Γ. Κιουρτζίδης: Ο store manager χρειάζεται ηγετικές ικανότητες

InBusinessNews  14/08/2019 08:06
Γ. Κιουρτζίδης: Ο store manager χρειάζεται ηγετικές ικανότητες

Γ. Κιουρτζίδης: Ο store manager χρειάζεται ηγετικές ικανότητες

InBusinessNews  14/08/2019 08:06

Η μέρα του ξεκινά και καταλήγει στην ουσιαστική άρα και παραγωγική επικοινωνία με την ομάδα, η οποία με τη σειρά της συμβάλλει τα μέγιστα στην εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος.

RELATED ARTICLES


Στα καθήκοντα του διευθυντή καταστήματος της Bionic Λευκωσίας, Γεννάδιου Κιουρτζίδη, είναι ακόμη να κατευθύνει και να εμπνέει τους εργαζομένους, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και την αποδοτικότητα των εργασιών. Φροντίζει για την επίτευξη των στόχων, τον συντονισμό και τη σωστή διαχείριση των ανθρώπων, των πόρων, του χρόνου και του κόστους. 

Ελέγχει, επίσης, τη διαθεσιμότητα, τις παραγγελίες, τις παραλαβές, τη σωστή αποθήκευση και χρήση των πρώτων υλών, ενώ διασφαλίζει την τήρηση των πολιτικών και διαδικασιών, που έχουν ορισθεί από την εταιρεία. Φροντίζει, ακόμα, για την εξυπηρέτηση και την επικοινωνία με τους πελάτες, για την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού σχετικά με νέες ενέργειες ή προϊόντα. 

Διαβάστε ακόμα: Πωλείται ακίνητο εκατομμυρίων στην Μαρίνα Αγίας Νάπας

Διαβάστε ακόμα: My Perfect Summer: Οι ιδανικές διακοπές του Γιάγκου Χατζηγιάννη

Διαβάστε ακόμα: Αγιορείτικες Γραμμές – RPT GROUP: Αναβαθμίζουν τον στόλο τους και αλλάζουν εικόνα

Η ημέρα στη δουλειά 
Μια τυπική μέρα στη δουλειά, από το πρωί μέχρι την ώρα του κλεισίματος, περιλαμβάνει αρχικά άνοιγμα του καταστήματος προτού προσέλθει το προσωπικό και στη συνέχεια καταγραφή πιθανών απουσιών. Ακολούθως γίνεται έλεγχος των εισερχομένων e-mails και των σημειώσεων, κάτι που επαναλαμβάνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, πραγματοποιούνται νέες παραγγελίες, ενημέρωση του προσωπικού για τυχόν αλλαγές στο πρόγραμμα, για καινούργιες προσφορές και αλλαγές τιμών. Ο κ. Κιουρτζίδης έχει, επίσης, την ευθύνη για την ομαλή λειτουργεία του καταστήματος κατά τη διάρκεια της ημέρας, την αντιμετώπιση προβλημάτων που αναφέρονται από τους πελάτες, για επιστροφές σφραγισμένων ή νέων προϊόντων, αλλά και για το κλείσιμο κατά το σχόλασμα. 

Τα προσόντα του διευθυντή 
«Ένας διευθυντής καταστήματος πρέπει να έχει ηγετικές ικανότητες, ώστε να παρακινεί το προσωπικό. Να χαρακτηρίζεται από δεξιότητα στη διαχείριση των πελατών και από την ευχέρεια να σχεδιάζει και να θέτει προτεραιότητες. Να έχει επικοινωνία και καλές διαπροσωπικές σχέσεις με τους συναδέλφους του, αλλά και τη ικανότητα να κάνει πολλές δουλειές ταυτόχρονα, καθώς και να εργάζεσαι υπό πίεση», εκτιμά ο ίδιος, προσθέτοντας ως απαραίτητα προσόντα την υπευθυνότητα και την προώθηση καινοτόμων ιδεών.

Οι μεγαλύτερες έγνοιες  
Πρόκληση για τον ίδιο αποτελεί ο σωστός συντονισμός εργασιών και προσωπικού, ενώ το μεγαλύτερο κομμάτι της δουλειάς το αφιερώνει στο να δίνει λύσεις, να προωθεί νέες ιδέες και να καθοδηγεί την οργάνωση. Δίδει κατευθυντήριες γραμμές σε κάθε συνεργάτη ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες της θέσης του, έχοντας συνεχή έγνοια την καλή απόδοση και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών. 

Συνεχής αγώνας μάθησης 
«Η κάθε μέρα είναι μια καινούργια πρόκληση», επισημαίνει. Τίποτα δεν είναι στάσιμο και μονότονο, με την ομάδα να διεξάγει ένα συνεχή αγώνα μάθησης, εκπαίδευσης, ανάπτυξης γνώσεων και εμπειριών. «Αυτό με εξιτάρει επαγγελματικά», δηλώνει, χωρίς να αναφέρει κάτι που δεν απολαμβάνει στη δουλειά του, καθώς και τα δυσκολότερα ακόμα έχουν τη λύση τους.

Η επιτυχία της επικοινωνίας
Ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματά του ως διευθυντή καταστήματος πιστεύει πως είναι η συνεργασία, η κατανόηση και η όσο το δυνατόν καλύτερη επικοινωνία με το προσωπικό και τους συνεργάτες της εταιρείας, την οποία, ως ένα βαθμό, πιστεύει πως έχει καταφέρει.

Bionic Electronics H.T. 
Η Bionic Electronics H.T. ιδρύθηκε το 1990. Αποστολή της είναι να παρέχει προϊόντα τεχνολογίας και λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη. Μεταξύ άλλων, είναι ο εξουσιοδοτημένος διανομέας στην Κύπρο των BenQ, Zowie, Cooler Master, Manhattan και CSB. Είναι, επίσης, εξουσιοδοτημένος συνεργάτης των Intel, Hewlett Packard, Canon, Microsoft, Kaspersky, Cisco, Ubiquiti, Linksys, Sony, Corsair, Seagate, Toshiba, Dell, Intellinet, Trust, ESET και άλλων μαρκών. Διαθέτει καταστήματα σε Λευκωσία, Λεμεσό και Πάφο, καλύπτοντας εταιρικές και λιανικές υπηρεσίες, καθώς και τεχνική υποστήριξη.

NUMBERS AND FIGURES 

Kωδικοί προϊόντων: 
10.000+

Προσωπικό: 10 άτομα στο κατάστημα της Λευκωσίας

Πελάτες: 300 ημερησίως στο κατάστημα της Λευκωσίας

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας