Ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών στο λιμάνι Λεμεσού μέχρι τέλος 2015

Σε πορεία προς την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών, μέχρι το τέλος του χρόνου, βρίσκεται το λιμάνι Λεμεσού. Σε δηλώσεις του κατά τη διάρκεια περιοδείας του στη Λεμεσό, ο Υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης ανέφερε ότι «όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών στο λιμάνι Λεμεσού έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία. Όλη η ομάδα των συμβούλων μας είναι εκεί και είναι εξαιρετικοί, είναι η Rothschild, είναι ένας σημαντικός οίκος με σημαντική εμπειρία σε παρόμοια έργα. Και αυτό είναι σημαντικό διότι έχουν τις εμπειρίες που απόκτησαν από άλλες χώρες”.

Στόχος, όπως είπε ο Υπουργός Συγκοινωνιών, είναι να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου. «Το σημαντικό σε ό,τι αφορά τη διαδικασία των λιμανιών είναι ότι δεν μιλάμε για μια πώληση ενός στοιχείου ενεργητικού της κυβέρνησης, μιλούμε όμως για την ανάθεση εργασιών σε ένα στρατηγικό επενδύτη και ο στόχος μας μέσω αυτής της διαδικασίας είναι να αυξήσουμε σημαντικά τον οικονομικό κύκλο του λιμανιού. Δηλαδή, να φέρουμε πολύ περισσότερη εργασία και με αυτό τον τρόπο να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας. Εξάλλου, αυτό είναι και ο στόχος της διεργασίας να δημιουργηθεί η λεγόμενη επιπρόσθετη αξία για την οικονομία μας», ανέφερε.

«Αυτή τη στιγμή έχει κάποιο προσχέδιο, για το ποιες υπηρεσίες θα ιδιωτικοποιηθούν, δεν έχει παρθεί όμως η τελική απόφαση. Ούτε όσον αφορά τις ακριβείς υπηρεσίες οι οποίες θα δοθούν στον ιδιώτη ούτε όσον αφορά τους ακριβείς χώρους που θα δοθούν στον ιδιώτη. Όμως, εργαζόμαστε σε αυτό το πλάνο μαζί με τους συμβούλους μας και πιστεύω ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να το ανακοινώσουμε”, πρόσθεσε.

Όσον αφορά τα θέματα ασφάλειας, ο Υπουργός Συγκοινωνιών ανέφερε ότι δεν τίθεται θέμα ανησυχίας γιατί υπεύθυνο για την ασφάλεια είναι το κράτος. «Δεν είναι θέμα να δοθεί στον ιδιώτη, δεν είναι αστυνομία ο ιδιώτης, ώστε να έχει να κάνει με αυτά τα θέματα», είπε ο Υπουργός.

Όσον αφορά την Εμπορική Ναυτιλία, που ήταν και ο πρώτος σταθμός του Υπουργού στη Λεμεσό, ανέφερε ότι «πρέπει να τονίσω τη σημασία που έχει η ναυτιλία για την οικονομία μας. Συνεισφέρει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό γύρω στο 6% με 7% του ΑΕΠ μας».

Είναι ένας τομέας, σημείωσε, “ο οποίος δεν έχει επηρεαστεί από την κρίση. Έχει τις δυνατότητες να συνεισφέρει πολύ περισσότερα στην οικονομία. Όμως, είναι γεγονός ότι θα πρέπει και εμείς να βρούμε τους τρόπους πώς να γίνει αυτή η αύξηση της συνεισφοράς της ναυτιλίας. Υπάρχουν κάποια θέματα τα οποία πρέπει να επιλύσουμε, όπως το ότι το Τμήμα χρειάζεται περισσότερη ευελιξία στον τρόπο που εργάζεται» είπε.

«Ας μην ξεχνάμε ότι η ναυτιλία είναι ένα διεθνής τομέας δεν ανταγωνιζόμαστε μόνο στην Κύπρο αλλά σε όλο τον κόσμο. Οι ανταγωνιστές μας είναι διεθνής ναυτιλιακά κέντρα, τα οποία πολλές φορές έχουν πολύ περισσότερη ευελιξία», ανέφερε.

«Ένα από τα θέματα” όπως είπε ο Υπουργός, “είναι και η γραφειοκρατία που εμποδίζει και θα πρέπει να βρούμε τους τρόπους να δουλεύουμε πιο ευέλικτα πιο αποτελεσματικά και σίγουρα να προωθούμε περισσότερο τη ναυτιλία μας».

Τέλος, ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι η επίσκεψη του στη Λεμεσό “είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να δούμε τον κόσμο των επαρχιακών γραφείων από κοντά να ακούσουμε τα διάφορα προβλήματα και σίγουρα εμάς ο δικός μας ρόλος είναι να λύσουμε αυτά τα προβλήματα».

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Πτώση, μετά από το τριήμερο ανοδικό σερί, παρουσίασε το ΧΑΚ
ΚΟΕ: Στο 2,6% το 2024 και στο 3,3% το 2025 ο ρυθμός ανάπτυξης
Ζημιές καταγράφει την Πέμπτη το ΧΑΚ
Ρεκόρ συμμετοχών στον Γύρο της Πάφου 2024 (video)
Παρουσίαση κοινοβουλευτικού έργου του ευρωβουλευτή του ΕΛΚ Λουκά Φουρλά
Έτσι θα λειτουργήσουν τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη τη Μεγάλη Πέμπτη
Το παζλ της απασχόλησης στο Δημόσιο-Οι μόνιμοι, οι αορίστου και ορισμένου χρόνου και πόσοι οι ωρομίσθιοι
Οι νέοι κανόνες που ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για καταπολέμηση του ξεπλύματος
Επ. Θεσμών: 6+1 προτάσεις νόμου για πολλαπλές συντάξεις-όριο συνταξιοδότησης κρατικών αξιωματούχων
Σε αναμονή για κατεπείγουσα εξέταση του προϋπολογισμού του ΤΕΠΑΚ η Βουλή