Αρτοκυψέλη: Τέχνη με χώμα και νερό

Άρτος και κυψέλη, σιτάρι και μέλι, graphic designing κι αρτοζαχαροπλαστική. Με το σκεπτικό αυτών, κυρίως, των συνδυασμών ξεκίνησαν όλα, για να απολαμβάνουμε σήμερα τις δημιουργίες της Αρτοκυψέλης. Εκεί όπου δυο νέα παιδιά ένωσαν τις δυνάμεις τους, με στόχο την καλλιτεχνική δημιουργία, την ποιότητα του χειροποίητου και των αγνών υλικών.  

H Αρτοκυψέλη, που ανήκει στην εταιρεία AdEvEDEM, λειτουργεί εδώ και ένα χρόνο στη Λάρνακα. Αποτελεί δημιούργημα του Αδάμου Αδάμου και της Έβελυν Tarwireyi, οι οποίοι ανακάλυψαν ότι μπορούν να δημιουργήσουν στην κουζίνα τόσο καλά όσο και στο graphic design, τον πρώτο κλάδο σπουδών τους. Στη συνέχεια, ανέπτυξαν τα ταλέντα τους με σπουδές στην αρτοζαχαροπλαστική. Επιπλέον, δημιουργούμε χειροποίητες παραλλαγές σε όλα τα είδη που προσφέρουμε». Η φιλοσοφία τους βασίζεται στο πάντρεμα της ευρωπαϊκής κουζίνας με την κυπριακή. «Πρωτοτυπούμε βάζοντας τη δική μας σφραγίδα και ταυτότητα στα home made προϊόντα μας. Το μυστικό της συνταγής είναι η αγάπη με την οποία τα φτιάχνουμε», επισημαίνουν. «Θέλουμε ο καταναλωτής να έρθει κοντά στο προϊόν μας, να τον εντάξουμε στην όλη διαδικασία, από τη δημιουργία του ψωμιού, μέχρι τον τρόπο που τρώγεται και πωλείται», σημειώνουν και τονίζουν: «Θέλουμε το ψωμί να κόβεται στο τραπέζι, γι’ αυτό το πουλάμε σωστό. Χρησιμοποιούμε εξειδικευμένα συστατικά, όπως, προζύμι 24ωρης και 48ωρης ωρίμανσης με ταχεία, αλλά κυρίως βραδεία αρτοποίηση. Επίσης, θεωρούμε ότι η σπάτουλα ή το άγγιγμα καταστρέφουν το προϊόν, γι’ αυτό το σερβίρουμε οι ίδιοι. Επιπλέον, δημιουργούμε χειροποίητες παραλλαγές σε όλα τα είδη που προσφέρουμε».  

Custom made
Η Αρτοκυψέλη δέχεται παραγγελίες και από άλλες πόλεις για γενέθλια, candy table, γάμους και αρραβώνες, ενώ ήδη από τους πρώτους μήνες λειτουργίας της δέχθηκε παραγγελίες από άλλα μαγαζιά για εξειδικευμένα ψωμιά όπως μαροκινό και κουβανέζικο άλλα μαγαζιά ζητούν για λογαριασμό τους εξειδικευμένα ψωμιά. 

Επέκταση 
Ενδιαφέρον για επέκταση σε άλλες πόλεις, με τη μορφή franchise, παρατηρήθηκε από νωρίς. Προς το παρόν, όμως, εμμένουν στην ποιότητα των αρτοζαχαροδημιουργιών τους. «Να μας μάθει ο κόσμος, να είναι ευχαριστημένος και σιγά - σιγά, γιατί όχι, να επεκταθούμε, ίσως και στο εξωτερικό. Ένα brand γεννήθηκε στην Κύπρο, γιατί να μη δείξουμε κι αλλού την κυπριακή μας καλλιτεχνία και κουλτούρα;», υπογραμμίζει ο Αδάμος.

Βραβεία
Μέσα σε επτά μόλις μήνες λειτουργίας της, η Αρτοκυψέλη κέρδισε δύο βραβεία: Το Best Cyprus Food Awards (BCFA), στην κατηγορία της Αρτοποιίας για το 2019 και το ασημένιο μετάλλιο στον διαγωνισμό αρχιμαγείρων αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής στην Έκθεση γαστρονομίας, για τη δημιουργία ενός γλυπτού με νεκρή ζύμη. 

Η επένδυση
Χρειάστηκαν γύρω στις €180.000 με €200.000 για την πλήρη ανακαίνιση του χώρου. «Είναι μια μεγάλη επένδυση και μάλιστα υψηλού κινδύνου, αφού απαιτείται ακριβός εξοπλισμός και δεν ξέρεις κατά πόσο θα πετύχει ή όχι. Αιτηθήκαμε και εγκριθήκαμε για κονδύλια από προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας και περιμένουμε ακόμα να τα πάρουμε. Αυτό θα είναι μια ανακούφιση για μας», κατέληξαν.

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Σε αναπτυξιακή τροχιά με ακόμη πιο θετικές προοπτικές για το μέλλον η οικονομία της Κύπρου
Eurostat: Παραμένει κάτω από τον μέσο όρο της Ευρωζώνης η ανεργία στην Κύπρο
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Ψήφος εμπιστοσύνης στο θεσμικό πλαίσιο της Κύπρου η έκθεση της MONEYVAL
Κωνσταντίνος Πετρίδης: Εθνικό όπλο που δεν πρέπει να παραχωρηθεί η χαμηλή φορολογία
Ετήσια αύξηση πέραν του 5% σε αξία και όγκο εργασιών λιανικού εμπορίου
Στα €523 εκ. το πλεόνασμα γενικής κυβέρνησης το πρώτο τρίμηνο-Τα έσοδα και οι δαπάνες
Κινήθηκε ανοδικά και ανήλθε στο 2,4% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο
Σε αυτούς τους τομείς και επαγγέλματα θα μπορούν να εργαστούν φοιτητές από τρίτες χώρες-Δείτε το διάταγμα
Ικανοποίηση Λευκωσίας για την έκθεση προόδου της Moneyval-Η αταλάντευτη προσήλωση της Κυβέρνησης
Βελτιώνεται η Κύπρος διαπιστώνει η Moneyval-Η έκθεση προόδου για τη συμμόρφωση της χώρας μας