σε 70% το 2023.

Σε ένα τέτοιο σκηνικό, οι περισσότεροι καταναλωτές αντιλαμβάνονται και αποδέχονται  τη δυναμική τιμολόγηση (βάσει ζήτησης) των αεροπορικών εισιτηρίων και των ξενοδοχείων, περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία ή άλλα προϊόντα.

Έτσι, η ζήτηση για ταξίδια παραμένει ισχυρή, ωστόσο τα δεδομένα της έρευνας αποδεικνύουν ότι είναι σημαντικό οι φορείς του τουρισμού να συνεχίζουν να αναπτύσσουν καινοτόμες ιδέες και να προσφέρουν νέες εμπειρίες στις μελλοντικές γενιές ταξιδιωτών. 

Πηγή: TTGMEDIA

Δειτε Επισης

Exeter Airport: Επιλέγει... Κύπρο
Άνοδος στη ζήτηση για onboard Wi-Fi
Οι προτιμήσεις για υπερατλαντικά ταξίδια προς την Ευρωπή
Βαλίτσες για... το καλοκαίρι
American Airlines: Έρχεται η μεγαλύτερη σε διάρκεια απευθείας πτήση
Νατάσα Ιακωβίδου (Hermes Airports): Τόσο δυνατοί, όσο οι άνθρωποί μας
Πώς προετοιμάζονται για το καλοκαίρι τα κυπριακά αεροδρόμια (video)
Ένας αμπελώνας στην οροφή... ιταλικού αεροδρομίου(pics)
Ευρωπαϊκά αεροδρόμια: Στο επίκεντρο οι μη ορατές αναπηρίες
easyJet: «Grans for free» για ταξίδια στην Ευρώπη