Κι όμως οι Κύπριοι χρησιμοποιούν τα λεωφορεία

Παρόλο που η χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών δεν φαίνεται να έχει εντυπωθεί απόλυτα στην κουλτούρα των Κυπρίων, εντούτοις στην Κύπρο καταγράφεται το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό επιβατών σε λεωφορεία επί του συνολικού πληθυσμού.

Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η Κύπρος βρίσκεται πιο κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ όσον αφορά τη χρήση αυτοκινήτων.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat με χρονιά αναφοράς το 2016, το ποσοστό των Κυπρίων που χρησιμοποιούν επιβατικά αυτοκίνητα φτάνει το 81,4%, ενώ ο μέσος όρος μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ αγγίζει το 83%.

Τα ποσοστά προκύπτουν με βάση τα χιλιόμετρα που διένυσαν οι επιβάτες, είτε με αυτοκίνητα, είτε με λεωφορεία (πούλμαν, τρόλεϊ) ή τρένα.

Οι πρώτοι στην χρήση αυτοκινήτων
Πρώτη χώρα στην Ευρώπη, στην οποία οι κάτοικοι ταξιδεύουν κυρίως με το αυτοκίνητο είναι η Λιθουανία, με ποσοστό 90%, ενώ σχεδόν εννέα στους δέκα Πορτογάλους έχουν ως βασικό μεταφορικό μέσο το αυτοκίνητο.

Ενώ θα ανέμενε κάποιος ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο, η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι ευρέως διαδεδομένη, εντούτοις το ποσοστό των Βρετανών που κινούνται με αυτοκίνητα φτάνει το 87%, ενώ το 8,8% επιλέγουν τρένα και μόλις το 4,6% λεωφορεία.

Δύο στους δέκα Κύπριους μετακινούνται με λεωφορεία
Στην Κύπρο καταγράφεται το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό στην ΕΕ όσον αφορά τη χρήση λεωφορείων, που φτάνει το 18,6%, ακολουθώντας την Ουγγαρία, στην οποία το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 22%.

Το υψηλό ποσοστό της Κύπρου δικαιολογείται εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι το λεωφορείο αποτελεί το μοναδικό μέσο δημόσιας συγκοινωνίας.



Ο μέσος όρος μετακίνησης με λεωφορεία στην ΕΕ φτάνει το 9,4%, ενώ το 7,7% των Ευρωπαίων μετακινούνται με τρένα.

Με τρένο μετακινούνται περισσότεροι οι Αυστριακοί (12%), οι Ολλανδοί (11%) και οι Γάλλοι (10%).

Δειτε Επισης

Βουλή: Ζητά επαναπροκήρυξη Σχεδίου ρύθμισης οφειλών προσφύγων
Θετικά τα αποτελέσματα ελέγχου της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή σε περίπτερα
Θεσμοθετεί απευθείας διάλογο με το επιχειρείν η Κυβέρνηση-Επιβεβλημένη η ενίσχυση της φήμης της Κύπρου
Αντώνης Αντωνίου: Τι χρειάζεται για να υπάρξει ένα βιώσιμο και ελκυστικό επενδυτικό οικοσύστημα
Σταύρος Σταύρου: Ανησυχεί το ΚΕΒΕ...Ο αυξημένος κίνδυνος και πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις
16α ΙΝ Business Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την μεγάλη γιορτή του επιχειρείν-Την Πέμπτη η απονομή των βραβείων
Α. Βαφεάδης: Έτσι θα κινηθεί η Κυβέρνηση εάν η Kition δεν καταθέσει την εγγυητική για λιμάνι-μαρίνα Λάρνακας
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
ΟΕΒ: Η γενική συνέλευση, οι προκλήσεις για το επιχειρείν και η σημασία της συνεργασίας με το ΚΕΒΕ
DORA: Ο κανονισμός που έρχεται να θωρακίσει τράπεζες, fintech και επενδυτικές από κυβερνοαπειλές