Powered by

Κι όμως οι Κύπριοι χρησιμοποιούν τα λεωφορεία

Παρόλο που η χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών δεν φαίνεται να έχει εντυπωθεί απόλυτα στην κουλτούρα των Κυπρίων, εντούτοις στην Κύπρο καταγράφεται το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό επιβατών σε λεωφορεία επί του συνολικού πληθυσμού.

Μάλιστα, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η Κύπρος βρίσκεται πιο κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ όσον αφορά τη χρήση αυτοκινήτων.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Eurostat με χρονιά αναφοράς το 2016, το ποσοστό των Κυπρίων που χρησιμοποιούν επιβατικά αυτοκίνητα φτάνει το 81,4%, ενώ ο μέσος όρος μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ αγγίζει το 83%.

Τα ποσοστά προκύπτουν με βάση τα χιλιόμετρα που διένυσαν οι επιβάτες, είτε με αυτοκίνητα, είτε με λεωφορεία (πούλμαν, τρόλεϊ) ή τρένα.

Οι πρώτοι στην χρήση αυτοκινήτων
Πρώτη χώρα στην Ευρώπη, στην οποία οι κάτοικοι ταξιδεύουν κυρίως με το αυτοκίνητο είναι η Λιθουανία, με ποσοστό 90%, ενώ σχεδόν εννέα στους δέκα Πορτογάλους έχουν ως βασικό μεταφορικό μέσο το αυτοκίνητο.

Ενώ θα ανέμενε κάποιος ότι στο Ηνωμένο Βασίλειο, η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι ευρέως διαδεδομένη, εντούτοις το ποσοστό των Βρετανών που κινούνται με αυτοκίνητα φτάνει το 87%, ενώ το 8,8% επιλέγουν τρένα και μόλις το 4,6% λεωφορεία.

Δύο στους δέκα Κύπριους μετακινούνται με λεωφορεία
Στην Κύπρο καταγράφεται το δεύτερο μεγαλύτερο ποσοστό στην ΕΕ όσον αφορά τη χρήση λεωφορείων, που φτάνει το 18,6%, ακολουθώντας την Ουγγαρία, στην οποία το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται στο 22%.

Το υψηλό ποσοστό της Κύπρου δικαιολογείται εν μέρει λόγω του γεγονότος ότι το λεωφορείο αποτελεί το μοναδικό μέσο δημόσιας συγκοινωνίας.



Ο μέσος όρος μετακίνησης με λεωφορεία στην ΕΕ φτάνει το 9,4%, ενώ το 7,7% των Ευρωπαίων μετακινούνται με τρένα.

Με τρένο μετακινούνται περισσότεροι οι Αυστριακοί (12%), οι Ολλανδοί (11%) και οι Γάλλοι (10%).

Δειτε Επισης

Ο δρόμος του ΧΑΚ προς την αποκρατικοποίηση και τα...κέρδη από την πώληση σε ιδιώτη στρατηγικό επενδυτή
Στ. Καραμοντάνης: Σταθερά στην πρώτη γραμμή της αφαλάτωσης ο όμιλος Caramondani-Πλάνα επέκτασης στην Αλγερία
Άκης Έλληνας: Μια επένδυση εκατ. στη δίνη της αβεβαιότητας για το φυσικό αέριο-«Οι τράπεζες θέλουν να γνωρίζουν»
Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Τα 37 πεντάστερα ξενοδοχεία της Κύπρου-Τα δωμάτια, οι κλίνες και πώς κατανέμονται ανά επαρχία(pics)
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»
Papouis Dairies: Αποκτά εργοστάσιο παραγωγής χαλλουμιού και αναρής στα Λύμπια-Σε διαβούλευση η μονάδα
Εγκαταστάσεις και υποδομές μιας επένδυσης μεγατόνων στην καρδιά της καινοτομίας-Τι θα έχει το Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
Το τρίπτυχο ζητημάτων που ανέδειξε στο Ecofin ο Κεραυνός-Εγκρίθηκε το τροποποιημένο ΣΑΑ της Κύπρου