Eυθύμιος Χαρμαλιάς: «Η καινοτομία προϋποθέτει δημιουργική σκέψη»

InBusinessNews  19/07/2019 07:38
Eυθύμιος Χαρμαλιάς: «Η καινοτομία προϋποθέτει δημιουργική σκέψη»

Eυθύμιος Χαρμαλιάς: «Η καινοτομία προϋποθέτει δημιουργική σκέψη»

InBusinessNews  19/07/2019 07:38
«Δημιουργικότητα είναι μια συνεχής πορεία, κατά τη διάρκεια της οποίας πρέπει να είσαι ανοιχτός στα πάντα, ακόμα και στο ενδεχόμενο να έρθεις σε ρήξη με τον εαυτό σου». Με αυτό τον τρόπο περιγράφει στο IN Business τον όρο δημιουργικότητα ο Art Director της Leo Burnett, Eυθύμιος Χαρμαλιάς.

RELATED ARTICLES


 
Σκέψεις κι εμπνεύσεις
«Η δημιουργικότητα μπορεί να μην είναι καινοτόμα. Η καινοτομία, όμως, προϋποθέτει δημιουργική σκέψη. Η δικές μου εμπνεύσεις, πάντως, προέρχεται από τα πάντα, όσο κλισέ κι αν ακούγεται. Βέβαια, η μουσική με βοηθά πολύ να σκεφτώ».
 
Διαβάστε ακόμα: Προς πώληση δεκάδες νέα ακίνητα από την Altamira
 
Η πιο τρελή ιδέα
«Η πιο τρελή ιδέα μου ήταν μία ταινία για τη Vodafone, που γυρίστηκε στη Shanghai. Το budget ήταν αστρονομικό. Δυστυχώς, δεν βγήκε ποτέ στον αέρα, γιατί άλλαξε το brief του πελάτη και έτσι γυρίσαμε νέο τηλεοπτικό».
 
Δουλειές που ξεχωρίζω
«Δύο ιδιαίτερα δημιουργικές ταινίες μου έγιναν για τη Vodafone. Με αυτές κερδίσαμε, μάλιστα, δύο βραβεία στα Νew York Festivals. Ήταν τo rebranding της Τelestet σε Τιm και η άλλη για το Festival Faneromeni 17».
 
Creativity & client
«Η καμπάνια για το launch του Audi Q5 - Life is calling - βοήθησε τη μάρκα να έρθει πιο κοντά στην κυπριακή πραγματικότητα, αφού σ’ αυτή παραγάγαμε ουσιαστικά local content για ένα διεθνές brand, που κάνει καμπάνιες απευθυνόμενο σε αγορές πολύ πιο μεγάλες από τη δική μας».
 
Κουλτούρα δημιουργίας
«Για να διαφοροποιείται μια εταιρεία από τις υπόλοιπες χρειάζεται δημιουργική σκέψη σε κάθε τμήμα της. Πρέπει, με δυο λόγια, να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας της».
 
Γεννιέσαι ή γίνεσαι;
«Δεν ξέρω αν μπορώ να απαντήσω αυτή την ερώτηση. Πάντως και έμφυτη να είναι η δημιουργικότητα χρειάζεται πολλή δουλειά για να την καλλιεργήσεις».
 
Εταιρείες - πρότυπα
«Ποια είναι η πιο δημιουργική εταιρεία; Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει. Αν, όμως, το πάρω στους πελάτες μας, θα πω ότι όλοι μας δίνουν τη δυνατότητα να εκφραστούμε δημιουργικά. Εκτός Κύπρου προσωπικά θα ανέφερα την Diesel, που κάνει δημιουργικά και πολλές φορές αυτοσαρκαστικά πράγματα».
 
Οι περιορισμοί μας
«Όσον αφορά τον τομέα μου νομίζω ότι πολλοί διαφημιζόμενοι θεωρούν τη διαφήμιση ως αναγκαίο κακό και δεν της δίνουν την πρέπουσα σημασία. Επίσης, δεν εμπιστεύονται το κοινό. Πιστεύουν ότι κάποιες ιδέες δεν θα τις καταλάβει. Για μένα αυτοί είναι και οι βασικοί περιορισμοί στη δημιουργικότητα. Αντίθετα, αυτό που την ευνοεί είναι το μικρό μέγεθος της αγοράς, κάτι που της επιτρέπει να είναι ευέλικτη».
 
Το χτίσιμο της εικόνας
«Θα έπρεπε η δημιουργικότητα να αποτελεί, ειδικά στη διαφήμιση, στρατηγική προτεραιότητα για μια εταιρεία. Με αυτό τον τρόπο χτίζεις την εικόνα της επιχείρησης και μένεις πάντα relevant».
 
Βήμα στη δημιουργικότητα 
«Όντας από την Ελλάδα και βλέποντας τα πράγματα ως τρίτος, θεωρώ πως υπάρχουν αρκετοί δημιουργικοί άνθρωποι στην Κύπρο, στους οποίους πρέπει να δοθεί βήμα».
Rethink-reshape-rediscover
«Όπως λέμε στην Innovation/LeoBurnett: Rethink-reshape-rediscover. Κι όπως λέω εγώ, να προσπαθούμε να αποκτούμε νέες εμπειρίες».
 
Ομάδες υποστήριξης
«Εσωτερικά στην εταιρεία λειτουργούμε υποστηρικτικά. Εκτός αυτής πάντα προσπαθούμε να βρίσκουμε νέους συνεργάτες, που να μας βοηθούν να υλοποιούμε τους στόχους μας.»
 
Ο ρόλος του budget
«Το budget παίζει ρόλο στη δημιουργικότητα, κυρίως για να μπορέσεις να προβάλεις το αποτέλεσμά της.
Μπορεί μια εταιρεία να διαχειριστεί ένα μικρό budget για να έχει ένα φαντασμαγορικό αποτέλεσμα; Ναι, κάνοντας πολύ καλό καταμερισμό του μεταξύ παραγωγής και media».
 
*Το κείμενο δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού IN Business
Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας