Powered by

Κ. Καποδίστριας: Νέα υπερσύγχρονη αποθήκη και κατάστημα στη Λάρνακα το 2019

50 χρόνια συμπληρώνει το 2019 η Chr. Kapodistrias & Sons Ltd, έτσι η νέα χρονιά επιφυλάσσει διάφορες εορταστικές εκδηλώσεις για την εταιρεία και όχι μόνο, καθώς στην επόμενη διετία θα δοθεί έμφαση στον εκσυγχρονισμό και την εσωτερική αναβάθμιση της εταιρείας. Όπως άλλωστε δήλωσε στο InBusinessNews, o CEO και Executive Director της Chr. Kapodistrias & Sons, Κωνσταντίνος Καποδίστριας, εντός του 2019 θα ολοκληρωθεί η επέκταση των κεντρικών γραφείων στη Λευκωσία, θα ανεγερθούν νέες υπερσύγχρονες αποθήκες σε τεμάχιο γης που αγοράστηκε πρόσφατα στο Δάλι, ενώ θα αρχίσουν οι εργασίες για την ανέγερση νέου καταστήματος στη βιομηχανική περιοχή Αραδίππου. Παράλληλα, η εταιρεία επένδυσε πρόσφατα χιλιάδες ευρώ σε νέα τηλεφωνικά συστήματα και θα επενδύσει στο μέλλον σε σύγχρονα λογισμικά προγράμματα.

Πάντως, το 2018 χαρακτηρίζεται ως μια επιτυχημένη χρονιά για την εταιρεία καθώς υπογράφηκαν συμφωνίες με τους κολοσσούς Goodyear-Dunlop για την διανομή των ελαστικών τους στην Κύπρο.

Την ίδια ώρα, ο κ. Καποδίστριας επισημαίνει πως δεν αναμένεται να αλλάξουν και πολλά πράγματα στον τομέα των αυτοκινήτων και των ανταλλακτικών εντός του 2019, ενώ υπογραμμίζει πως είναι μακρύς ο δρόμος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τηρεί, επίσης, στάση αναμονής για το νέο νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή για τα νέα τέλη κυκλοφορίας, το οποίο, όπως τονίζει, αναμένεται να επηρεάσει άμεσα τον κλάδο των ανταλλακτικών και της επιδιόρθωσης αυτοκινήτων.

Διαβάστε ακόμα: Καταθέτουν ξανά Χλωρακιώτης, Κληρίδης και Ταουσιάνης

Διαβάστε ακόμα: Μισιρλής: Η αγορά ακινήτων βασίζεται σε γερά και υγιή θεμέλια

Ποιες οι σημαντικές τάσεις / γεγονότα / εξελίξεις θα πρέπει να παρακολουθούμε / να προσέξουμε στον τομέα του εμπορίου ανταλλακτικών αυτοκινήτων το 2019;
Πολύς λόγος γίνεται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και γράφονται διάφορα άρθρα στον τύπο αναφορικά με το πόσα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θέλει να έχει η Ευρώπη μέχρι κάποια συγκεκριμένη χρονολογία. Αυτό παραπλανεί το κοινό για τους εξής λόγους: Η ηλεκτρική τεχνολογία δεν πρόκειται να εφαρμοστεί μαζικά τόσο σύντομα. Πρώτα πρώτα, δεν έχουν καταφέρει να λύσουν το θέμα της αυτονομίας της μπαταρίας, δηλαδή το πόσα χιλιόμετρα ή χρόνο θα αντέχει πριν ξαναγεμίσει. Δεύτερο, δεν κατάφεραν να μειώσουν επαρκώς τον χρόνο γεμίσματος της μπαταρίας. Όμως, το τρίτο και κυριότερο, είναι ότι οι κυβερνήσεις δεν ξέρουν ακόμα πώς να διαχειριστούν αυτά τα τεράστια απόβλητα μπαταριών που θα προκύπτουν μετά από 7-8 χρόνια όταν θα λήγει η ζωή αυτών των πανάκριβων μπαταριών. Επομένως, δεν είναι τυχαίο που, παρά το γεγονός ότι η ηλεκτρική τεχνολογία στα αυτοκίνητα υπάρχει από τις αρχές του 1900, δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη στην μάζα των οχημάτων. Για αυτό τον λόγο μίλησα για παραπλάνηση του κοινού. Τα αυτοκίνητα θα συνεχίσουν όπως τα ξέρουμε σήμερα, τουλάχιστον για τα επόμενα 12 χρόνια (εσωτερικής καύσης, βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα), αλλά σε πιο εξελιγμένη έκδοση, φιλικότερη προς το περιβάλλον. Αυτό λένε οι εταιρείες που κατασκευάζουν συστήματα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και με τις οποίες συνεργαζόμαστε μαζί τους. Έτσι, για αυτούς τους λόγους που έχω αναφέρει, δεν προβλέπεται να προσέξετε κάτι διαφορετικό μέσα στο 2019 από αυτό που βλέπατε μέχρι σήμερα στον κλάδο των αυτοκινήτων και των ανταλλακτικών. Θα αυξάνονται κάπως τα υβριδικά, όμως το ποσοστό τους είναι ακόμη χαμηλό συγκριτικά με τα άλλα οχήματα. Σίγουρα έχουμε μπει σε μια νέα εποχή κινητικότητας, αλλά για να πούμε ότι η βενζίνη και το ντίζελ έχουν βγει από την εξίσωση, θα πρέπει να γίνουν τεράστιες επενδύσεις σε υποδομές παγκοσμίως, πράγμα πρακτικά αδύνατο σε σύντομο χρονικό διάστημα.
 
Όσον αφορά επίσης το νέο νομοσχέδιο για τα νέα τέλη κυκλοφορίας που πρόκειται να ψηφιστεί, αυτό θα επηρεάσει σίγουρα τον κλάδο και των ανταλλακτικών και της επιδιόρθωσης. Όμως, δεν είμαι ακόμη σε θέση να πω με ποιο τρόπο και σε ποιο βαθμό θα επηρεαστεί ο κλάδος διότι πιστεύω πως τελικά το νομοσχέδιο δεν θα περάσει με την μορφή που έχει σήμερα. Όταν ψηφιστεί, θα μπορώ να τοποθετηθώ.
 
Ένα γενικό σχόλιο για την πορεία του εμπορίου ανταλλακτικών αυτοκινήτων το 2018;
Γενικά το εμπόριο των ανταλλακτικών αυτοκινήτων μέσα στο 2018 κινήθηκε αυξητικά στα επίπεδα του 5-6% σύμφωνα με στατιστικές της κυβέρνησης, κάτι το οποίο ίσχυσε και στην εταιρεία μας.
 
Το 2018 ήταν ακόμη μια επιτυχημένη χρονιά για την Καποδίστριας, αφού μεταξύ άλλων επισύναψε συμφωνίες με τους κολοσσούς Goodyear-Dunlop για την διανομή των ελαστικών τους στην Κύπρο, όπως και με την πασίγνωστη ιταλική εταιρεία Brembo που ειδικεύεται στα φρένα.
 
Ποιοι οι γενικοί στόχοι της Chr. Kapodistrias & Sons Ltd το 2019; Να αναμένουμε οποιαδήποτε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες/συνεργασίες;
Αν και δεν υπάρχει καμιά επικείμενη μεγάλη συμφωνία που προετοιμάζεται, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τίποτα, αφού αρκετές φορές κάποιες εξελίξεις και νέες συνεργασίες προέκυψαν κάπως ξαφνικά. Σίγουρα κάποια νέα προϊόντα ολοένα και εμπλουτίζουν τις σειρές μας.

Το 2019 βρίσκει την Chr. Kapodistrias & Sons Ltd σε φάση κτιριακών επεκτάσεων και αλλαγής εσωτερικών διαδικασιών με σκοπό τον εσωτερικό εκσυγχρονισμό της εταιρείας. Αυτή τη στιγμή επεκτείνεται το κεντρικό μας κατάστημα στη Λευκωσία με ένα τεράστιο όροφο, αγοράστηκε πολύ πρόσφατα μεγάλο τεμάχιο στην βιομηχανική περιοχή Ιδαλίου για ανέγερση υπερσύγχρονης κεντρικής αποθήκης, ενώ θα αρχίσει και η προετοιμασία για το νέο κατάστημα Λάρνακας που θα ανεγερθεί σε μεγάλο τεμάχιο στη βιομηχανική Αραδίππου, το οποίο αγοράστηκε πέρυσι. Ταυτόχρονα, μόλις επενδύσαμε αρκετές χιλιάδες ευρώ σε νέα σύγχρονα τηλεφωνικά συστήματα τα οποία εφαρμόζονται σταδιακά, ενώ θα επενδύσουμε και σε νέα πιο σύγχρονα λογισμικά προγράμματα. Αυτό τον χρόνο και τον επόμενο δίνουμε έμφαση στον εκσυγχρονισμό και την εσωτερική αναβάθμιση της εταιρείας.

Τέλος, το 2019 θα γιορτάσουμε τα 50χρονα μας, οργανώνοντας διάφορα events, ενώ τον Απρίλιο διοργανώνουμε και πάλι την εσωτερική εταιρική μας έκθεση «The Autofix Show 2019».

Δειτε Επισης

Επισκέφθηκε το Παν. Κύπρου η πρόεδρος της ΕΤΕπ-Τόνισε την στρατηγική σημασία της χώρας μας στην περιοχή
Γιώργος Σαββίδης: Οι κυρώσεις που επιβάλλονται από την Ε.Ε. και πώς τυγχάνουν χειρισμού από την Κύπρο
Έργα ύψους 128 εκ. ευρώ στον τομέα της υγείας-Ποια είναι και η εκτιμώμενη συνολική δαπάνη για το καθένα
Σήμα κινδύνου από Μάκη Κεραυνό-«Οι απεργίες πάντα δημιουργούν ανησυχίες για την οικονομία»
Ενισχύει την παρουσία της στην Κύπρο η ΕΤΕπ-Εγκαινιάστηκε το νέο γραφείο της τράπεζας στη Λευκωσία
Οι εργασιακές σχέσεις σε σκληρή δοκιμασία...Τα ανοικτά μέτωπα σε κατασκευές, ξενοδοχεία και δημόσια υγεία
Ανακαλούνται τα επιβληθέντα πρόστιμα για πραγματικούς δικαιούχους εταιρειών-Πράσινο φως από τη Βουλή
Οριακές απώλειες για το ΧΑΚ την Πέμπτη
Οικονομία και διμερείς σχέσεις στο επίκεντρο συνάντησης Μάκη Κεραυνού με τον Πρέσβη της Ολλανδίας
Καθαρός αποδέκτης κονδυλίων €126 εκατ. από την Ε.Ε. η Κύπρος το 2023-Άντλησε €750 εκατ.