Μ. Κωνσταντίνου: Χρονιά με πολυεπίπεδες και ισχυρές προκλήσεις το 2019 για τα FMCGs

Οι αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή, μέσα από τις δημογραφικές, κοινωνικές, πολιτισμικές και οικονομικές τάσεις και εξελίξεις, τον καθιστούν στο επίκεντρο των επιχειρήσεων στον κλάδο των FMCGs και για το 2019, η οποία θα είναι μια χρονιά με ισχυρές προκλήσεις, σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, κ. Μάριο Κωνσταντίνου.

Ο κ. Κωνσταντίνου υπογραμμίζει ότι το 2019, η ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ έχει στο σχεδιασμό της, τόσο λανσάρισματα νέων προϊόντων όσο και την είσοδο της εταιρείας σε νέες κατηγορίες προϊόντων στην αγορά. Παράλληλα η διατήρηση των brand της, στις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των καταναλωτών και η εξυπηρέτηση τους, παραμένει ένας από τους κύριους στόχους της εταιρείας.

Για το 2018, η τεράστια επιτυχία της διαδικτυακής πλατφόρμας επιβράβευσης των καταναλωτών #myMilk και η διείσδυση της, στις χώρες του εξωτερικού, με τις εξαγωγές να φτάνουν τα €40 εκατ. σε αξία, αποτελούν τα 2 πιο σημαντικά επιτεύγματα της Χαραλαμπίδης Κρίστης.

Διαβάστε ακόμα: Ο διαχωρισμός της πίτας για τις ασφαλιστικές

Διαβάστε ακόμα: Δυσαρεστημένοι οι αυτοαπασχολούμενοι στην Κύπρο

Πως αναμένετε να κινηθεί η αγορά των FMCGs κατά το 2019; Ποιες οι σημαντικές τάσεις / γεγονότα / εξελίξεις που θα πρέπει να παρακολουθούμε / να προσέξουμε το 2019;
Τα μεγάλα ανοίγματα των retailers, τα πολλά σημεία πώλησης όπως και η ολοένα αυξανόμενη τάση του online που καθιερώνεται στην καθημερινότητα μας, θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση της αγοράς όχι μόνο για τη νέα χρονιά, αλλά και για τα επόμενα χρόνια.

Αυτά τα δεδομένα, σε συνδυασμό με τις εξελίξεις με την εφαρμογή του ΓΕΣΥ, θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στο σύνολο της αγοράς τόσο στην οικονομική συμπεριφορά των επιχειρήσεων όσο και στην καθημερινότητα των καταναλωτών.

Συνολικά, το 2019, θα είναι μια χρονιά με πολυεπίπεδες προκλήσεις, για τις οποίες ήδη θωρακιζόμαστε με γνώμονα πάντα το καλύτερο για τον καταναλωτή, ώστε να ανταποκριθούμε με επιτυχία, παραμένοντας πιστοί στο όραμά μας, να δημιουργούμε προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, να διατηρούμε πάντα αναλλοίωτη την αυθεντικότητα των πρώτων υλών μας και να αξιοποιούμε παράλληλα τα πιο σύγχρονα πρότυπα ποιότητας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τι να αναμένουμε για τον δικό σας όμιλο το 2019; Οι στόχοι σας το 2019;
Ανταποκρινόμενοι στα σύγχρονα δεδομένα και τις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών, εμπλουτίζουμε τα προϊόντα μας στην κατηγορία έτοιμου φαγητού και ειδικά στο «snacking» το οποίο εντάσσεται στη γκάμα προϊόντων μας ακολουθώντας με συνέπεια διαχρονικές αρχές μας όπως η ποιότητα και η γεύση.

Ο στόχος μας για το 2019 είναι να δώσουμε ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών μας αλλά και στο να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας οι οποίοι αποκτούν ολοένα αυξανόμενη καταναλωτική συνείδηση σε σχέση με το παρελθόν, διατηρώντας πάντα την ποιότητα των προϊόντων μας, τόσο αυτών της παραγωγής μας όσο και των εισαγόμενων, παραμένοντας σε ηγετική θέση στις προτιμήσεις τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η ηγετική μας θέση είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Είναι αποτέλεσμα όλων των εργαζομένων στην ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ, μιας μεγάλης οικογένειας, που εργάζεται και δημιουργεί μέσα σε ένα περιβάλλον αμοιβαίας και ειλικρινούς επικοινωνίας, εμπιστοσύνης και σεβασμού ο ένας για τον άλλον, αλλά και προς την εταιρεία όπως και η εταιρεία προς όλους, τον καθένα ξεχωριστά.
 
Ποια είναι τα σημαντικότερα γεγονότα / επιτεύγματα για τον Όμιλο σας το 2018;
Η πρόκληση του να δημιουργήσουμε το πρώτο εξατομικευμένο διαδραστικό πρόγραμμα επιβράβευσης καταναλωτών # myMilk και η τεράστια ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού, είναι η μεγαλύτερη επιτυχία μας για το 2018. Ένα νέο πεδίο δράσης για τη Χαραλαμπίδης Κρίστης, η οποία επιβεβαιώθηκε για ακόμα μια φορά για την πρωτοπορία και καινοτομία, εκτιμήθηκε από τους πελάτες μας αλλά και «επιβραβεύτηκε» από τους ίδιους τους καταναλωτές, καθώς το έχουν αγκαλιάσει ήδη 25.000 ενεργοί καταναλωτές και το οποίο εμπλουτίζουμε διαρκώς με προϊόντα μας.
 
Έχουμε εξελίξει τη σχέση μας σε μια πιο αμφίδρομη πλέον επικοινωνία με τους καταναλωτές μέσω της διαδραστικής αυτής πλατφόρμας, έχοντας τη δυνατότητα να καταγράφουμε τα θέλω τους και να εξελισσόμαστε λαμβάνοντας υπόψη και τις δικές τους ανάγκες, όπου οι ίδιοι τις ορίζουν.

Παράλληλα, το 2018, ένα ακόμα δύσκολο, σε παγκόσμια κλίμακα έτος, με εξελίξεις τόσο εγχώρια όσο και στο εξωτερικό και ιδιαίτερα με τις αλλαγές στην αγορά της Αγγλίας, καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα €40 εκατ. στην εξαγωγική μας δραστηριότητα στο χαλλούμι και στην κρέμα γάλακτος. Μια σημαντική επίδοση, διεθνούς βεληνεκούς και σε ένα απαιτητικό κοινό, που σηματοδοτεί την παγκόσμια αναγνώριση της ποιότητας των προϊόντων μας.

Παρατηρούνται οποιεσδήποτε αλλαγές σε ό,τι αφορά την κατανάλωση των Κυπρίων; Διαμορφώνεται οποιαδήποτε τάση σε συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών;
Ως Χαραλαμπίδης Κρίστης, έχουμε διαμορφώσει εμπειρικές αξίες, οι οποίες είναι πλέον απαραίτητες για να διαφοροποιηθούμε, πέρα από τις προωθητικές ενέργειες και τις χαμηλές τιμές που κυριαρχούν στην αγορά, διατηρώντας έτσι την ποιότητα των προϊόντων μας. Ο καταναλωτής είναι πιο απαιτητικός και περισσότερο brand oriented, ειδικά στα brand που επιλέγει, τα οποία πρέπει να αποδεικνύουν συνεχώς τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα.

Οι τάσεις διαμορφώνονται από την επιθυμία των καταναλωτών να έχουν τη δυνατότητα να μπορούν να αποκτούν αυτά που θέλουν, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα και μάλιστα μέσα από ένα διευρυμένο φάσμα καναλιών διάθεσης προϊόντων.

Δειτε Επισης

Με κέρδη 1,92% έκλεισε το ΧΑΚ
Κ. Χατζηδάκης: Ελλάδα και Κύπρος έχουν ξεπεράσει την κρίση-Δέσμευση για συνεργασία σε όλα τα επίπεδα
Οπισθοχώρησε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Κύπρος...Έπεσε έξι θέσεις στην ψηφιακή ανταγωνιστικότητα το 2023
Μελέτη του ΚΟΕ επιβεβαιώνει τους κινδύνους από την ΑΤΑ- Πιθανόν να επιδεινώσει τις πληθωριστικές τάσεις
Σημαντική μείωση της ανεργίας σε ετήσια βάση τον Απρίλιο-Υποχώρησε στα 9.343 πρόσωπα
Υστερούν σε χρηματοοικονομικές γνώσεις οι Κύπριοι-Τα αποτελέσματα μελέτης του ΚΟΕ του Παν. Κύπρου
Ένωση Πλοιοκτητών: Έμπρακτη συμμετοχή στην προσπάθεια «Αμάλθεια»-Προσέφερε τρόφιμα αξίας €300.000
Στα €6,76 δισ. η αξία των κυπριακών ομολόγων στον ισολογισμό του Ευρωσυστήματος
Μέχρι τις 27 Μαΐου οι πρώτοι προϋπολογισμοί των Επ. Οργανισμών Αυτοδιοίκησης
Παρέμβαση ΥΠΟΙΚ για καταβολή συντάξεων ζητούν πρώην στελέχη του ΡΙΚ