Από το Parklane στα Kanika Hotels ο Κρατίνος Σωκράτους
06:31 - 22 Ιουνίου 2021
Μία σημαντική μετακίνση έγινε φέτος και δεν αφορά το Euro 2020 ή τον αθλητισμό γενικότερα. Ο Κρατίνος Σωκράτους, υπήρξε κατά την προηγούμενη πενταετία διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ του ξενοδοχείου Parklane στη Λεμεσό, ενώ τώρα ανέλαβε Chief Commercial Officer στην εταιρεία Kanika Hotels & Resorts.
Ο κ. Σωκράτους, μίλησε στο InBusinessNews για αυτή την αλλαγή και το νέο του ρόλο, ενώ μετέφερε και τις δικές του απόψεις για το μέλλον του τουρισμού, καθώς και τα πλάνα που έχει η εταιρεία, που περιλαμβάνουν νέο ξενοδοχείο στην Κύπρο και το εξωτερικό.
Διαβάστε ακόμα
Το success story του Γιώτη Δημητρίου στην Κίνα
Η ακριβότερη έπαυλη που πουλά η APS
Από τη δική σας εμπειρία πως βλέπετε να κινείται ο τουρισμός φέτος και ποιες οι προκλήσεις για το μέλλον;
Φοβάμαι πως είναι μία πολύ απρόβλεπτη χρονιά για τον τουρισμό, με πολλές προκλήσεις μέχρι στιγμής, και όπως φαίνεται με αρκετές ακόμα που θα έρθουν. Έχουμε δει μέχρι τώρα έναν δισταγμό από πλευράς της Βρετανικής κυβέρνησης να επιτρέψεις στους πολίτες να ταξιδέψουν, κάτι το οποίο ελπίζουμε να αλλάξει στα μέσα του ερχόμενου Ιουλίου. Η Ρωσική αγορά είναι ένα ακόμη ερωτηματικό, με αρκετή αβεβαιότητα γύρω από τα δεδομένα, καθώς και τη σημαντική μείωση της προσφοράς των αεροπορικών θέσεων στην αγορά. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να σώσουμε ένα μέρος από το καλοκαίρι του 2021, καθώς πιστεύω πως υπάρχουν θετικές πρώιμες ενδείξεις για τον τουρισμό του 2022. Βεβαίως, σύμφωνα με τους αναλυτές δεν θα πρέπει να αναμένουμε πλήρη ανάκαμψη πριν το 2024.
Τι σημαίνει για εσάς η αλλαγή από το Parklane στα Kanika Hotels;
Παρότι είμαι αρκετά περήφανος που συμμετείχα στο άνοιγμα και την καθιέρωση του Parklane στην αγορά, ένιωσα ότι μετά από πέντε υπέροχα χρόνια εκεί, ήρθε ο καιρός για εμένα να κάνω το επόμενο βήμα στην καριέρα μου με μία νέα φρέσκια πρόκληση, με το να πάω στα Kanika Hotels & Resorts, όπου θα ηγούμαι της εμπορικής ομάδας και θα λάβω μέρος σε ένα πολύ συναρπαστικού και φιλόδοξου έργου. Η εταιρεία διαχειρίζεται επιτυχώς δύο ξενοδοχεία πέντε αστέρων all Inclusive Olympic Lagoon Resorts στην Αγία Νάπα και την Πάφο, το μοναδικό πεντάστερο ξενοδοχείο πολυτελείας Amavi, το οποίο είναι της επωνυμίας Made for Two και είναι αποκλειστικά για ζευγάρια, καθώς και το θρυλικό Alexander the Great στην Πάφο και το Elias Beach στη Λεμεσό. Η εταιρεία δίνει έμφαση στις μαγειρικές εμπειρίες των επισκεπτών, δημιουργώντας μοναδικά signature restaurants στα ξενοδοχεία. Αυτό επιτυγχάνεται με την συνεργασία παγκοσμίου φήμης ειδικών μαγειρικής, όπως ο Theodor Falser ο οποίος έχει εργαστεί στενά με την υπέροχη ομάδα μαγείρων του Amavi για να φτιάξουν πιάτα υπέροχα και γευστικά που κάθε γεύμα υπόσχεται μια υπέροχη γιορτή των αισθήσεων.
Ποιοι οι στόχοι που θέτετε από τον δικό σας ρόλο;
Οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι μου είναι πολύ απλοί. Θέλω να εγκλιματιστώ στο νέο μου εργασιακό περιβάλλον όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, καθώς είναι απαραίτητο να προσαρμοστεί κανείς σε ένα νέο περιβάλλον για καλύτερη απόδοση. Πέραν τούτου, οι μακροπρόθεσμοι στόχοι μου είναι να βοηθήσω τα Kanika Hotels & Resorts να αναπτυχθούν περισσότερο και να καθιερωθεί η εταιρεία ως μία από τις ηγετικές εταιρείες ξενοδοχείων της περιοχής. Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται το άνοιγμα του δεύτερου επώνυμου Made For Two ξενοδοχείου στην Αγία Νάπα τον Μάιο του 2022 και του τρίτου Olympic Lagoon Resort το 2023, αλλά στη Μάλτα.