Βίβιαν Μακρή: Τέχνη με χάρη

Αν και όλα ξεκίνησαν τυχαία και για την πλάκα, η Handcraft Artist Βίβιαν Μακρή, συνειδητοποίησε σύντομα πως υπήρχε μεγάλη ζήτηση για τις χειροποίητες δημιουργίες της. Κάπως έτσι έγινε πραγματικότητα η δική της επιχείρηση με το όνομα «Grace of Art». Το χειροποίητο, το vintage, το μοντέρνο έγιναν αυτόματα το προσωπικό στοίχημα της δημιουργού, η οποία μας συστήνει την δουλειά της. 

Η ιδέα του «Grace of Art» προέκυψε μέσα από ένα συνδυασμό συγκυριών. Ο σύζυγός της Βιβής Μακρή, δουλεύει κυρίως με γυψοσανίδες. Συνεχώς όμως μαστορεύει και πειραματίζεται με διάφορα υλικά και τεχνοτροπίες. Μαζί ξεκίνησαν να φτιάχνουν κάποιες δημιουργίες για πλάκα. Στη συνέχεια, γνώρισε την τεχνική του decoupage από φίλη της στην Αθήνα, το οποίο έγινε το χόμπι της. Αργότερα, ξεκίνησαν οι παραγγελίες από φίλους και γνωστούς και αφού το έψαξε, παρακολούθησε διάφορα σεμινάρια για νέες τεχνικές. Παράλληλα έστησε την σελίδα της στο Facebook, αρχίζοντας έτσι την δική της μικρή επιχείρηση. 

Διαβάστε ακόμα: Μ. Κωνσταντίνου: Λανσάρουμε τη νέα εποχή

«Οι παραγγελίες ξεπέρασαν με τα χρόνια τις προσδοκίες μου, ενώ πρόσφατα άρχισα να παραδίδω και σεμινάρια», αναφέρει. Πρώτη της απόπειρα για δημιουργία, αποτελεί μια παλέτα ζωγραφικής, την οποία διακόσμησε και δεύτερη ένα ξύλινο κουτί με σχέδιο πεταλούδας, ως δώρο για τα γενέθλια ξαδέλφης της. «Η πρώτη μου πελάτισσα, μια κοπέλα από την Ανθούπολη, προέκυψε από το προφίλ μου στο Facebook, όταν είδε μια βούρτσα που είχα φτιάξει για δώρο και πάλι», θυμάται. Αν και η πελατεία της αποτελείται κυρίως από γυναίκες, την ίδια ώρα θεωρεί ότι η δουλειά της μπορεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον οποιουδήποτε και να ικανοποιήσει πολλά και διαφορετικά γούστα και ανάγκες. «Η δουλειά μου ενδιαφέρει οποιονδήποτε θέλει να μεταμορφώσει ένα αντικείμενο και να αφήσει σε αυτό το προσωπικό του στίγμα», τονίζει. 

Στη συλλογή της συναντάμε βούρτσες, coasters, καδράκια, κουτιά για τσάι ή χαρτομάντιλα, δίσκους, κρεμάστρες τοίχου, κλειδοθήκες, μπαουλάκια, μπιζουτιέρες, κασετίνες, ρολόγια τοίχου. Δουλεύει επίσης σε μεγαλύτερα αντικείμενα όπως μπαούλα, γραφεία, τραπεζάκια σαλονιού, μπουφέ και όλων των ειδών τα έπιπλα. «Αγαπημένα μου υλικά είναι οι πάστες διαμόρφωσης, τα λάδια ζωγραφικής και οι δακτυλοπατίνες», εξομολογείται. Η αγάπη της για το vintage στοιχείο, εκφράζεται έντονα μέσα από τις δημιουργίες της. Όπως η ίδια αναφέρει, «αγαπώ ιδιαιτέρως οτιδήποτε παλιό με χαρακτήρα, αλλά σίγουρα σε όλα μου αρέσει να γίνεται επεξεργασία και να τα παντρεύω με πιο σύγχρονες τάσεις, ώστε να αφήνω το προσωπικό μου στίγμα». 

Διαβάστε ακόμα: Κουτσουρεμένοι κατά 10% οι μισθοί από το 2010

Το κόστος μιας δημιουργίας βασίζεται στις ιδιαιτερότητές της. Για παράδειγμα, στα μικροαντικείμενα οι τιμές ξεκινούν από €3, όπως ένα μπρελόκ και φτάνουν μέχρι τα €80 - €100, όπως μεγάλα ρολόγια ή μπαούλα βάφτισης. Το κόστος κυμαίνεται σε άλλα επίπεδα όταν αφορά αναπαλαιώσεις επίπλων, με τις τιμές να διαφοροποιούνται σε παραγγελίες μεγάλης ποσότητας. Τις δημιουργίες της μπορεί να δει κανείς στην σελίδα της στο Facebook, ενώ στα άμεσα πλάνα της είναι η συνεργασία με κάποιο κατάστημα που θα φιλοξενεί τις συλλογές της. 

Δειτε Επισης

Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα